Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 44 | 44.6 |
PLN | 9.8 | 10.3 |
USD | 41.2 | 41.7 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Харків, пл. Конституції, 21/2
Адреса:
Харків, пл. Конституції, 21/2
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Kateryna1980
7 листопада 2024, 9:34
4 жовтня я виявила, що мої 90000 гривень заблокував ПУМБ на підставі, що нібито десь у якомусь місяці мені зайшло на рахунок грошей більше, ніж я десь декларувала. Коли у мене в цьому недобанку лежали депозити на сотні тисяч гривень, у них питань не виникало. Відправила їм на ящик усі документи з походженням грошей, що в рази перевищують цю суму. Реакція нуль. Вчора ще їм наздогнала доходів на пару лямів, щоби вже відчепилися. Реакції 0. Гроші у блоці. Ставлення зневажливо презирливо. Повний ігнор.
Коментарі (8)
Ответ банка
7 листопада 2024, 10:37
Вітаємо!
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам дуже шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми розберемось детальніше у даній ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Вчера моей жене были заморожены счета по какой то мутной причине, что якобы она финансирует терроризм и моет наркоту и оружие. Максимум что она из оружия держала в руках-это пилку для ногтей. Все документы о происхождении средств были предоставлены и отправлены на ящик, который они указали. С этим проблем вообще нет. Реакции ноль.
Коментарі (12)
Ответ банка
6 листопада 2024, 14:38
Вітаємо!
Шкодуємо, що в Вашої дружини склалась така ситуація. Аби ми мали змогу провести перевірку та розібратись в ситуації, просимо Вашу дружину самостійно звернутись на Гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Шкодуємо, що в Вашої дружини склалась така ситуація. Аби ми мали змогу провести перевірку та розібратись в ситуації, просимо Вашу дружину самостійно звернутись на Гарячу лінію нашого банку за будь-яким з номерів: +38 044 290 7 290 +38 096 290 7 290 +38 050 290 7 290 +38 093 290 7 290 або надіслати ПІБ, ІПН та суть звернення у приватні повідомлення нашої офіційної сторінки за посиланням: https://www.facebook.com/pumbua
Жахливе відділення в місті Харків на площі Конституції!
Треба було пройти верифікацію. Доколупались до не чітко видної печатки на ідентифікаційному коді (!!!). При чому в іншому відділенні пару років потому — все влаштовувало. Мало того, всі інші банки спокійно приймали документ і все було гаразд.
Крім того, керівництво нагло бреше, що Вони приймають клієнтів навіть під час повітряної тривоги (звичайно, вони не повинні це робити взагалі, але ситуації бувають різні). Я з іншого міста і 30 хвилин стояв біля банку — мене ніхто не прийняв, двері були зачинені. І так було 3 тижні поспіль. І тут тобі кажуть, що що вони працюють.
Жахливе відношення! Нікому не рекомендую!
Коментарі (7)
Треба було пройти верифікацію. Доколупались до не чітко видної печатки на ідентифікаційному коді (!!!). При чому в іншому відділенні пару років потому — все влаштовувало. Мало того, всі інші банки спокійно приймали документ і все було гаразд.
Крім того, керівництво нагло бреше, що Вони приймають клієнтів навіть під час повітряної тривоги (звичайно, вони не повинні це робити взагалі, але ситуації бувають різні). Я з іншого міста і 30 хвилин стояв біля банку — мене ніхто не прийняв, двері були зачинені. І так було 3 тижні поспіль. І тут тобі кажуть, що що вони працюють.
Жахливе відношення! Нікому не рекомендую!
Ответ банка
3 червня 2024, 12:35
Вітаємо!
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації, тому написали Вам в приватні повідомлення для уточнення даних. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
У січні 2024 року я відкрив рахунок у відділенні Вашого банку. 9 травня 2024 року мені надійшло повідомлення про припинення ділових відносин Пумба зі мною. За час обслуговування у банку мною було проведено декілька депозитних та валютних операцій. Усі операції були проведені у відповідності до вимог НБУ та мають підтвердження легальності доходів. Незважаючи на це, ПУМБ без жодних попереджень та запитів закрив мої рахунки. Менеджери банку не змогли пояснити причини закриття рахунку.
Коментарі (1)
Ответ банка
14 травня 2024, 11:59
Вітаємо!
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.
Нам шкода, що сталась така ситуація. Ми бажаємо розібратись детальніше та після проведення перевірки неодмінно надамо Вам зворотній звʼязок.