Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Львів, вул. Личаківська, 10
Адреса:
Львів, вул. Личаківська, 10
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
21 грудня 2023, 10:37
Вітаємо!
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також детальніший опис обставин. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Ми бажаємо детальніше розібратися в ситуації. Будь ласка, надішліть нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ та ІПН, а також детальніший опис обставин. Це дозволить нам провести відповідну перевірку та надати Вам зворотній зв'язок після з'ясування необхідної інформації.
Я не можу поставити додаток Пумб в телефон. Вводжу свій номер телефону, а смс код на телефон — не приходить.
Коментарі (1)
Ответ банка
21 листопада 2023, 18:49
Вітаємо!
Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
Ми бажаємо розібратися у ситуації і написали Вам у приватні повідомлення для уточнення деталей.
В країні вкрай складна ситуація, президент пішов на зустріч Українцям, підписав Закон від 11 квітня 2023 року № 3048-IX де вказано: що фізичні особи — боржники, на кошти яких накладено арешт органами державної виконавчої служби, приватними виконавцями, можуть здійснювати видаткові операції з поточного банківського рахунку на суму у розмірі, що протягом одного календарного місяця не перевищує двох мінімальних розмірів заробітної плати.
Однак Пумб банк не виконує закон. Державний виконавець направив відповідну постанову, проте пумб банк виконувати її не хоче. Те що вийшов відповідний закон їм байдуже :)) усі цивілізовані банки виконують, а пумб вирішив їм можна не виконувати.
Змушений буду звертатись до міжнародних регуляторів.
Коментарі (24)
Однак Пумб банк не виконує закон. Державний виконавець направив відповідну постанову, проте пумб банк виконувати її не хоче. Те що вийшов відповідний закон їм байдуже :)) усі цивілізовані банки виконують, а пумб вирішив їм можна не виконувати.
Змушений буду звертатись до міжнародних регуляторів.
Ответ банка
25 серпня 2023, 9:37
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше та уже передали Ваш запит на розгляд відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання резуальтатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо розібратися детальніше та уже передали Ваш запит на розгляд відповідному підрозділу нашого банку. Після отримання резуальтатів перевірки ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Зібрався відвідати відділення у Львові задля того, щоб зняти частину коштів з доларового рахунку, а також випустити для нього пластикову картку. Аби не гаяти час, зателефонував оператору, де озвучив свої цілі та поцікавився, в яке відділення краще за все завітати, де найменші черги. Після пятнадцяти хвилин витрачених на те, аби продратися крізь «Поліно» до живого оператора, отримав від дівчини відповідь: «Ми не маємо інформації щодо черг у відділеннях, вирушайте у будь-яке, яке найближче до Вас». Дякую, дуже дякую.
Прибувши у відділення, отримав інформацію, що пластику мені ніхто не видасть: через «ситуацію» (термін дівчини-консультанта) процесінговий центр не працює. Маю єдине питання: чому інформації про це немає на сайті банку?.. Чому дівчина-оператор, з якою я розмовляв за годину до того, не в курсі, що процесінговий центр не працює (або чому не попередила, якщо в курсі)? Дівчина у відділенні жодної емпатії не проявила взагалі, зате десяток разів повторила мені про «ситуацію», реально доводячи до сказу. ***, я в курсі «ситуації», сам лише кілька днів, як зумів виїхати з Харкова.
Я не знаю, хто той ***, який організовував розміщення відділень в місті — вони всі знаходяться в центрі, жодного відділення у спальних районах. Цей інцидент став останньою краплею — буду щодня витрачати час, щоб зняти валютні кошти з рахунку, а у квітні закрию рахунки в цьому банку, бо ця імітація обслуговування — це просто квінтесенція ***. Дякую, дуже дякую.
Написати коментар
Прибувши у відділення, отримав інформацію, що пластику мені ніхто не видасть: через «ситуацію» (термін дівчини-консультанта) процесінговий центр не працює. Маю єдине питання: чому інформації про це немає на сайті банку?.. Чому дівчина-оператор, з якою я розмовляв за годину до того, не в курсі, що процесінговий центр не працює (або чому не попередила, якщо в курсі)? Дівчина у відділенні жодної емпатії не проявила взагалі, зате десяток разів повторила мені про «ситуацію», реально доводячи до сказу. ***, я в курсі «ситуації», сам лише кілька днів, як зумів виїхати з Харкова.
