Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Київ, вул. Вадима Гетьмана, 1
Адреса:
Київ, вул. Вадима Гетьмана, 1
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
vyarmola
6 січня 2022, 13:29
Дуже професійне обслуговування з боку працівниці Дарини.
Написати коментар
Ответ банка
6 січня 2022, 14:36
Вітаємо! Щиро вдячні Вам за приємний відгук та високу оцінку нашому спеціалісту. Ми обов'язково передамо Вашу подяку колезі.
Хочу залишити свій відгук про найгірший досвід співпраці із вашим банком, банком «ПУМБ».
Повна некомпетентність, неповага до клієнта та його часу — можуть бути вашим чесним девізом.
Вам начхати на людей та їх проблеми, які у них виникають саме через ваш некваліфікований персонал.
Вчора, 24.09.2021 я відкрив рахунок у вашому банку та після цього був проінформований вашим співробітником про те, що для його активації необхідно здійснити поповнення від 100 грн.
Оскільки протягом цього ж дня я планував здійснювати оплату карткою, я здійснив її поповнення на 8000 грн з особистої картки, у присутності консультанта, після чого мій рахунок заблокували для перевірки Податковою службою.
Податкова перевірила рахунок, після чого його було заблоковано службою безпеки ПУМБ.
Від вашої підтримки я більше 10 разів отримував відповідь, що мені необхідно звернутись до відділення банку, після чого звертався у відділення за адресами:
Київ, вул Вадима Гетьмана 1 — 4 рази за 24.09
Київ, просп Перемоги 106/2 — 1 раз за 25.09
Жодного разу при цьому мені не змогли розблокувати рахунок. На гарячій лінії сказали, що по моєму рахунку є виконавче провадження: після чого я здійснив з десяток запитів, і жодного провадження не було знайдено.
У відділенні банку повідомили, що по моїй картці були шахрайські операції та дії: єдине, що я встиг зробити — це отримати у вашому відділенні картку, це є шахрайством? Жодних операцій по ній не було.
Протягом 2 днів я телефонував на гарячу лінію, у вас абсолютно НЕкомпетентна служба підтримки, адже відділ безпеки не беруть слухавку по 20 хвилин і більше, інші ж відділи — відправляють до відділення банку (де я був наразі уже 5 разів). У банку відправляють на гарячу лінію та по-хамськи відносяться.
Згідно із законодавством України, ви неправомірно заблокували мій рахунок та користуєтесь моїми грошовими коштами.
Про що я вже залишив скаргу на сайті НБУ та буду вимагати повернення коштів через суд, якщо не отримаю їх протягом 3 робочих днів.
Всі документи можу надати на вимогу.
Коментарі (4)
Повна некомпетентність, неповага до клієнта та його часу — можуть бути вашим чесним девізом.
Вам начхати на людей та їх проблеми, які у них виникають саме через ваш некваліфікований персонал.
Вчора, 24.09.2021 я відкрив рахунок у вашому банку та після цього був проінформований вашим співробітником про те, що для його активації необхідно здійснити поповнення від 100 грн.
Оскільки протягом цього ж дня я планував здійснювати оплату карткою, я здійснив її поповнення на 8000 грн з особистої картки, у присутності консультанта, після чого мій рахунок заблокували для перевірки Податковою службою.
Податкова перевірила рахунок, після чого його було заблоковано службою безпеки ПУМБ.
Від вашої підтримки я більше 10 разів отримував відповідь, що мені необхідно звернутись до відділення банку, після чого звертався у відділення за адресами:
Київ, вул Вадима Гетьмана 1 — 4 рази за 24.09
Київ, просп Перемоги 106/2 — 1 раз за 25.09
Жодного разу при цьому мені не змогли розблокувати рахунок. На гарячій лінії сказали, що по моєму рахунку є виконавче провадження: після чого я здійснив з десяток запитів, і жодного провадження не було знайдено.
У відділенні банку повідомили, що по моїй картці були шахрайські операції та дії: єдине, що я встиг зробити — це отримати у вашому відділенні картку, це є шахрайством? Жодних операцій по ній не було.
Протягом 2 днів я телефонував на гарячу лінію, у вас абсолютно НЕкомпетентна служба підтримки, адже відділ безпеки не беруть слухавку по 20 хвилин і більше, інші ж відділи — відправляють до відділення банку (де я був наразі уже 5 разів). У банку відправляють на гарячу лінію та по-хамськи відносяться.
Згідно із законодавством України, ви неправомірно заблокували мій рахунок та користуєтесь моїми грошовими коштами.
Про що я вже залишив скаргу на сайті НБУ та буду вимагати повернення коштів через суд, якщо не отримаю їх протягом 3 робочих днів.
Всі документи можу надати на вимогу.
Ответ банка
26 вересня 2021, 9:48
Вітаємо! Ми розуміємо Ваші емоції і щиро бажаємо допомогти. Для цього, будь ласка, відправте в особистих повідомленнях Ваші ПІБ та ІПН. Ми розберемося в ситуації та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.