Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Київ, вул. Велика Васильківська, 118

Адреса:
Київ, вул. Велика Васильківська, 118
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00 (каса: 09:00-17:30), без перерви, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зарегистрироваться . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1
21 листопада 2024, 0:15
являюсь клентом Банка с 2018 года, всегда выполнял все обязательства.
Обнаружл 11.2024 что счет заблокuрован. Прмерно 15.11.2024 обнаружuл что Банк отправuл пuсьмо 31.10 о предоставленuu похожденuя средств. Собрал необходuмые справкu пытался отправuть uх онлайн, но сервuс не работал, прuшёл в Банк фuзuческu чтоб напuсать заявленuе u предоставuть нужные справкu 21.11.2024 но как только обратuлся к сотруднuку ПУМБ буквально через 15 мuнут, после того как все напuсал u готов был отдать документы мне прходuт в прuложенuu уведомленuе о прерыванuu со мной деловых отношенuй. Это нормально?
Написати коментар
4
26 квітня 2023, 17:10
Для баланса решил написать положительный отзыв (после нескольких отрицательных отзывов другим банкам). Не буду писать, что банк безупречный, но пока, пожалуй, лучше остальных. А я пользуюсь, наверное, услугами 10 банков. И несколькими банками регулярно. Если Моно не брать в расчет (это все же нео-банк), то ПУМБ лучше других оф-лайн банков. Косяки есть, конечно же, но ПУМБ меня огорчал меньше остальных. Терминалы в отделении ПУМБа нужно сделать удобным, и начать принимать 500 грн купюры. И банкоматы, конечно же, должны быть с возможностью приема денег. В этом большое отставание.
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
27 квітня 2023, 13:15
Вітаємо!

Дякуємо Вам за відгук! Нам приємно, що Вас влаштовують наші послуги. Ми постійно покращуємо наші сервіси і намагаємося надавати якісне обслуговування нашим клієнтам. На даний момент клієнти нашого банку можуть без обмежень поповнювати рахунки через наші термінали 500 та 1000 грн купюрами. Просимо написати нам у приватні повідомлення Ваше ПІБ та фінансовий номер телефону, щоб ми могли зафіксувати Ваше звернення стосовно покращення наших послуг. Бажаємо Вам гарного дня!
1
19 січня 2021, 11:18
В середу (13.01) пізно увечері на сторінці www.pumb.ua/yasno я оформив заявку на «ВсеМожу». Оскільки в четвер до 12 ніхто не перетелефонував — я пішов у відділення сам. Мені повідомлили, що без призначення зустрічі розглянути завку не можуть. Ще близько пів-години я спостерігав сніг за вікном, чекаючи дзвінка з головного офісу Пумб’а. Після цього мене попросили пересісти до іншого співробітника (який листом попросив призначити мені зустріч), тоді передзвонили з центру пумба і я (за підказкою співробітника) двічі в трубку повторив, що мова йде про акцію «ясно». Оформили документи, все підписали — за порадою працівника банку одразу зняв кредитних 100грн (щоб активувати картку) і через деякий час отримав смс у вайбер з інформацією, що «Пумб — учасник ФГВФО», а також з пропозицією встановити «пумб-онлайн» і що найближчим часом мені подзвонить фахівець, щоб провести індивідуальну консультацію.
Парадокс (чи ні?), але фахівець не подзвонив ні в четвер, ні в п’ятницю, ні в суботу, ні в неділю, ні в понеділок…
В неділю я сам написав в підтримку 2 простих питання: «Чи можна уже оплачувати комуналку по акції „Ясно“?» і «Як отримати перелік інших категорій кешбеку». Відповіді мене ледве не вбили. 1) Перевірка банку виявила, що картка була оформлена не з сторінки «ясно» (дуже дивно, виходить www.pumb.ua/yasno — сторінка не банку, а ФЕЙКОВА? Навіщо я двічі казав оператору по телефону, що картка по акції «ясно»? Навіщо у відділенні мене перепитували, чи по акції я оформляв?). 2) Категорії кешбеку можна отримати індивідуально клієнтам, які отримали від банку смс з відповідними пропозиціями (звичайно, я нічого не отримував).
