Відділення ПУМБ: Васильків, вул. Грушевского, 8
Адреса:
Київська область, Васильків, вул. Грушевского, 8
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, (каса: 08:30-17:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Тетяна Удовенко
19 січня 2024, 21:04
В мене з карткиПУМБ 19.01.2024 р. О 8−17 ранку було знято 40000 грн, невідомими мені особами. При цьому картка знаходилась при мені, транзакцій ніяких по цій картці я не проводила. Прошу допомогти повернути мені ці кошти, так як даних про карту я нікому не давала.
Коментарі (4)
Ответ банка
19 січня 2024, 21:46
Вітаємо!
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Додатково радимо заблокувати Вашу картку у застосунку ПУМБ Online:
1) У головному меню натисніть на Вашу картку
2) У правому нижньому куті картки натисніть на кнопку налаштувань «Шестерня»
3) Змініть статус картки з «Активна» у «Заблокована»
Нам прикро, що сталася дана ситуація. Просимо надіслати Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону нам у приватні повідомлення аби у нас була можливість перевірити всі деталі. Додатково радимо заблокувати Вашу картку у застосунку ПУМБ Online:
1) У головному меню натисніть на Вашу картку
2) У правому нижньому куті картки натисніть на кнопку налаштувань «Шестерня»
3) Змініть статус картки з «Активна» у «Заблокована»
В додатку вказано — депозит до 03.02.23.
03.02.23 о 8 год ранку кошти зараховані на валютну карту.
14 година того ж дня, відділення місто Васильків- отримання коштів у валюті.
-1зірочка бо всі купюри старого зразка, трапляються навіть 2003р, дивіться уважно.
Важливо:
1) немає «кидалова» як у привата з авто пролонгацією, попередили телефоном про закінчення терміну депозиту.
2) без попереднього замовлення (валюта є в наявності)
3) щоб не було комісії у вас має бути фізична валютна карта (не путайте з віртуальною створеною в додатку)
4) перед отриманням спочатку підійдіть до спеціаліста для оформлення «видачі готівки» (якщо звернитесь відразу в касу- знімуть комісію)
Написати коментар
03.02.23 о 8 год ранку кошти зараховані на валютну карту.
14 година того ж дня, відділення місто Васильків- отримання коштів у валюті.
-1зірочка бо всі купюри старого зразка, трапляються навіть 2003р, дивіться уважно.
Важливо:
1) немає «кидалова» як у привата з авто пролонгацією, попередили телефоном про закінчення терміну депозиту.
2) без попереднього замовлення (валюта є в наявності)
3) щоб не було комісії у вас має бути фізична валютна карта (не путайте з віртуальною створеною в додатку)
4) перед отриманням спочатку підійдіть до спеціаліста для оформлення «видачі готівки» (якщо звернитесь відразу в касу- знімуть комісію)
Ответ банка
5 лютого 2023, 18:51
Вітаємо!
Дякуємо, що знайшли час оцінити обслуговування у нашому відділенні.
Дякуємо, що знайшли час оцінити обслуговування у нашому відділенні.
Мій запит на пошту банку- без відповіді на це порушення закону, тому дублюю його тут.
Під час оформлення кредитної картки представнику банку за запитом було надано 1) паспорт, 2) інд.код, 3) справка про доходи з місця роботи за крайні 6 міс., 4) номер телефону керівника з місця роботи (вказаний в відкритих джерелах- офіційний сайт установи).
Крім вищенаведених данних представник банку запитав «…номер моб. телефону та ПІБ когось з знайомих чи родичів», на моє питання-навіщо?, відповідь- буде наче поручитель.
Акцентую увагу! Усне питання- усна відповідь- занесення наданих данних працівником банку на цифровий носій (компютер).
Форма отримання представником банку персональної інформації третіх осіб унеможливлює споживача в повідомленні про його кримінальну відповідальність за надання цієї інф.
Простіше кажучи- представник банку підводить клієнта під кримінальну відповідальність, а він про це навіть не здогадується.
Ви приходите з довірою в офіційну банківську установу, а вас там тишком підводять під кримінальну відповідальність. Вас це влаштовує? Мене-ні!
