Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: вул. Каштанова, 7-Г, Обухів

Адреса:
Київська область, Обухів, вул. Каштанова, 7-Г
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
5 не зарахована
15 серпня 2025, 10:58
Дуже вдячна дівчатам, особливо Дар'ї. Завжди все швидко та зручно. Усміхнена та ввічлива, компетентна дівчина.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
15 серпня 2025, 12:16
Вітаємо! Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Дякуємо, що поділилися враженнями! Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку Дар'ї
1
8 серпня 2025, 19:49
Рік тому пілключив у ПУМБ преміальний пакет Персона. Умови витрачати 10 000 на місяць і обслуговування в пакеті безкоштовне. Ну і купа всяких там плюшок з «персональним» менеджером і т. п.
Нормально користувався і ось в липні 2025 року дивоюся що не хватає 59 грн. з копійками щоб виконати умови. Ну то й ок поповнюю телефон на 60 грн.
Зранку 1 серпня бачу що мінусовий баланс звертаюся у підтримку кажу що тут помилка бо 27.07 я поповнив телефон і всі умови виконав. Взяли 3 дні робочих на разбір питання. Дійсно через 3 дні відписався в телеграмі «персональний» менеджер з яким я не знайомий, бо попередні два вже давно звільнилися. Реально менеджер написав якусь маячню без посилання на конкретні пункти договору сказав що поповнення телефону з додатку це не безготівкова операція з витрат і я маю таки комісію сплатити (цей шедевр антиклієнтського спілкування і безглуздої маячні я собі спеціально заскриншотив).
Ну то й таке, значить то не мій банк раз помилки не визнає і не виправляє.
Іду у відділення сплачую ту комісію, закриваю картку відмовляюся від пакету. Тут теж не без проблем бо вже настав серпень і менеджер у відділенні хотів ще й за серпень комісію злупити. Але від цього якось відбився шляхом скарги на гарячу лінію та задовбування «персонального» менеджера.
Що цікаво, що раніш такий варіант в мене з поповненням мобільного спрацьовував, бозна що в липні 2025 сталося. Також хочу додати що поточні витрати в додатку, які показуються у вигляді прогрес-бару, не відображаються в актуальному стані а з’являються лише через декілька днів. Тому мабуть банально не відпрацювало за 4 дні до прчатку нового місяця, а банк свій факап просто переклав на клієнта і скаргу навіть по суті не розглянув.
Коментарі (5)
Ответ банка
ПУМБ
8 серпня 2025, 21:35
Вітаємо!

Ми бажаємо детальніше ознайомитися та розібратися в ситуації, про яку Ви вказали у відгуку. Після проведення перевірки, ми обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
5 не зарахована
27 червня 2025, 15:18
Дякуємо працівнику Гончаренко Дар'ї з відділення у м. Обухів за чудове, швидке та професійне обслуговування.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
28 червня 2025, 14:13
Вітаємо! Дякуємо, що поділилися враженнями!

Раді, що Ви залишилися задоволені обслуговуванням наших фахівців. Ми обов'язково перекажемо Вашу подяку Дар'ї!
5
11 вересня 2023, 14:28
Добрий день, хочу залишити свій відгук про банк ПУМБ який знаходиться в місті Обухів. Працівники банку дуже привітливі дівчата, завжди зустрічають з усмішкою, завжди допоможуть вирішити любу проблему.Окрема подяка касиру Михайлюк Ірині, вона АС своєї справи, мила, привітлива, з усмішкою на лиці, завжди швидке та якісне обслуговування, дуже красиво розповіла про ювелірні монети, захотілося купити всі від разу. ДЯКУЮ Вам Ірино, обов’язково ще завітаю до Вас в банк.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
11 вересня 2023, 15:05
Вітаємо!

Дякуємо за Ваш відгук! Ми щасливі, що Ви задоволені обслуговуванням у відділенні нашого банку!
1
13 червня 2020, 1:18
05.06.2020 числа я пришел в пумб 1е отделение в Обухове. Спросил, если я сейчас оплачу Свифт через ваш банк, когда он уйдет от вас и когда он поступит на счёт получателя. Я объяснил что это очень важно, нужно что бы этот платеж поступил на счёт получателя не позже 10.06.2020 иначе будут проблемы и штрафные санкции. Меня убидили что все хорошо, что сегодня пятое число, сегодня оплата пройдет и деньги по любому успеют дойти до 10.06.2020. я выседел в банке часа 2 пока, они все оформили и оплатил.
Сегодня 13.06.2020 число а денег получатель так и не получил.
Когда я начал разбираться в чем дело то оказалось что платеж они провели не 5го числа как обещали а 10.06.2020. тоесть в тот день когда деньги уже должны были быть у получателя, они только соезволили провести платеж. Сегодня 13е число а денег так и нет.
Уже начались штрафные санкции и дополнительные убытки из за вашей халатности, а денег так и нет. Когда я звоню в банк с вопросом почему нет денег, они говорят что платеж ушел 10го числа.
Я внимательно перечитал платёжку которую вы мне дали, там в назначении платежа я не вижу одного символа а в другом поле 3 каких то лишних иксов, я тогда ещё переспросил у менеджеров что это, мне сказали так и нужно… Возможно именно по этой причине получатель не может идентифицировать платеж.
Завтра снова иду в банк разбираться, почему платеж не может дойти уже больше недели и кто за это будет отвечать. Повторюсь, я предупредил что платеж важен, я пришел платить заранее что бы он успел дойти иначе начнутся штрафные санкции. Но в итоге платеж отправили аж 10го числа, неисключено что в платёжке допустили ошибку из за чего платеж не могут распознать и из за чего я сейчас терплю дополнительные убытки. По этому вопрос — кто мне вазместит дополнительные расходы? Когда вы уже наконец то проведёте мой платеж?
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
15 червня 2020, 9:28
Здравствуйте!
Мы приносим извинения за данный инцидент. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО и идентификационный код для проверки информации.
Спасибо.