В общем пользовался, услугами данного банка, около полтора года, из-за этого что удобно перевода с карты на карту- отсутствия комиссии- пользовался своими, личными средствами — не кредитными, и тут в один прекрасный, момент они мне блокируют, карту, и говорят что у вас оборот денег большой — типа их интересует происхождение средств, самое интересное -у налоговой ко мне нету вопросов, нету каких либо решений суда, о блокировке счета, и вообще банк — какое право имеет выяснять происхождение средств! Вы кто проверяющий орган? На каком основании, я должен предоставлять информацию о своих сбережениях! возникает вопрос какая вам разница, о моих деньгах -я их заработал, на стройке, мне их подарили, я их одолжил -на то это и есть мои личные средства, ну самое интересное я предоставил сотруднице около 15 договоров микро финансовых организаций-у которых я брал кредиты и отдавал им их используя свою карту -на что мне сказала это не доказывает происхождение средств
! В общем сути не меняет, спросил если закрыть счет отдадут деньги — в ответ мороз — 45! И суть не в сумме она всего лишь 3500грн суть у отношении к клиенту, в общем что я хочу сказать не связывайтесь с этими у***и!!! Слава Украине!
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.7 | 44.3 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Черкаси, вул. Смілянська, 36
Адреса:
Черкаси, вул. Смілянська, 36
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб: 10:00-14:00 (каса: 10:00-13:30), без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
6 жовтня 2023, 20:44
Вітаємо!
При прийманні готівки касовий працівник самостійно здійснює власну експертну оцінку платіжності та справжності банкнот та приймає відповідне рішення. Так як касовий працівник Банку є матеріально-відповідальною особою і несе повну матеріальну відповідальність за цінності, з якими він працює, то йому надано право оцінювати ступень ризику та приймати остаточне рішення щодо можливості перебування банкноти в подальшому готівковому обігу без зміни категорії.
Ми рекомендуємо Вам звернутись в касу відділення для проведення повторної експертної оцінки та додаткової консультації з іншими фахівцями. У разі позитивного рішення банкноти можуть бути прийняті для проведення валютно-обмінної операції.
Сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
При прийманні готівки касовий працівник самостійно здійснює власну експертну оцінку платіжності та справжності банкнот та приймає відповідне рішення. Так як касовий працівник Банку є матеріально-відповідальною особою і несе повну матеріальну відповідальність за цінності, з якими він працює, то йому надано право оцінювати ступень ризику та приймати остаточне рішення щодо можливості перебування банкноти в подальшому готівковому обігу без зміни категорії.
Ми рекомендуємо Вам звернутись в касу відділення для проведення повторної експертної оцінки та додаткової консультації з іншими фахівцями. У разі позитивного рішення банкноти можуть бути прийняті для проведення валютно-обмінної операції.
Сподіваємося, що дана ситуація не вплине на нашу співпрацю з Вами у майбутньому. Бажаємо Вам гарного вечора!
Ответ банка
15 жовтня 2022, 9:17
Вітаємо!
Банк має право вимагати документи на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо у банку виникає підозра про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідної операції/операцій.
Фінансовий моніторинг здійснюється на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Банк має право вимагати документи на будь-яку суму в залежності від кількості/частоти/обсягу операцій, якщо у банку виникає підозра про відсутність у клієнта фінансової можливості для проведення відповідної операції/операцій.
Фінансовий моніторинг здійснюється на підставі Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення».
Відповідь адміністратора
17 жовтня 2022, 18:23
Отзыв не засчитан (на 17.10.2022).
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Пользователь не предоставил доказательства по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
23.06. менi зателефонувала оператор банку та запропонувала закрыти заборгованiсть по кредитнiй картцi за програмою спрощення кредиту (за умови внесения 1800 на карту). Я погодилася внести зазначену суму та внесла ii наступного дня у найближчому вiддiленнi. Спiвробiтник вiддiлення PUMB у Черкассах назвала менi iншi суми для повного погашения моiх забаргованостей перед банком, через що ми декiлька разiв дзвонили на гарячю лiнiю. Кожного разу мeнi називали новi суми. Врештi-решт, спiвробiтник рекомендував менi внести 1800 грн. на погашения кредитноi карти та 824 грн. для погашения товарного кредиту.