Ст 25, п 6. З У Про споживче кредитування
Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої споживачем здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладенні договору про споживчий кредит, повинна містити повідомлення про кримінальну відповідальність, передбачену статтею 182 Кримінального кодексу України, за незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденційної інформації про третіх осіб.
Ст 12, ч 2. З У Про споживче кредитування
Кредитодавець не має права зазначати у договорі про споживчий кредит як поручителя або майнового поручителя особу, з якою не укладено відповідний письмовий договір
Коментарі (2)
Під час оформлення кредитної картки представнику банку за запитом було надано 1) паспорт, 2) інд.код, 3) справка про доходи з місця роботи за крайні 6 міс., 4) номер телефону керівника з місця роботи (вказаний в відкритих джерелах- офіційний сайт установи).
Крім вищенаведених данних представник банку запитав «…номер моб. телефону та ПІБ когось з знайомих чи родичів», на моє питання-навіщо?, відповідь- буде наче поручитель.
Акцентую увагу! Усне питання- усна відповідь- занесення наданих данних працівником банку на цифровий носій (компютер).
Форма отримання представником банку персональної інформації третіх осіб унеможливлює споживача в повідомленні про його кримінальну відповідальність за надання цієї інф.
Простіше кажучи- представник банку підводить клієнта під кримінальну відповідальність, а він про це навіть не здогадується.
Ви приходите з довірою в офіційну банківську установу, а вас там тишком підводять під кримінальну відповідальність. Вас це влаштовує? Мене-ні!
Ст 25, п 6. З У Про споживче кредитування
Форма інформаційного повідомлення, за допомогою якої споживачем здійснюється передача персональних даних третіх осіб при укладенні договору про споживчий кредит, повинна містити повідомлення про кримінальну відповідальність, передбачену статтею 182 Кримінального кодексу України, за незаконне збирання, зберігання, використання, поширення конфіденційної інформації про третіх осіб.
Ст 12, ч 2. З У Про споживче кредитування
Кредитодавець не має права зазначати у договорі про споживчий кредит як поручителя або майнового поручителя особу, з якою не укладено відповідний письмовий договір
Ответ банка
19 жовтня 2022, 11:41
Вітаємо! При заведені заявки необхідно вказати 1-2 контактних особи які мають підтвердити особистість клієнта (відбувається процес ідентифікації). Це обо'язкова умова для отримання кредиту чи кредитної картки у багатьох банках.
Запит такої інформації не є порушенням закону. Особи, яких Ви вказуєте, не стають поручителями.
Запит такої інформації не є порушенням закону. Особи, яких Ви вказуєте, не стають поручителями.
Будь ласка, представник банку, надайте відповідь по суті з посиланням на Закон України.
Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника.
Коментарі (21)
Для отримання кредитної картки представник банку вимагає надати персональні данні третьої особи без її згоди, а саме ПІБ та телефон- знайомого або родича. З якою метою і згідно якого закону дана вимога?- адекватної відповіді надати не змогла.
Зауважу, що для підтвердження моєї особи були надані паспорт (офіційні документи підтвердження особи в оригіналі), цього достатньо навіть для перетину кордону.
Місце роботи та телефон безпосереднього керівника.
Ответ банка
4 жовтня 2022, 11:23
Вітаємо! При заведені заявки необхідно вказати 1-2 контактних особи, які мають підтвердити особистість клієнта. Заповнюється ПІБ, телефон та відносини (родич/колега/знайомий).
Це обо'язкова умова для отримання кредиту у багатьох банках.
Це обо'язкова умова для отримання кредиту у багатьох банках.
1жовтня 2022р звернувся у відділення банку м. Васильків, вул. Грушевського 8 для оформлення кредитної картки (дебітову маю, отже я вже є клієнтом банку), надавши паспорт та інд. код, а також повідомив місце роботи і робочий телефон мого керівника (представник банку знайшла на офіційному сайті установи), в мене вимагали надати ПІБ та мобільний номер телефону, що є персональними данними, будь кого з моїх знайомих, родичів тощо.
