Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Львів, вул. Любінська, 102
Адреса:
Львів, вул. Любінська, 102
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, без перерви, (каса: 09:00-17:30, перерва:14:00-15:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
MaksimCoX
26 травня 2023, 18:29
Доброго дня! Маю жахливу ситуацію з даним банком. 11.04.2023 року продавав автомобіль через компанію і компанія мені оплатила кошти на мій картковий рахунок відкритий у банку ПУМБ. Продаж був офіційний з вказанням призначення платежу (за продаж авто згідно ДКП…). Як тільки кошти поступили мені на рахунок від компанії, мені одразу заблокували карту. Я звичайно одразу передзвонив на гарячу лінію банку, сказали що це фінмон заблокував кошти і що потрібно надати документи про походження коштів. На наступний день я надав у відділенні банку всі необхідні документи які просили (договір, платіжку від компанії і т.д). Документи прийняли на розгляд і сказали очікувати відповіді. Пройшов тиждень, другий відповіді не було. Я знову звернувся у відділення, конкретики знову ж ніякої не отримав. Кожен все по різному говорить. Пройшло ще трохи часу, мені прийшов лист я так зрозумів з відділу фінансового моніторингу що статус мені присвоять протягом 30 днів від моменту коли я надав документи (12.04.2023). Станом на сьогодні вже пройшло 1,5 місяці і я в черговий раз відвідав відділення, де мене просто приголомшили, сказавши що їм відповіли з відділу фін моніторингу, що моя заявка в черзі і регламенту ніякого немає. Тобто вони спокійно користуються моїми коштами, а сума не маленька, і годують мене чеканнями ((((. Просто у мене знайомий у Хмельницькому мав подібну ситуацію, при чому у нього це сталось пізніше ніж у мене, то його питання закрилось через 4 дні. А я дальше в черзі… я щось не до кінця розумію їхню чергу.
Коментарі (4)
Ответ банка
27 травня 2023, 9:14
Вітаємо!
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Ми обов'язково проведемо внутрішнє розслідування, перевіримо всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Хотіла поповнити свій рахунок, як з’ясувалось його заблокували! Обороти по рахунку здійснювала згідно ліміту Нацбанку, який не перевищував 400 тис.в місяць., навіть менше. Я так розумію що клієнт в цьому банку не має жодних прав, якщо в будь який момент можна безпідставно заблокувати рахунок! Крім того працівники регулярно «шниряють» по рахунку, перевіряючи його стан, і які операції по ньому здійснюються, ніби він їх власний що порушує будь яку приватність!
Коментарі (6)
Ответ банка
22 грудня 2022, 10:43
Доброго дня!
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
Щоб розібратися в ситуації напишіть нам в приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону.
В суботу 08.10 перебувала за кордоном, відповідно робила розрахунки картою ПУМБ і знімала готівку.Мало того що банк конвертував по різному курсу операції розрахунку (по курсу 7.66) а операції зняття по (7.80), то ще й по курсу попереднього дня-п'ятниці. При зверненні, нічого конкретно не пояснили, натомість засипали купою замудрених термінів.
Коментарі (1)
Ответ банка
14 жовтня 2022, 13:51
Вітаємо!
Під час проведення операції сума блокується по курсу, встановленому на цю дату. Протягом 2-х робочих днів відбувається безготівковий розрахунок між країнами. Якщо за цей період курс змінюється, сума в гривневому еквіваленті буде списана більше або менше заблокованої в день проведення операції.
Під час проведення операції сума блокується по курсу, встановленому на цю дату. Протягом 2-х робочих днів відбувається безготівковий розрахунок між країнами. Якщо за цей період курс змінюється, сума в гривневому еквіваленті буде списана більше або менше заблокованої в день проведення операції.
07.06.2016 о 10:30 у відділенні банку на вул Любінські 102, касир Ольха… відмовлялася купувати іноземну валюту (1000 долларів), мотивуючи тим, що в касі нема гривні.
На запитання коли гривню підвезуть у касу, відповіла, що гривні сьогодні підвозити не будуть, а у касі є достатньо гривень щоб купити 50 долларів ( приблизно 1200 грн).
Питання:
1.Чи дійсно у касі не було гривні?
2.Як може працювати каса банку в якій вього 1200 грн?
Коментарі (3)
На запитання коли гривню підвезуть у касу, відповіла, що гривні сьогодні підвозити не будуть, а у касі є достатньо гривень щоб купити 50 долларів ( приблизно 1200 грн).
Питання:
1.Чи дійсно у касі не було гривні?
2.Як може працювати каса банку в якій вього 1200 грн?
Ответ банка
8 червня 2016, 10:50
Приносимо вибачення за незручності.
Будемо вдячні, якщо ви залишите свій відгук з подробицями (адреса відділення банку та час відвідування відділення), в формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Наші колеги з Управління якістю займуться розслідуванням.
Також рекомендуємо вам перед відвідуванням відділення заздалегідь бронювати потрібну суму в телефонному режимі.
Будемо вдячні, якщо ви залишите свій відгук з подробицями (адреса відділення банку та час відвідування відділення), в формі зворотного зв'язку на нашому сайті: pumb.ua/ua/pravda/feedback/
Наші колеги з Управління якістю займуться розслідуванням.
Також рекомендуємо вам перед відвідуванням відділення заздалегідь бронювати потрібну суму в телефонному режимі.