Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: пр-т Трубників, 11-Б, Нікополь

Адреса:
Дніпропетровська область, Нікополь, пр-т Трубників, 11-Б
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-15:00 (каса: 09:00-14:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
5 березня 2025, 17:01
З листопада минулого року банк заблокував мої рахунки нібито для проведення перевірки отриманоих платежів. Я надала необхідні документи, які підтверджують правомірність їх отримання. Згідно діючого законодавства такі перевірки проводяться протягом місяця. Але ПУМБ плює на закони та порушує права клієнтів, незаконно привласнив мої кошти. На сайті безліч аналогічних негативних відгуків про цей банк. Чому НБУ не реагує?
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
5 березня 2025, 21:57
Вітаємо!

Ми розберемось детальніше у ситуації, що склалася та неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
1 не зарахована
18 жовтня 2024, 17:31
Обережно шахрайка на ОЛХ бере педплату і не відправляє товар!

карта 5355 2802 1508 8905
телефон +380669946542
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
18 жовтня 2024, 19:31
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
4
28 грудня 2023, 14:44
Добрий день!
Хочу залишити звернення до представників банку, так як у відділення неможливо потрапити із-за постійних загроз артобстрілів, а після відміни черги величезні.
Питання стосовно актуалізації анкети.
Ще пів року тому коли закривав рахунок, я надава оригінал ID картки, так як раніше був паспорт-книжечка.
І ВсеКарту відкривав також через Дію, з ID картою.
Але зараз отримав повідомлення:
«Інформуємо, що тип Вашого паспорта в системах Банка (ID-картка) не співпадає з типом паспорта (паспорт-книжка), за яким наявні скани.
Рекомендуємо Вам звернутись до відділення Банка для актуалізації анкети і сканів/фото ідентифікуючого документа»
Я звернувся до чату, пояснив що у відділенні надавав ОРИГІНАЛ, і карту оформлював через Дію!
Відповідь треба оригінал, але для чого Дія? Тобто паспорт в Дії не оригінал?
Хочу щоб представник банку допоміг з цим питанням. Дякую.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
28 грудня 2023, 15:03
Вітаємо!

Ми бажаємо уточнити інформацію щодо даної ситуації. Після отримання результатів перевірки ми обов'язково надамо Вам вичерпну відповідь.
3
20 квітня 2023, 17:37
Прийшов у банк (місто Нікополь) відновити втрачену кредитну картку (повністю погашена, ліміт 15 т.), я був у військовій формі. Співробітник одразу спитала, чи не хочу я встановити собі в системі статут «Військовий». Я сказав, чому б і ні, і спитав, а що це дає, на що мені відповіли, що типу нічого такого, просто буде стояли статус військовий. Я погодився. Надав документи, що я військовий. Отримавши картку я не користувався кредитними коштами деякий час. Коди я захотів купити в магазині товар, розрахуватись кредитними коштами не зміг, бо готівки не було з собою. Подзвонивши на гарячу лінію банку, виявились що військовим закривають кредитні ліміти, навіть якщо ти платоспроможний і вчасно завжди повертав гроші. Тож, не дуже шанований мною ПУМБ банк, це з вашої сторони неповага до військових, і ваш співробітник теж показав себе некомпетентним, або спеціально змовчав про умови, статусу «військовий» у вашому банку. Ганьба вам.
Коментарі (7)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
21 квітня 2023, 9:40
Вітаємо!

Нам прикро, що обслуговування у нашому відділенні залишило у Вас негативні емоції. Перш за все, хочемо пояснити, що статус військовослужбовця надається відповідно до пункту 15 статті 14 Закону України «Про соціальний та правовий захист військовослужбовців та членів їхніх сімей» та застосовує пільги по кредитам: не нарахування штрафів, пені за невиконання зобов'язань перед Банком, а також процентів за користування кредитом і щомісячної комісії за кредитним договором. Водночас, користування кредитними коштами блокується під час дії цього статусу.

Ми бажаємо розібратися у ситуації та провести внутрішнє розслідування, про результати перевірки ми обов'язково надамо зворотній зв'язок.
5
7 квітня 2023, 18:10
Обслуговування клієнтів на висоті, персонал підбираєте дуже круто :)
У відділеннях кожного клієнта зустрічають і обслуговують як VIP`а з усмішкою на обличчі. Підтримка в чатах розжовує питання як дитині, що унеможливлює не розуміння відповідді.
Додаткові +++: відсутність більшості комісій, що є у інших банках (не будемо тицяти пальцями на деяких, в кого вона є :D)
Нормальні відсоткові ставки за депозитами.
Простота у використанні додатку, нічого зайвого і важкого, розбереться навіть моя бабуся.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
7 квітня 2023, 19:16
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук та теплі слова! Приємно бачити, що наше облуговування Вас задовольнило. Ми щасливі, що умови наших продуктів Вас влаштовують та покривають Ваші потреби.
3
13 лютого 2023, 19:40
Договір 2001025507901 від 26.04.2018р.
кредитний рахунок, який вже майже 5 років банк не в змозі закрити!!!
Скільки б заявок не залишив, жодного сенсу. Скільки б разів не звертався у відділення, жодного вирішення.
Виникає передчуття, що банк робить це НАВМИСНО, щоб стягнути додаткові комісії/проценти!!! Ви аферисти
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
13 лютого 2023, 20:58
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас сталася негативна думка про наш банк. Ми обов'язково перевіримо ситуацію, яку Ви описали та в усьому розберемося і надамо Вам зворотній зв'язок.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Нікополі 🏦 / Відділення ПУМБ: пр-т Трубників, 11-Б, Нікополь