Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Кривий Ріг, вул. Німецька, 7
Адреса:
Дніпропетровська область, Кривий Ріг, вул. Німецька, 7
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
27 листопада 2024, 16:53
Вітаємо!
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Шкодуємо, що у Вас склалася негативна думка про нас. Ми перевіримо інформацію, після чого надамо вичерпну відповідь з приводу ситуації, що у Вас склалася.
Главное, не идите к оператору за первым столом Светлане. Блондинка лет 40. Грубовато общается, как будто она там директор. Если прийдет условный дедушка, то будет грубить, что видел не один раз. Если прийдет мужчина средних лет и хорошо одет, который может подрассказать, то будет искусственно натягивать улыбку и разговаривать через зубы. Выбор за вами товарищи. Пока за другими операторами такого замечено не было. Я почитал на этом сайте отзывы и смотрю, что много кто на эту Светлану жалуется. А так в целом банк неплохой (пока). По сравнению с другими банками выгодно без комиссии снимать, переводить суммы. По поводу снятия валюты проблем не обнаружил, главное заказать заранее через тех поддержку. А впаривать услуги по типу страховки, их всех заставляют
Написати коментар
Ответ банка
25 липня 2024, 9:15
Вітаємо!
Вдячні, що поділились враженнями від користування нашими послугами. З фахівцем у відділенні ми будемо уважніше, щоб побачити, чи дійсно вона була грубою до клієнтів. В разі чого, обов'язково проведемо розмову зі співробітником банку. Сподіваємось, надалі Ви будете отримувати лише позитивні емоції від обслуговування у відділенні.
Вдячні, що поділились враженнями від користування нашими послугами. З фахівцем у відділенні ми будемо уважніше, щоб побачити, чи дійсно вона була грубою до клієнтів. В разі чого, обов'язково проведемо розмову зі співробітником банку. Сподіваємось, надалі Ви будете отримувати лише позитивні емоції від обслуговування у відділенні.
Вітаю 03.06.24 звернувся у відділення банку пумб за адресою м. Кривий Ріг вул. Німецька 7.
30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів, наразі у відділенні мені відмовляють, оператори відділення працюють без бейджиків, залишити скаргу на конкретного оператора просто неможливо. Також прошу звернути увагу, оператори хамлять клієнтам.
Коментарі (4)
30.05.24 мені закрили рахунок, та надійшло смс звернутись в банк з приводу виведення залишку коштів, наразі у відділенні мені відмовляють, оператори відділення працюють без бейджиків, залишити скаргу на конкретного оператора просто неможливо. Також прошу звернути увагу, оператори хамлять клієнтам.
Ответ банка
4 червня 2024, 9:31
Вітаємо!
Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Шкодуємо, що у Вас склалась така ситуація та враження про наш банк. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотній зв'язок.
Я клиент этого банка чуть меньше года. За это время с какими то проблемами не сталкивался. Открыл дебетовую карту, пополнил переводом с карты другого банка, ПУМБ комиссию за пополнение карты не взял. Открыл депозиты, проценты платят вовремя, пополнение сотового — без комиссии. Хотелось чтобы процентные ставки по депозитам были выше, ну, а так в целом — весьма неплохо
Коментарі (3)
Ответ банка
5 липня 2023, 9:30
Вітаємо! Дякуємо, що знайшли можливість оцінити нашу роботу. Працюємо для Вас!
30 января написал тут о своей проблеме, ответили что передали информацию куда нужно и занимаются вопросом. С тех пор ни ответа ни привета. Сегодня пошел в банк оператор мне говорит что документы которые я предоставил не подходят, тогда почему вы мне об этом не сообщаете, я вам предоставлю другой документ. Почему мне ничего не говорили на горячей линии когда я звонил, мне говорили ждите и всё. Сотрудники банка которые не знают что им нужно это нормально? А какой алгоритм решения если ситуация не стандартная? Сколько мне ждать и чего? Вы можете действительно заняться моим вопросом? Ни в отделении ни на горячей линии мне не могут помочь
Коментарі (1)
Ответ банка
23 лютого 2023, 17:35
Вітаємо, Володимире Васильовичу!
