Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: вул. Золотоворітська, 13-А, Київ

Адреса:
Київ, вул. Золотоворітська, 13-А
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 без перерви (каса: 09:00-17:30, перерва: 12:00-12:30, 14:00-14:30), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
2
25 листопада 2025, 9:57
Несподівано у мене виникла проблема у ПУМБ із оформленням оплати коштом «Зимової підтримки» з рахунку «Національний кешбек».
Через деякий час після оформлення замовлення на виплату в «Дії» проводив аналіз своїх рахунків і подав заяву на закриття рахунку «Національний кешбек» у ПУМБ. У підтримці банку мені повідомили про те, що рахунок діятиме ще 45 діб і вже потім закриється. А наступного дня на цей рахунок прийшла виплата 1000 грн. Банк її на рахунок Національного кешбеку прийняв. В той же день я спробував оплатити цими коштами за комунальні послуги — і це мені не вдалося! Бо, виявляється, рахунок діє лише в одну сторону — на зарахування коштів, а от на оплату він закритий. Мені здається, що тут є два варіанти — або рахунок «який знаходиться у процесі закриття» ці 45 днів працює і повноцінно виконує свої функції — як на прийом коштів, так і на їх витрату, а через 45 днів повністю закривається, або ж рахунок вже закрито і він має бути повністю недіючим — і тоді банк не би мав би приймати на цей рахунок кошти «зимової підтримки» і, логічно, їх не можна було б і витратити.
В ПУМБ же склалася унікальна ситуація — вони заявляють про те, що рахунок закриється через 45 днів, через день на цей рахунок приймають кошти «зимової підтримки», проте одразу блокують їх використання на підставі того, що подана заявка на його закриття і рахунок протягом 45 днів «знаходиться у процесі закриття».
Підтримка банку порекомендувала звернутися до відділення для того, щоб подати заяву на відкликання закриття рахунку національного кешбеку. У відділенні ж розхристаний менеджер (про дрес-код — ні, не чули) повідомив, що єдине, що може зробити банк — це повернути кошти «зимової підтримки» в бюджет держави. Але чи можна буде зробити через «Дію» повторну заявку на виплату — вони не в курсі. На прохання вирішити проблему в межах банку і відкликати заявку на закриття рахунку національний кешбек у відділенні відповіли, що не знають, чи це взагалі можна зробити — від них тут нічого не залежить.
Подав заяву на відміну закриття рахунку, чекаю на відповідь.
Взагалі цікава ситуація і позиція дволикого Януса — кошти на рахунок прийняти можемо, а от витратити їх за цільовим призначенням відповідно до правил, встановлених для зимової підтримки — зась! Відкриття рахунку національного кешбеку у ПУМБ — займає півхвилини, а от закриття — 45 діб :)
Коментарі (6)
Ответ банка
ПУМБ
25 листопада 2025, 13:20
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися з ситуацією, про яку Ви вказали у відгуку, саме тому, написали Вам у приватні повідомлення для уточнення даних.
1
28 травня 2020, 14:29
Звонят говорят, что вам одобрен кредит, назначают встречу. Я отпрашиваюсь с работы, еду, трачу время, а в отделении мне говорят, что вам отказано. При чем я изначально спрашивал, точно согласовали, меня заверили, что 100%. В итоге мне весь день испортили, лучше бы я занялся другими важными делами.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
28 травня 2020, 17:25
Здравствуйте! Мы сожалеем, что вам был отказ в кредитном продукте.
Сотрудники Банка в телефонном режиме озвучивают предварительное решение банка. Финальный ответ можно получить только в отделении банка после проверки ваших данных и кредитной истории.
Спасибо.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Києві 🏦 / Відділення ПУМБ: вул. Золотоворітська, 13-А, Київ