Я не знаю, хто той ***, який організовував розміщення відділень в місті — вони всі знаходяться в центрі, жодного відділення у спальних районах. Цей інцидент став останньою краплею — буду щодня витрачати час, щоб зняти валютні кошти з рахунку, а у квітні закрию рахунки в цьому банку, бо ця імітація обслуговування — це просто квінтесенція ***. Дякую, дуже дякую.
Ответ банка
21 березня 2022, 18:17
Доброго дня!
Нам прикро за ситуацію, що сталась і що Вам довелось витрати час.
Повідомляємо, що стосується випуску платикових карт, то тимчасово було введено обмеження та призупинено випуск карт.
Станом на сьогодні знято обмеження по випуску неіменних карт до нових пакетів послуг та діючих пакетів послуг у всіх працюючих відділеннях РЦ в м. Львів.
Ознайомитись з інформацією щодо працюючих відідлень можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map. Перелік працюючих відділень та банкоматів може постійно змінюватись в залежності від ситуації.
Додатково інформуємо, що здійснюється видача готівки з рахунків клієнтів в іноземній валюті в обсязі, що не перевищує еквівалент 30 000 гривень в день та в рамках залишку валюти на відділенні.
Нам прикро за ситуацію, що сталась і що Вам довелось витрати час.
Повідомляємо, що стосується випуску платикових карт, то тимчасово було введено обмеження та призупинено випуск карт.
Станом на сьогодні знято обмеження по випуску неіменних карт до нових пакетів послуг та діючих пакетів послуг у всіх працюючих відділеннях РЦ в м. Львів.
Ознайомитись з інформацією щодо працюючих відідлень можна за посиланням: https://about.pumb.ua/map. Перелік працюючих відділень та банкоматів може постійно змінюватись в залежності від ситуації.
Додатково інформуємо, що здійснюється видача готівки з рахунків клієнтів в іноземній валюті в обсязі, що не перевищує еквівалент 30 000 гривень в день та в рамках залишку валюти на відділенні.
Когда вам не могут ответить на простой вопрос, знайте — вас обманывают.
В свое время я обнаружил двойной учет транзакций Idea-банком, о чем написал пост по карте Card Blanche White (Заявка #5929). Суть в том, что клиент видит в личном кабинете и в мобильном приложение одну информацию о балансе своей карты, а банк — другую. Idea-банк ничего не возразил по сути этого поста, в результате чего я закрыл эту карту. Похоже, подобное повториться и с картой «Все можу» от ПУМБ.
В целом, продукт неплохой, пока у вас нет необходимости зайти в отделение (привет Монобанку), и когда вы не пользуетесь сервисом «Сплачуй частинами».
Проблема в том, что онлайн-кабинет не дает вам возможность сформировать и скачать адекватную выписку, например в формате Exel.
1-го числа я открыл мобильное приложение и увидел, что платеж льготного периода составляет 17257,38 грн, а сумма до полного погашения — 27309,86 (в т.ч. тело кредита 8939,20 и «Спачуй частинами» 18370,66). Приложение не формирует выписок и не дает никакого понимания структуре этих сум. А данным онлайн-кабинета сумма не погашенных рассрочек составляла 7352,65 грн., тело использованного кредита — 5989,86 грн.
Ответ по е-мейл на запрос из онлайн-кабинета шокировал (цитирую): «При підключенні розстрочки відбувається технічна операція повернення, яка мала б погашати саму операцію розстрочки, але вона погашає найстаріші операції». Ответа на вопрос, из чего состоят суммы 17257,38, 8939,20 и 18370,66 грн. — не последовало.
В отделении сотрудница распечатала по моей просьбе выписку за прошлый месяц, и на тот же самый вопрос долго выбирала из нее данные вручную и считала на калькуляторе — ихняя собственная выписка не дает данных о балансе счета на первую и последнюю дату выписки (!) При этом выписка утверждает, что всего за июль было списано 19381,67 грн., а зачислено — 17543,70 грн. (разница — 1837,97 грн).
