Мінфін - Курси валют України

Встановити

Відділення ПУМБ: Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А

Адреса:
Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30, без перерви (каса: 08:30-17:00), Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
12 листопада 2024, 11:00
Вітаю. За цим номером картки ПУМБ 5355 2802 1559 4019 ШАХРАЙ Володимир Філатов з міста Одеса. У ОЛХ купила на день народження дитині крісло, оплатила та не отримала замовлення. Заблокував у вайбері та ОЛХ. Профіль вже заблокувала йому у ОЛХ. Будьте обережні.
Коментарі (2)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
12 листопада 2024, 12:19
Вітаємо!

Нам шкода, що Ви стикнулись з шахрайськими діями. Ми передали інформацію Департаменту безпеки нашого банку, щоб перевірити рахунок клієнта. Радимо Вам зателефонувати за номерами нижче, це дозволить оперативно вжити необхідних заходів.
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290

Також рекомендуємо сформувати заяву про шахрайство на сайті Кіберполіції.
1
23 жовтня 2024, 20:16
Добрый день! Я не могу добиться правды от банка Пумб.
Банк по своей воле удерживает мои деньги и отказывается их отдавать! Описываю суть происходящего, моя карта ушла в блок (якобы на меня была жалоба с другого банка, что по ошибке мне зашли Чулпан деньги (1800)), при обращении в отделение, я сказала четко, что мне чужого не нужно, оператор разблокировал мою карту, вывел эту 1800 и снова заблокировал На вопрос почему мне отказываются отдавать мои средства, разорвать договор и вывести деньги ?! Банк отказался это объяснять, сказали только, что деньги получены незаконным путем (торговлей на р2Р), из-за этого они не будут отдавать мне мои 40к Что за беспредел, по каким статьям говориться, что банк имеет право удерживать средства людей по собственному желанию и не отдавать их человеку, которому они принадлежат!!! Я требую вернуть мне мои средства!!! Мои данные для проверки информации
Радик Тетяна Денисівна ІПН: 3989204160
Коментарі (4)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
24 жовтня 2024, 9:40
Вітаємо!

Нам прикро, що у Вас склалася негативна думка про нашу роботу. Ми бажаємо детально розібратись у ситуації, що склалася. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
5
12 липня 2024, 2:24
Доброго времени суток!

Банк прислал уведомление о подтверждении происхождении средств. Заполнил бланк, предоставил скрины, выписку. Спустя время ответили на почту для предоставления доп. информации, я должен добавить к выписке ОК-7 еще и электронный ключ. Это вообще законно такое требовать?
Гугл говорит, что нельзя передавать свой электронный ключ и вообще это нарушение закона. Кто сталкивался?
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
12 липня 2024, 11:00
Вітаємо!

Бажаємо повідомити, що відповідно до абзацу третього пункту 11 постанови Правління Національного банку України від 23.03.2022 № 60 «Про особливості виконання окремих вимог законодавства у сфері фінансового моніторингу, валютного нагляду, нагляду з питань реалізації і моніторингу ефективності персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) протягом дії воєнного стану» Банк самостійно у своїх внутрішніх документах визначає випадки обов'язкового встановлення джерел походження коштів, перелік необхідних документів/відомостей, що мають надаватися клієнтом для встановлення джерел їх походження.

Згідно п. 3 ч.V про Надання та формування інформації з Реєстру застрахованих осіб Положення про реєстр застрахованих осіб Державного реєстру загальнообов’язкового державного соціального страхування:
Інформація з Реєстру застрахованих осіб формується за допомогою програмних засобів ведення цього реєстру на підставі відомостей, що містяться у ньому, з присвоєнням індексного номера документу та фіксацією дати та часу його формування.
Сформований програмним способом документ про інформацію з Реєстру застрахованих осіб включає обов'язкові атрибути — перевірочні коди (цифровий та QR) та засвідчується електронним цифровим підписом, що є аналогом електронної печатки Пенсійного фонду України.