Логічно, я задав просте питання: «Оскільки така картка мені не потрібна — як її закрити?» — і отримав абсолютно індеферентну відповідь: «Закрити можна в відділенні з паспортом і ідентифікаційним кодом». Тобто банк без проблем готовий попрощатись з клієнтом, який менше тижня тому оформив картку… Ну нічого собі…
Я думаю ще почекати до кінця цього тижня (ну раптом щось проясниться), а тоді вже закриватиму картку. Бо є велика підозра, що з таким непрофесіоналізмом і некомпетентністю — мене з цим банком чекають ВИКЛЮЧНО неприємні сюрпризи
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
19 січня 2021, 15:45
Здравствуйте!
Ваше обращение взяли в работу. Предоставим обратную связь в личные сообщения по результатам расследования.
1
11 листопада 2020, 2:47
При оформленні кредитною картки співробітнецею банку було нав`язано офрмлення страхування від COVID. На моє питання чи є це страхування обов`язковим була дана стверджувальна відповідь. Сума кредиту, а відповідно і страхова сума та страховий платіж були самовільно підвищени спеціальсткою, яка запевняла що при намаганнях виправити «помилку» можна отримати відмову по кредиту. Спочатку була спроба владнати питання зі спеціалісткою яка зводила все до «я вам не так казала, ви самі погодилися». При зверненні до служби банку (близько 10 разів!) з паузами до двох тижнів надавались обіцянки передзвонити з відповідю. Кожного разу дзвонив новий спеціаліст і все повторювалось знову. Наприкінці була дана остаточна відповідь: Ми розібралися, все нормально. На питання яким чином проводилося розслідування і чи були прослухані аудіо та відео файли як обіцялось, був викладений основний аргумент, що ми запитали у спеціаліста і питання закрите. Одинм випадком зіпсована репутація банку до нуля.
Коментарі (1)
4
29 жовтня 2020, 18:29
Закрыл кредитную карту еще в середине июля и явно 45 дней уже прошло, но в УБКИ статус кредита до сих пор открытый.

Дата оновлення 23.07.2020

Хотелось чтобы банк не только об открытии кредитов информировал, но так же и об успешном закрытии.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
30 жовтня 2020, 15:19
Здравствуйте!
Для проверки информации уточните, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ИНН.
Спасибо.
3
22 вересня 2020, 17:50
Часто обслуговуюсь у відділенні біля м.Палац Україна. Компетентні касири, ввічливі спритні менеджери, але… Сьогодні побачила дебелу даму з напівоголеними загорілими тілесами, яка не могла відірвати рук (без рукавичок!) від свого песика на колінях, при цьому періодично подаючи менеджеру якісь документи. Я б ніколи не звернула увагу на це видовище, варте пензлика Кустодієва, якби одного разу влітку мене не завернули з каси цього відділення, мотивуючи свою відмову від обслуговування тим, що у мене відсутні рукавички (! це влітку!), а моя маска не закриває ніс. Звичайно, те, що у мене алергія, і мені взагалі важко дихати в зачинених проміщеннях, тим більше у масці — це моя власна проблема, яка не стосується і не повинна стосуватись працівників банку. Але хотіла б уточнити: які стандарти обслуговуванні псів у банках у період карантину? Я розумію, що «пси набагато кращі за людей» (те, що я не бачу німбу над їхніми мордами, це також моя власна проблема), і жорстоке поводження з тваринами карається за законом (чого я ні в якому разі не заперечую). Але ніхто не скасовував ЛЮДСЬКОГО ставлення до ЛЮДЕЙ (які, на відміну від псів, є найвищою цінністю згідно Конституції України, яку поки що ніхто не скасовує!), особливо це актуально в період карантину! Навіщо нам намордники, якщо повсюди — пси без намордників і пасків: на дитячих майданчиках у піску для дітей, в супермаркетах (зокрема, над фруктами і салатами в магазинах «Білла», «Фуршет»), а в банках пси- це взагалі ВІП-персони? Собака, звичайно ж, найкращих друг (скажи мені, хто твій друг, і я скажу, хто ти), але в період карантину ми маємо обмежити контакти навіть із друзями. На жаль, деякі мої знайомі люди заразились COVID від своїх собак, яких любили до безтями. В звязку з цим хотілося б, щоб стандарти обслуговування в банках клієнтів із псами не були загрозливими для клієнтів без псів. Всім бажаю міцного здоровя і любові не тільки до собак!
