Відділення ПУМБ: Запоріжжя, пр-т Соборний, 44
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Соборний, 44
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Сергій Pp
1 серпня 2024, 21:13
Сталася така цікава історія. 02.07.2024 приватний виконавець заблокував мені всі картки в різних банках, в тому числі і в ПУМБ (зарплатний рахунок). Але вже 06.07 мала прийти заробітна плата, і сума перевищувала борг за виконавчим провадженням, тому я подумав що хай приватний виконавець знімає ті гроші, плюс мінус за тиждень закриють провадження і розблокують всі картки і я далі буду жити своє більш менш спокійне життя. Але найцікавіше було попереду. 09.07 я зателефонував в офіс приватного виконавця, секретар відправила платіжну інструкцію на списання коштів. І ось десь за тиждень мені розблокували мою зарплатну картку (тільки її), кошти в розмірі боргу за виконавчим провадженням були списані з мого рахунку. Помітив я це випадково бо в додатку в ПУМБ це ніяк не відображається, ситуація була для мене критичною і я просто через банкомат карткою спробував зняти гроші, вийшло. Але далі нічого. Приватний виконавець направив лист на підприємство де я працюю щоб стягнути борг з моєї заробітної плати. Я подзвонив в офіс приватного виконавця, виявилось що банк проігнорував платіжну інструкцію і за два тижні так і не зміг перевести мої гроші на рахунок судового виконвця. Секретар мені порадила звернутися у відділення банку і взяти справку про те що гроші були переведені на рахунок приватного виконвця. Звісно ніякої справки або іншого документа про стан моїх грошових коштів працівник банку мені не дав, сказав що «на днях» (а це було десь 24.07) гроші переведуть на рахунок приватного виконвця. І ось вчора (31.01.2024) я дзвоню в офіс приватного виконвця, грошей банк ПУМБ так і не перевів, а пройшло вже три тижні. Була відправлена друга платіжна інструкція яка теж ігнорується співробітниками банку. А тим часом майже всі мої рахунки заблоковані (окрім зарплатного рахунку), за місцем роботи відправлений лист на відчуження частини моєї заробітної плати, і все тому що співробітники ПУМБ три тижні ігнорують платіжні інструкції приватного судового виконавця і просто не віддають їм мої гроші як то мало б бути за законом. Ну і вишенька на торті — мені прибрали кредитний ліміт на кредитній карті (ПУМБ). Звісно кредитна картка була заблокована, я все одно не міг користуватися кредитними коштами, але вони там хоч відображалися. А з 1 серпня кредитний ліміт нуль. На фоні того що я описав вище (а саме з вини банку мені досі блокують майже всі рахунки) ця ситуація виглядає дуже цинічно по відношенню до мене. Хоча звісно всі кредитні кошти це власність банку і вони мають право прибирати ліміти. Якщо зі мною тут зв’яжеться співробітник банку то надам свою персональну інформацію для вирішення цієї проблеми, бо не дуже хочеться писати скаргу в НБУ, сподіваюсь цю проблему все-таки вирішать.
Коментарі (3)
Ответ банка
2 серпня 2024, 9:37
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.