Відділення ПУМБ: Ніжин, вул. Батюка, 1/1
Адреса:
Чернігівська область, Ніжин, вул. Батюка, 1/1
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:00-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зарегистрироваться
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
malov
24 січня 2023, 16:49
Завжди з задоволенням користуюсь послугами відділення банку ПУМБ у своєму місті. Професійні та привітні співробітники компетентно вирішують мої питання.
Написати коментар
Ответ банка
25 січня 2023, 14:09
Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Дуже ввiчливе обслуговування, приэмно вiдвiдувати вiддiлення. ДЯКУЮ
Написати коментар
Ответ банка
20 січня 2023, 13:35
Вітаємо!
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Дякуємо Вам за відгук! Працюємо для наших клієнтів.
Відповідь адміністратора
22 січня 2023, 17:57
Відгук не зарахований (на 22.01.2023).
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Користувач не надав доказів на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку
Подобається, що у відділенні в місті Ніжин завжди уважно ставляться до фінансових питань клієнтів. Клієнту завжди йдуть на зустріч. Допомагають вирішити проблеми. Завжди зрозуміло відповідають на питання.
Написати коментар
Ответ банка
9 грудня 2022, 14:50
Вітаємо! Дякуємо, що високо оцінили професіоналізм та зусилля наших колег. Працюємо для Вас!
Справка о зарплате, справку о пенсии, закрытые счета валюты, хранившиеся до этого в ПриватБанке, даже Е- декларация о начисленных процентах по депозитному валютному счету-- все это отправлено, как доказательство законном по обретения валюты. А закрытые валютные счета свидетельствуют о том что мои средства уже проверенные другим Банком и они чистые. НО!!! ПУМБ не видит моей справки о зарплате!!! ПОЧЕМУ??? Проценты ПУМБ не выплачивает. Зато не стесняясь пользуется наличными моими средствами, делая себе миллиардные доходы. Кроме того: ПУМБ повесил на мои карты огромные минус!!! Вопрос: откуда у клиента может быть минус от вложенного в банк депозита??? А проверять нужно не клиента, который доверил свою наличку банку, а сам Банк ПУМБ!!! ПУМБ не оправдывает доверия своих клиентов!!! Репутация банка ПУМБ ненадежная!!! Никому не рекомендую банк ПУМБ!!!
.
Коментарі (7)
.
Ответ банка
6 грудня 2022, 13:34
Як ми уже Вас інформували, Ви не надали усі необхідні документи. Зробити це Ви можете на пошту Банку info@fuib.com
Пiсля внесення готiвковоi валюти на депозит моi депозитнi рахунки заблокували. Документи, якi свiдчать про законнiсть придбання валюти були надiсланi, але офiцiйноi вiдповiдi я неотримала, депозити так i не розблокували. Проценти по депозитам банк не вiддае, хоча успiшно користуеться моею готiвкою. Працiвники банку не зацiкавленi в тому, щоб клieнт почував себе комфортно та в небезпецi. Грошi забрали- та й до побачення. То яка ж повинна бути в цього банка ПУМБ репутацiя???
Коментарі (5)
Ответ банка
5 грудня 2022, 10:22
Вітаємо! Ви не надали документи, які підтверджують надходження усієї суми, а лише частини. Детальніше відписали Вам в особисті повідомлення.
Дуже привітний колектив співробітників банку. Я за 63 роки не зустрічала таких привітних і добрих спеціалістів.
Коментарі (1)
Ответ банка
24 грудня 2021, 16:25
Вітаємо! Дякуємо Вам за співпрацю та за те, що знайшли можливість залишити відгук про Ваші враження, та високо оцінили рівень обслуговування у нашому відділенні. Ми обов'язково передамо Вашу подяку нашим колегам.
Имею дебетовую карту банка ВСЁкарта, претензий нет, в декабре узнал, что есть акционные предложения по кешбеку, начал узнавать… Оказалось, что бы получить эти предложения, нужно быть зарегистрированным в вайбере, иначе — дудки! Другими способами участвовать в программе не получиться! СМС не присылают, даже в приложении нет опции выбора категорий кешбека. Считаю это очень дискриминационным!
Коментарі (3)
Ответ банка
16 січня 2021, 14:15
Здравствуйте!
Приносим извинения за неудобства.
Функционал данной акции реализован в viber-bot. Мы зафиксируем Ваши пожелания и отправим коллегам в профильный отдел на рассмотрение.
Спасибо.
Приносим извинения за неудобства.
Функционал данной акции реализован в viber-bot. Мы зафиксируем Ваши пожелания и отправим коллегам в профильный отдел на рассмотрение.
Спасибо.
г.Нежин, зашел оплатить кредит, хотел снять деньги в банкомате и через терминал положить нужную сумму, та как места мало между терминалом и банкоматом помещаеться два чел. Но запускают по одному, не компетентность работников поразила меня на повал, выбежали две сотрудницы и как бешеные собаки набросились на меня крича выйди вон, мол больше одного чел. В этом помищении не должно находиться, я не вышел, главный банкир учериждения, выскачила и без тактно начала угрожать охраной, после она збегала в свой кабинет и прибежала с угрозой мол мы по камерам узнаем ваш номер кредита и обслуживать вас никогда не будем, мне лично все равно в каком банке обслуживать свой кредит но желания еще раз итти в пумб нету, если глава банка понимает ситуацию надеюсь примит меры по отношению своих сотрудников и даст им еще один шанс исправиться чтобы в дальнейшем небыло конфликтов между людьми и сотрудниками банка. Поставте охрану на входе и запускайте по 1му человеку, а тыкать и скандалить не гоже, репутацию вы теряете на глазах.
Коментарі (2)
Ответ банка
21 травня 2020, 9:13
Здравствуйте! Приносим извинения за подобное поведение сотрудников. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения ваше ФИО, идентификационный код и дату посещения отделения для фиксации обращения.
Спасибо.
Спасибо.