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
23 вересня 2020, 11:44
Марія, добрий день!
Банк ПУМБ керується стандартами, вимогами і рекомендаціями МОЗ та НБУ і неухильно їх виконує.
Дякуємо.
2
26 березня 2020, 11:18
Був неприємно вражений відсутністю конструктиву та бажання допомогти клієнту.
Питання виникло щодо аутентифікації (KYC) існуючого клієнта. Без попередження заблокували рахунок.
Зважаючи на карантин та поради керівництва НБУ (нижче лінк), я був змущений особисто відвідати відділення з паспортом та обличчям. Дуже прикро, що цивілізовані методи як то використання Skype чи EЦП для встановлення існуючих(!) клієнтів для банка пустий звук. Тричі подумаю, чи залишатися з ними.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
26 березня 2020, 13:09
Доброго дня. Уточніть, будь ласка, з якої саме причини вам співробітники порадили звернутись для аутентифікації до відділення банку? І уточніть, коли саме це було.
Ця інформація допоможе нам у вирішенні питання. Дякуємо.
1
8 січня 2020, 11:27
У відділенні працюють не кваліфівкавані менеджери, висока текучість кадрів, зарплатну карту не можу закрити більше 3-х років, тобто я її закрив уже 2 рази і навіть працівники банку мене запевнили, що рахунок закритий, але це не заважає банку щороку — надсилати мені смс з мінусовим балансом, і з проханням сплатити комісію. Напевно у банку справить геть погані якщо придумали шахрайськими методами заставляти сплачувати кошти за неіснуючі рахунки.
Сьогодні телефоную в банк знову запитую в чому справа — відповідь ваш рахунок активний і комісії набігло на мінусовий баланс. Говорю що картку ви ж в мене забрали вже навіть в передостанній раз коли закривали начебто його, але вони ж навіть не хочуть слухати — їм головне щоб кошти несли у касу.
Добре подумайте перш ніж мати справу з цією шарашкіною конторою, будете потім їм винні кошти «за повітря....і комісію за закриті рахунки» усе життя((
Крім того буду подавати скаргу в Національний банк, подивимось чи це допоможе((
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
8 січня 2020, 13:14
Доброго дня! Перепрошуємо за цю ситуацію. Будь ласка, напишіть свої дані — ПІП та ІНН нам в особисті повідомлення — ми будемо уточнювати, чому саме приходять ці смс та на якій стадії закриття рахунку. Дякуємо
2
3 липня 2019, 22:40
Кардинально изменились финансовые возможности, как следствие, появилась просрочка по карте. Обратилась в банк с просьбой о реструктуризации( пару месяцев назад настоятельно парили по телефону по нескольку раз в день), на что мне ответили, что она мне недоступна. Угрожают подать иск в суд и и.д. Повторюсь, я не уклоняюсь от оплаты, потому уже несколько раз выражала просьбу о реструктуризации долга, но сотрудники этого банка ( в другом банке мне без проблем реструктуризировали задолженность), к сожалению, не идут на встречу своим клиентам и, видимо, хотят затянутых судебных процессов, в результате которых, полагаю, придется прибегнуть к реструктуризации, т.к. имущества у меня, увы, нет.
Так что перед тем как связываться с ПУМБ подумайте 1000 раз.
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
4 липня 2019, 16:52
Добрый день, Kate Akhokas!
Для рассмотрения ситуации, написали Вам в личные сообщения.
1 не зарахована
29 листопада 2018, 15:30
Колл-центр скрывает информацию для того, чтобы завлечь клиентов в банк. Хотела попробовать другой банк, но убедилась, что Приват в 100 раз лучше…
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
30 листопада 2018, 12:14
Здравствуйте. Нам жаль, что Вы испытали неудобства. Позвольте нам разобраться в этом. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщение более детальнее о сложившейся ситуации и мы Вам поможем
Відповідь адміністратора
Мінфін
30 листопада 2018, 18:41
Отзыв не подтверждён «Минфином» (на 30.11.2018).
Пользователь не предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Сторінки: 12
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Києві 🏦 / Відділення ПУМБ: вул. Велика Васильківська, 118, Київ
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Київ, вул. Велика Васильківська, 118. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Київ, вул. Велика Васильківська, 118- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.