По итогу меня попросили составить письменный запрос по поводу этих шокирующих разниц, уверив, что он будет рассматриваться по другому каналу и с другим пристрастием, чем это имело место при запросе из онлайн-кабинета. После составления запроса полчаса потратил на заверение копий каждой страницы своего паспорта, который сотрудница приобщила к запросу (помним о Монобанке). Ушел из отделения с чувством, что судьба моей карты «Все можу» уже предрешена.
Коментарі (5)
В свое время я обнаружил двойной учет транзакций Idea-банком, о чем написал пост по карте Card Blanche White (Заявка #5929). Суть в том, что клиент видит в личном кабинете и в мобильном приложение одну информацию о балансе своей карты, а банк — другую. Idea-банк ничего не возразил по сути этого поста, в результате чего я закрыл эту карту. Похоже, подобное повториться и с картой «Все можу» от ПУМБ.
В целом, продукт неплохой, пока у вас нет необходимости зайти в отделение (привет Монобанку), и когда вы не пользуетесь сервисом «Сплачуй частинами».
Проблема в том, что онлайн-кабинет не дает вам возможность сформировать и скачать адекватную выписку, например в формате Exel.
1-го числа я открыл мобильное приложение и увидел, что платеж льготного периода составляет 17257,38 грн, а сумма до полного погашения — 27309,86 (в т.ч. тело кредита 8939,20 и «Спачуй частинами» 18370,66). Приложение не формирует выписок и не дает никакого понимания структуре этих сум. А данным онлайн-кабинета сумма не погашенных рассрочек составляла 7352,65 грн., тело использованного кредита — 5989,86 грн.
Ответ по е-мейл на запрос из онлайн-кабинета шокировал (цитирую): «При підключенні розстрочки відбувається технічна операція повернення, яка мала б погашати саму операцію розстрочки, але вона погашає найстаріші операції». Ответа на вопрос, из чего состоят суммы 17257,38, 8939,20 и 18370,66 грн. — не последовало.
В отделении сотрудница распечатала по моей просьбе выписку за прошлый месяц, и на тот же самый вопрос долго выбирала из нее данные вручную и считала на калькуляторе — ихняя собственная выписка не дает данных о балансе счета на первую и последнюю дату выписки (!) При этом выписка утверждает, что всего за июль было списано 19381,67 грн., а зачислено — 17543,70 грн. (разница — 1837,97 грн).
По итогу меня попросили составить письменный запрос по поводу этих шокирующих разниц, уверив, что он будет рассматриваться по другому каналу и с другим пристрастием, чем это имело место при запросе из онлайн-кабинета. После составления запроса полчаса потратил на заверение копий каждой страницы своего паспорта, который сотрудница приобщила к запросу (помним о Монобанке). Ушел из отделения с чувством, что судьба моей карты «Все можу» уже предрешена.
Ответ банка
9 серпня 2021, 15:30
Игорь, добрый день!
Благодарим Вас за то, что поделились с нами сложившейся ситуацией. Будем рады помочь Вам и разобраться детальнее. Отправьте нам, пожалуйста, в личные сообщения ФИО, ИНН, номер телефона и период оплаты, для проверки корректности начисления комиссии за пользование, а также укажите приблизительную дату обращения на горячую линию. Мы обязательно все проверим и во всем разберемся
Благодарим Вас за то, что поделились с нами сложившейся ситуацией. Будем рады помочь Вам и разобраться детальнее. Отправьте нам, пожалуйста, в личные сообщения ФИО, ИНН, номер телефона и период оплаты, для проверки корректности начисления комиссии за пользование, а также укажите приблизительную дату обращения на горячую линию. Мы обязательно все проверим и во всем разберемся
Был в банке несколько месяцев в поиске альтернативы привату.
В первый день, не заметили что не было подписи в паспорте и пришло прийти второй раз в банк.
При желании пополнить карту, в квитанции указали не ту валюту.
Потом пошел снимать валюту в другом отделении, и они не знали могут ли это сделать, и что нужно подождать 30 минут касира.
Оказалось, что у них 1% за зачисление свифта, хотя при оформлении мне сказали, что за зачисление нет никаких процентов.
Последний раз когда пошел снять все свои остатки, касир вместо долларов, с карты сняла гривны. Попросили вернуться и все переделать, если бы понял, наверное бы и не вернулся.
Оператор иногда могла звонить по своим делам или помогать другим колегам, пока я ждал.