Нам дуже шкода через ситуацію, що склалася. Блокування рахунку було встановлено в рамках чинного ДКБО. Ми перевірили інформацію та ознайомилися з документами які були надані. Вчора блокування з рахунку було знято. Ми додатково перевіримо роботу операторів гарячої лінії щодо корректного інформування клієнтів.
Нам дуже шкода через ситуацію, що склалася. Блокування рахунку було встановлено в рамках чинного ДКБО. Ми перевірили інформацію та ознайомилися з документами які були надані. Вчора блокування з рахунку було знято. Ми додатково перевіримо роботу операторів гарячої лінії щодо корректного інформування клієнтів.
Хочу висловити слова подяки адміністратору залу відділення банку ПУМБ за адресою вул. Німецька, 7 — Аліні. Співробітник завжди привітний, дуже уважний до кожного клієнта у вирішенні питань, одягнений по дрес коду, розповідає про переваги функцій додатку, якими я раніше не користувалась. Враження лише позитивні
Написати коментар
Ответ банка
17 лютого 2023, 12:31
Вітаємо!
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Відповідь адміністратора
17 лютого 2023, 13:32
Відгук зарахований (на 17.02.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Хочу поблагодарить сотрудника (персонального менеджера) отделения КР3 Немецкая 7, город Кривой Рог, Яцеленко Светлане!
Я, являюсь ВИП клиентом и представителем еще троих ВИП клиентов, обслуживаюсь в ПУМБЕ больше десяти лет как персона и мне есть с чем сравнивать!
За 4 годы активной работы со Светланой у меня и моих партнеров только положительные впечатления.
Светлана, всегда вежлива, оперативно решает любые вопросы, помогает с решением вопросов со смежными подразделениями отлично знает продукты персоны, умеет находить компромиссные решения и всегда стараться максимально быстро и самое главное, выгодно для клиентов, решить вопросы!
Даже когда она в отпуске, к ней всегда можно обратиться за помощью и она никогда не откажет и всегда остается на связи. Светлана всегда приветлива, ухожена!
Очень профессиональный сотрудник, про которого я всегда даю всем знакомым самые лучшие рекомендации! Спасибо банку за такое премиальное обслуживание и таких сотрудников! Остаемся вместе с ПУМБ!!!
Написати коментар
Я, являюсь ВИП клиентом и представителем еще троих ВИП клиентов, обслуживаюсь в ПУМБЕ больше десяти лет как персона и мне есть с чем сравнивать!
За 4 годы активной работы со Светланой у меня и моих партнеров только положительные впечатления.
Светлана, всегда вежлива, оперативно решает любые вопросы, помогает с решением вопросов со смежными подразделениями отлично знает продукты персоны, умеет находить компромиссные решения и всегда стараться максимально быстро и самое главное, выгодно для клиентов, решить вопросы!
Даже когда она в отпуске, к ней всегда можно обратиться за помощью и она никогда не откажет и всегда остается на связи. Светлана всегда приветлива, ухожена!
Очень профессиональный сотрудник, про которого я всегда даю всем знакомым самые лучшие рекомендации! Спасибо банку за такое премиальное обслуживание и таких сотрудников! Остаемся вместе с ПУМБ!!!
Ответ банка
16 лютого 2023, 18:28
Вітаємо!
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Дякуємо Вам за високу оцінку наших співробітників! Працюємо для наших клієнтів!
Сказали що той хто відправив подав скаргу що я шахрай, але це не є так, я перевів людині крипту, а вона мені гривні. Я написав заяву де описав це. Також додав скриншот з ордером на біржі де проходила передача криптовалюти. Як довго це все буде відбуватись?
Мені потрібні ці гроші. Чому ви так просто заблокували мій рахунок, так можна що завгодно купити навіть у людини перевести гроші і написати в банк що я нічого не купляв і відправив гроші випадково (чи як?) і їй заблокують рахунки? Мені здається це не нормально. Такі питання повинні вірішувати органи влади, а не оператори банка просто так
На гарячій лінії нічого не кажуть.
Пішов до банку, оператор веде себе дуже не гарно, надмінна така. Таке відчуття що я її від чогось дуже важливого відволікаю, і вона зовсім не хоче допомогти.
Коментарі (2)
Мені потрібні ці гроші. Чому ви так просто заблокували мій рахунок, так можна що завгодно купити навіть у людини перевести гроші і написати в банк що я нічого не купляв і відправив гроші випадково (чи як?) і їй заблокують рахунки? Мені здається це не нормально. Такі питання повинні вірішувати органи влади, а не оператори банка просто так
На гарячій лінії нічого не кажуть.