Я повідомив, що надання перс. данних без згоди фізичної особи є прямим порушенням закону, отримав відмову в отриманні послуг банку (отримання кредитної картки).
Після того як я надав «будь кого…» — номер телефону і ПІБ голови Нац. банку (з відкритих джерел), з’явилась нова вимога- довідка про доходи за 6 міс. Я пішов з відділення.
На гарячій лінії повідомили, що справку не повинні були вимагати при кредиті до 300 тис грн (кредитна картка до 30тис.грн).
Низька кваліфікація співробітників банку, а також юридичного відділу які приймають внутрішні постанови, що суперечать законам України не спонукають клієнтоорієнтованості до цього банку в цілому.
Коментарі (14)
Я повідомив, що надання перс. данних без згоди фізичної особи є прямим порушенням закону, отримав відмову в отриманні послуг банку (отримання кредитної картки).
Після того як я надав «будь кого…» — номер телефону і ПІБ голови Нац. банку (з відкритих джерел), з’явилась нова вимога- довідка про доходи за 6 міс. Я пішов з відділення.
На гарячій лінії повідомили, що справку не повинні були вимагати при кредиті до 300 тис грн (кредитна картка до 30тис.грн).
Низька кваліфікація співробітників банку, а також юридичного відділу які приймають внутрішні постанови, що суперечать законам України не спонукають клієнтоорієнтованості до цього банку в цілому.
Ответ банка
3 жовтня 2022, 12:16
Вітаємо! Співробітник заводить дані клієнтів. А програма вже розраховує, які продукти Банк може їм запропонувати. У Вашому випадку, для отримання кредитки на 30 тис. грн. необхідно надати довідку про доходи.
Довідка про доходи є обов'язковою при кредиті від 200 тис. грн., але її можуть запитати навіть при 10 тис. грн. Дані для надання визначаються індивідуально.
Довідка про доходи є обов'язковою при кредиті від 200 тис. грн., але її можуть запитати навіть при 10 тис. грн. Дані для надання визначаються індивідуально.
Меняла валюту 27 января, когда я подошла к кассе курс евро был 32.20. На моих глазах сменили курс на 32.00, указав причину, что программа долго грузится. Я все понимаю, сбой техники, но поменять можно было по курсу, который изначально застала. Больше 20 мин. продержали возле кассы, а как только сменили курс, все заработало
Коментарі (1)
Ответ банка
7 лютого 2022, 14:15
Добрый день! Очень жаль, что Вы остались не довольны обслуживанием в нашем отделении. Будем рады помочь Вам и разобраться в ситуации детальнее. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, номер телефона, дату и время обращение в отделение, а также его адрес. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь в личных сообщениях.
брал телевизор в комфи кредит в банке сотрудница Екатерина не сказала о дополнительном платеже в размере 499 грн тем самым навязала мне услугу которую я не заказывал
не рекомендую
Коментарі (2)
не рекомендую
Ответ банка
30 листопада 2021, 10:39
Добрый день! Благодарим Вас, что обратили наше внимание на сложившейся ситуацию. Будем рады помочь Вам разобраться в случившемся. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения дату и время оформления кредита, а также, адрес магазина. Мы обязательно все проверим и во всем разберемся.
Ситуация следующая:
Пришел купить валюту, я клиент банка ПУМБ и пришел с ихней же картой
Мне сказали дайте паспорт
Я спросил Дия подойдет?
Ответили — нет, она еще не утверждена или как-то так ответили
Коментарі (9)
Пришел купить валюту, я клиент банка ПУМБ и пришел с ихней же картой
Мне сказали дайте паспорт
Я спросил Дия подойдет?
Ответили — нет, она еще не утверждена или как-то так ответили
Ответ банка
28 жовтня 2021, 13:47
Добрый день! Очень жаль, что у Вас остались негативные впечатления о визите в нашем отделении. Хотим обратить Ваше внимание, что, действительно, некоторые операции в отделении, в том числе покупка валюты в кассе, требует обязательного предъявления оригиналов документов. Мы понимаем, что это может вызвать неудобства, поэтому активно работаем над интеграцией электронных документов для всех банковских операций.