Один из плюсов был приветливый персонал. А так банк можно переименовать на ПроколБанк.
Написати коментар
В первый день, не заметили что не было подписи в паспорте и пришло прийти второй раз в банк.
При желании пополнить карту, в квитанции указали не ту валюту.
Потом пошел снимать валюту в другом отделении, и они не знали могут ли это сделать, и что нужно подождать 30 минут касира.
Оказалось, что у них 1% за зачисление свифта, хотя при оформлении мне сказали, что за зачисление нет никаких процентов.
Последний раз когда пошел снять все свои остатки, касир вместо долларов, с карты сняла гривны. Попросили вернуться и все переделать, если бы понял, наверное бы и не вернулся.
Оператор иногда могла звонить по своим делам или помогать другим колегам, пока я ждал.
Один из плюсов был приветливый персонал. А так банк можно переименовать на ПроколБанк.
Ответ банка
4 січня 2018, 9:53
Добрый день! Приносим извинения за неудобства. Для того, чтобы мы могли разобраться в ситуации и принять меры уточните, пожалуйста, отделение, в котором вы обслуживаетесь и, по возможности, даты обращения в отделение, а также имена менеджеров, которые вас консультировали. Спасибо!
брав кредит в серпні 2016 на суму 13.175грн Коли оформляв представник їхнього банку пояснила що за рік переплачу десь біля 3000грн, мене влаштувало. запитав скільки страховка, вийшло 2000 грн. щоб без % треба було сплатити 4 місяці по 3787грн а вийшло так що за 11 місяців заплатив 18485 і як останній місяць платив то й пеню добавили 641,---без повідомлення і замість того щоб попередити мене в першу чергу то по знайомих почали телефонувати((((( ПРОСТО ЖАХ А НЕ БАНК!!! ПРОХАНННЯ ХТО БЕРЕ КРЕТИТ УВАЖНО ВСЕ ВЗНАЙТЕ БО НА РІК 45.9%
Написати коментар
Ответ банка
26 липня 2017, 14:39
Добрий день. Приносимо вибачення за можливі незручності.
Ви можете залишити свій відгук в формі на нашому сайті: https://about.pumb.ua/support/complaint
Це допоможе покращити роботу банку.
Дякуємо за зворотній зв'язок.
Ви можете залишити свій відгук в формі на нашому сайті: https://about.pumb.ua/support/complaint
Це допоможе покращити роботу банку.
Дякуємо за зворотній зв'язок.
При оплате картой «ВСЕ МОЖУ» в интернет-магазинах в Украине снимает дополнительную коммисию 3-4% за оплату товаров и услуг. Также может значения баланса занижать на сумму реально использованного кредитного лемита при оплате оплати товаров и услуг в интернет-магазинах, через месяц эта сумма возвращается но с неё уже сняли тоже коммисию 3-4%. После 2 месяцев использования решил отказаться. Плюс насчитывает 1.2% страховых на сумму использованную в интернет-магазинах в течении месяца.
Ихнюю карту «ВСЕ МОЖУ» не рекомендую для оплати товаров и услуг.
Коментарі (1)
Ихнюю карту «ВСЕ МОЖУ» не рекомендую для оплати товаров и услуг.
Ответ банка
24 січня 2017, 14:53
Добрый день! Нам очень жаль, что вы остались недовольны кредитным продуктом нашего банка. Кредитная карта «ВСЕМОЖУ» – это платежный инструмент на все случаи жизни с льготным периодом до 62 дней. Можно, как снимать наличные деньги, так и расплачиваться по безналичному расчету, пользоваться сервисом «Покупки в рассрочку» и так далее.
Будем вам благодарны, если вы оставите свои предложения по улучшению условий обслуживания кредитной карты в форме обратной связи у нас на сайте: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Спасибо за ваш отзыв.
Будем вам благодарны, если вы оставите свои предложения по улучшению условий обслуживания кредитной карты в форме обратной связи у нас на сайте: https://about.pumb.ua/ru/support/complaint
Спасибо за ваш отзыв.
зарахування банк відмовився.
Банк також не виконує закон 3048-IX від 11.04.2023р., хоча банку була надана постанова і ним отримана від держвиконавця ще півроку тому, банк стверджує що розяснень щодо виконання даного закону їм не надходило, тому і виконувати закон вони не будуть.