Пішов до банку, оператор веде себе дуже не гарно, надмінна така. Таке відчуття що я її від чогось дуже важливого відволікаю, і вона зовсім не хоче допомогти.
Ответ банка
30 січня 2023, 12:05
Вітаємо! Передаємо інформацію нашим спеціалістам. Уточніть, будь ласка, електронну пошту, на яку Ви хочете отримати відповідь.
Коммунальные платежи по адресу в мобильном приложении не находит, приходится каждую услугу прописывать вручную по реквизитом. И при этом не отображается сумма оплаты как в Приват Банке, Моно Банке, А Банке. Смотру на сайте Новакома сумму потом оплачиваю в Пумб. Оплатил в пробный вариант по 2,02 Грн (минималка) за каждую коммунальную услугу (газ, свет, вода и т. д. и т.п) в 20-х числах декабря, уже 10 января, а в Новакоме оплата так и не появилась.
Коментарі (8)
Ответ банка
10 січня 2023, 15:54
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН або номер телефону. Ми перевіримо чи була здійснена оплата. Також уточніть повну назву та ЄДРПОУ постачальника послуг.
Добрый вечер! Я как уже написал, не являюсь клиентом, плачу за мать. Если чеки у мамы возьму, чтоб сообщить дату и время когда был в отделении, обезательно напишу. А так просто смотрите камеры. Посмотрите как ведёт себя данный сотрудник, как она вульгарно говорит, ведёт себя, хамит. Я сомневаюсь, что люди закрывают на её поведение глаза, 100% есть жалобы… Вот было точно в сентябре, я платил через терминал, а её попросил помощи дедушка. Так она его так унижала, что он читать не может, спрашивала где очки? Почему очки не взяли? И говорит Вам уже помогали, сколько раз можно вам объяснять и показывать и так далее. это очень очень грубо. Дедушка прям слово не мог сказать.
Не могу написать в личном, выдаёт ошибку.
П.с дополнение по отзыву Нет слов. Про сотрудника, которая работает на первом столе от кассы. Если не ошибаюсь, то эта дама Светлана.
Написати коментар
Не могу написать в личном, выдаёт ошибку.
П.с дополнение по отзыву Нет слов. Про сотрудника, которая работает на первом столе от кассы. Если не ошибаюсь, то эта дама Светлана.
Ответ банка
11 грудня 2021, 9:57
Добрый день! Благодарим за то, что сообщили дополнительную информацию. Для нас очень важно предоставить каждому посетителю отделения качественное и комфортное обслуживание, поэтому мы желаем лучше разобраться в ситуации, о которой Вы сообщили. Для эффективной работы над обращением нам необходимо знать дату и время обращения в отделение, во время которого Вы наблюдали неэтичное поведение сотрудника, а также Ваши ФИО и номер телефона для обратной связи. Так как Вы сообщили о трудностях отправки личного сообщения, мы написали Вам первыми. Пожалуйста, проверьте директ.
П’ять місяців тому я інвестував кошти у віртуальні активи на криптовалютній біржі. 19.11.2024 року я вирішив вивести прибуток на свою банківську картку ПУМБ. Майже одразу після здійснення транзакції мій рахунок було заблоковано. У відділенні банку, під час спілкування з операторами, після того як я згадав слово «криптовалюта», співробітники почали на мене кричати, демонструючи неприпустимо грубу поведінку. Згодом мене буквально вивели з відділення без жодного пояснення.
Я наполегливо вимагаю, щоб керівництво банку невідкладно звернуло увагу на роботу цього відділення. Таке хамське та принизливе ставлення до клієнтів є абсолютно неприйнятним. Наразі на моєму рахунку заблоковано 18 600 грн — це єдині кошти, якими я користувався для проживання. Майже всі мої заощадження знаходилися на цій картці. Через блокування рахунку я опинився у вкрай скрутній ситуації та змушений позичати гроші у знайомих.
Закликаю всіх бути обачними у виборі банку, адже у подібних ситуаціях ви можете залишитися не лише без доступу до своїх коштів, а й без жодної підтримки з боку банку.