Пумб заблокував рахунок, аргументуючи тим, що сума надхожень на карту перевищила 400 000 грн, хоча у відділенні банку спочатку говорили що оборот в 400 000 є на місяць, а як виявилось — від початку воєнного стану.
Документи про походження я надав, але їм вони не підійшли (хоча в, А банку і моно банку ці ж самі документи підійшли, (там ясно видно що я терористів на фінансую)) ,і вони відмовились повертати мені мої кошти у розмірі 100 000 грн і 1400 долларів з мого рахунку, оперуючись законом 2120 IX від 15 березня, який якоби дозволяє їм тримати мої кошти в себе до кінця воєнного стану, який може закінчитись через 2 роки, (В тексті цього закону я не знайшов нічого, що може вказувати на законність рішення банку.)
В колеги була така ситуація з моно банком і а банком, він не зміг пояснити джерело походження коштів і вони без проблем закрили рахунок і перевели кошти на карту іншого банку.
Написав письмове звернення в нац.банк, звернувся в адвокатське об'єднання і буду писати скарги всюди де тільки зможу, доки ці крадії не повернуть мені мої кошти.
Нікому не раджу цей банк, в них правила міняються кожний день, вчора оборот був 400 000 в місяць, сьогодні 400 000 за воєнний період, а завтра потрібно буде пояснювати походження кожної гривні, при чому пояснення про походження яке розуміють інші банки,їм чомусь не підходить.Це дуже підозріло, складається враження що вони просто не мають коштів в обороті,і залучають в оборот кошти простих людей!
Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.5 | 44.1 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Івано-Франківськ, вул. Труша, 4
Адреса:
Івано-Франківськ, вул. Труша, 4
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00, перерва: 13:00-14:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
11 жовтня 2024, 9:27
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Нам прикро, що у Вас склалась негативна думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Ответ банка
22 травня 2022, 16:08
Вітаємо!
З 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, та термінали самообслуговування. Якщо сума внесення дорівнює або перевищує ліміт 400 000 грн, а клієнт не може надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, кошти вносяться на рахунок клієнта зі встановленням ліміту на видаткові операції. У разі виникнення підозри, що внесені чи отримані клієнтом банку — фізичною особою кошти є нелегально отриманими або активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування, рахунки клієнта блокуються без попередження.
Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас відправити в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату звернення до відділення банку.
З 17.03.2022 року діє накопичувальний ліміт на внесення готівки (сумуються всі дроблені суми) через POS-термінали у касі Банку, та термінали самообслуговування. Якщо сума внесення дорівнює або перевищує ліміт 400 000 грн, а клієнт не може надати документи, що підтверджують джерела походження коштів, кошти вносяться на рахунок клієнта зі встановленням ліміту на видаткові операції. У разі виникнення підозри, що внесені чи отримані клієнтом банку — фізичною особою кошти є нелегально отриманими або активами, пов'язаними з тероризмом та його фінансуванням, розповсюдженням зброї масового знищення та його фінансування, рахунки клієнта блокуються без попередження.
Ми бажаємо допомогти Вам розібратися в ситуації. Для цього просимо Вас відправити в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН, а також дату звернення до відділення банку.
Чому банк порушує законне право клієнта на погашення кредитної заборгованості в день звернення для уникнення сплати відсотків штраф і інших платежів, як це мало б би бути згідно закону?
Натомість банк вимагає пояснень всіх надходжень на рахунки з березня місяця, хоча зараз на поточних рахунках немає залишку і не зрозуміло чому банк обмежує право на погашення кредитного боргу таким чином.
Будь ласка, прошу розібратися і надати можливість реалізувати право клієнта на погашення кредитної заборгованості у відділення за довіреністю з закриттям відповідного рахунку.
Питання залишаються невирішеним до сих пір.