Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.6 | 44.2 |
PLN | 9.7 | 10.2 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Подільськ (Котовськ), вул. Соборна, 70-В
Адреса:
Одеська область, Подільськ (Котовськ), вул. Соборна, 70-В
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: 09:00-13:00, (каса: 09:00-12:30), без перерви
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Тетяна Літвакова Мігдаль
4 грудня 2020, 15:06
Звернулася в банк з проханням відкрити рахунок, для збору коштів для онкохворого чоловіка. Я повідомила, що попередня карта все можу не може прийняти платежі, так як банк встановив ліміт 10 поповнень на добу. Гаряча лінія порадила через годину після звернення звернутися до відділення банку. В банкові видали дебетову картку запевняючи, що обмежень по картці немає. Знову 16:45 неможливо поповнити через ліміт 10 на добу. Оператор радить випустити нову карту. Звертаюсь до відділення з проханням пояснити, вони розводять руками, нас ніхто на семінарах не вчив. Зв'язку з Києвом немає. На гарячу лінію навіть вони не могли дозвонитися протягом години. І все б нічого, але це була п'ятниця, а в понеділок треба розпочинати лікування в приватній клініці, за власний кошт і терміново. Грошей нам так і не вдалося зібрати. Ось пане Ахметов Ваше піклування про онкохворих.
Написати коментар
Ответ банка
4 грудня 2020, 15:14
Доброго дня!
Прохання уточнити в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Прохання уточнити в особисті повідомлення Ваше ПІБ та ІПН.
Воспользовалась кредиткой от ПУМБ на 6000 грн. Сняла 200 грн, положила назад в течении месяца, получилось 6002 грн, пришел смс, что все нормально. Через два месяца узнаю что у меня карта заблокирована через просрочку!!! Оператор колцентра объяснил мне, что считались проценты 1,35 грнплюс страховка (о которой я впервые услышала) 20 грн, плюс штраф, итого почти 200 грн-поэтому заблокировали. Конечно это не те деньги, чтобы портить себе настроение, НО: никаких смс я не получала о погашении и т.п., о страховке вообще ни слова не было сказано, и какие проценты 1,35 грн, если все погашено в течении месяца! Короче развод на деньги.Будьте бдительны и не покупайтесь на кредитки!!!
Написати коментар
Ответ банка
12 вересня 2018, 11:22
Добрый день! Приносим извинения за недоразумение. Льготный период на снятие наличных средств с кредитной карты не распространяется, т.е. процентная ставка будет с первого дня операции. Информация о минимальном платеже направляются ежемесячно. Если уведомления вам не приходили уточните, пожалуйста, ваш ИНН и номер телефона в личные сообщения, чтобы мы могли проверить информацию. Спасибо!