Моя мета: повнiстю розрвхуватися з забов’язаннями перед банком PUMB та отримати довiдки про вiдсутнiсть заборгованостi перед банком. Зважаючи на незрозумiлiсть та непрозорiсть спiвпрацi зi мною як клiэнтом — прошу надати довiдку про повне закриття моiх рахункiв у банку PUMB.
Станом на 27.06. у видачi довiдок менi вiдмовлено, кредити у базi даних не погашенi.
Квiтанцii про оплату рекомендованих сум маю.
Коментарі (10)
Моя мета: повнiстю розрвхуватися з забов’язаннями перед банком PUMB та отримати довiдки про вiдсутнiсть заборгованостi перед банком. Зважаючи на незрозумiлiсть та непрозорiсть спiвпрацi зi мною як клiэнтом — прошу надати довiдку про повне закриття моiх рахункiв у банку PUMB.
Станом на 27.06. у видачi довiдок менi вiдмовлено, кредити у базi даних не погашенi.
Квiтанцii про оплату рекомендованих сум маю.
Ответ банка
28 червня 2022, 10:24
Вітаємо! 1800 грн — це сума внесення по акційній пропозиції. Вам потрібно було звернутися у відділення банку для отримання гарантійного листа.
Працівники ж відділення Вам говорили суму до повного погашення. Це сума всієї Вашої заборгованості. Відповідно, вона відрізняється від суми акційної пропозиції.
У видачі довідки про закриття Вам відмовили, бо кредит залишається діючим.
Працівники ж відділення Вам говорили суму до повного погашення. Це сума всієї Вашої заборгованості. Відповідно, вона відрізняється від суми акційної пропозиції.
У видачі довідки про закриття Вам відмовили, бо кредит залишається діючим.
05.02.2021 звернувся у відділення ПУМБ з проханням посприяти у вирішенні проблеми неможливості оплати комунальних послуг, а саме опалення, через ПУМБ-онлайн — кошти повертаються назад на рахунок. Уважно вислухали суть проблеми, пообіцяли сприянню у вирішенні… і все, на цьому крапка. У період з 08.02.21 по 23.02.2021 неодноразово телефонував на гарячу лінію ПУМБ, залишав повідомлення на офіційному сайті https://about.pumb.ua/support/question з детальним описом суті проблеми, — ніякої реакції з боку ПУМБ!!! Кому цікаво — телефонуйте 097 557 61 76, розповім у деталях. Думаю, що нікому б не порекомендував даний банк
Коментарі (2)
Ответ банка
23 лютого 2021, 18:36
Доброго дня!
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення номер звернення стосовно даної проблеми.
Дякуємо.
Уточніть, будь ласка, в особисті повідомлення номер звернення стосовно даної проблеми.
Дякуємо.
почитал отзывы и все плохие, хочу разбавить этот негатив своим письмом....)много отзывов, в таком духе,«мол одобрили кредит я пришел в отделение и отказ», у меня другая история, так же позвонили, предложили… я пришел и мне все дали) есть конечно напряг по-поводу маски, я их не ношу принципиально. а так в принципе все норм, тьфу-тьфу-тьфу, чтобы не сглазить, то начитался я здесь аж напрягся) и деньги у людей с карт пропадают, я думал позитива будет больше… но я все еще клиент этого банка, всем добра)
Коментарі (1)
Ответ банка
9 вересня 2020, 11:17
Здравствуйте!
Спасибо за Ваш отзыв, рады сотрудничеству.
Уверены, что и в дальнейшем Ваше мнение не изменится.
Хорошего дня!
Спасибо за Ваш отзыв, рады сотрудничеству.
Уверены, что и в дальнейшем Ваше мнение не изменится.
Хорошего дня!
Це як взагалі? Звернулась до Нацбанку, сказали мені відсканувати долари і відправити скаргу…Яку, звичайно, ніхто не розгляне.