Перепрошуємо за тимчасові незручності та дякуємо за розуміння!
4
26 червня 2024, 13:43
Добрый день! Банк классный особых проблем с ним не было. Пока не заблокировали счет «подозрительные транзакции». Написала в поддержу толкового ответа не получила, обычные шаблонные формулировки. На предложение предоставить все доказательства происхождения средств (36 тыс. грн), сказали обратится в банк для получения остатков.
Объяснений нет, сотрудничать не хотят.
Коментарі (12)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
26 червня 2024, 14:01
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас склалося негативне враження про наш банк. Ми хотіли б розібратися детально в ситуації. Надамо зворотний зв'язок, як тільки отримаємо результати розслідування.
1 не зарахована
1 грудня 2022, 14:40
Подавав скаргу мала б бути відповідь через 5 днів немає. Відповіді немає і від відділення. В банку знов ігнор. Кошти не повертають.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
1 грудня 2022, 16:28
Вітаємо!
Напишіть нам в особисті повідомлення Ваше ПІБ, фінансовий номер телефону та де саме Ви залишали скаргу.
1 не зарахована
7 листопада 2022, 22:12
Гоблинский банк ПУМБ с 29.06 до сих пор держит мой счет заблокированным без нормального обьяснения причин. Футбол на горячей линии и в банке. Написал на них в НБУ. Я надеюсь хоть НБУ сможет привести их в чувства! Уйма потраченого времени.
Коментарі (3)
Ответ банка
ПУМБ
8 листопада 2022, 9:35
Вітаємо! У Вас було блокування службою безпеки. Для розблокування ми Вам порекомендували повторно звернутися у відділення.
1 не зарахована
1 листопада 2022, 13:34
Шкода що сюди не можна додати скріншоти з пошти.

Написали на мою електронну адресу співробітники банку пумб щоб я прийшов до відділення банку. Я прийшов щойно, привітався з оператором і пішов. Тому що відповіді не має знову. До сих пір в роботі(що банк пумб там такого важливого робить з 29.06 я навіть не уявляю!) Я витрачаю купу часу через те що ваш банк ненормальний!!!

Не можна писати нецензурну лексику бо модерація сайту не пропустить, але самі здогадайтеся що би я хотів написати. Не має нормальних слів!
Коментарі (2)
1 не зарахована
1 листопада 2022, 12:09
Написав на пошту скаргу з поясненням ситуації, до мене перетелефонував щойно оператор говорить я з приводу вашої ситуації з блокуванням рахунку зараз я вас переведу до фахівця, посидів 5хв на лінії дії до мене під'єднали оператора, я говорю що така ситуація з 29.06 не можна вирішити, вона каже ми таким не займаємось! я говорю що ви до мене зателефонували тільки що, вона каже я до вас не телефонувала вас з'єднав з нами інший оператор, зверніться до відділення банку.

Чесно! Я більшого ідиотизму ще не бачив! МАКСИМАЛЬНО НЕ РЕКОМЕНДУЮ ДАНИЙ БАНК!!!

САМЕ ЦІКАВЕ НАРАЗІ ОПЕРАТОР МЕНІ СКАЗАЛА ІНШУ ПРИЧИНУ, НІБИ ТО БУВ ВХІД З ІНШОГО ПРИСТРОЮ.

ВИ СЕРЙОЗНО ПУМБ, ЯК У ВАС ВЗАГАЛІ ЩЕ ЛІЦЕНЗІЯ ТРИМАЄТЬСЯ КОЛИ ВИ НАВІТЬ ПРИЧИНУ НЕ МОЖЕТЕ НОРМАЛЬНО НАЗВАТИ ЗА ТЕ ЩО ЗАБЛОКУВАЛИ РАХУНОК З МОЇМИ КОШТАМИ.
ДУЖЕ ХОТІЛОСЯ ЩОБ ЗА ТАКІ ГРУБІ ПОРУШЕННЯ ВАМИ ЗАЦІКАВИЛИСЬ ВІДПОВІДНІ СЛУЖБИ!
Коментарі (6)
Ответ банка
ПУМБ
1 листопада 2022, 12:51
У Вас блокування службою безпеки. Рекомендуємо Вам повторно звернутися у відділення або самостійно зателефонувати на ГЛ, де Вас проінформують.
1
31 жовтня 2022, 18:18
Банк самовільно блокує рахунок. Я на протязі трьох місяців не міг та не можу до сих пір отримати свої кошти які були заблоковані банком без пояснення причин. Декілька раз дзвонив на гарячу лінію та більше 7 разів ходив у відділення. Ситуація стала вирішуватись тільки після того як мені у відділенні вийшло потрапити до адекватного співробітника банку, яка хоча б намагалася допомогти. Як виявилося сьогодні мій рахунок був заблокований без рішення суду просто по телефонному дзвінку від якоїсь особи яка навіть не надала ніякої інформації крім слів. Ситуація склалася так що якийсь клієнт банку зателефонував, подав скаргу на мене за те що нібито він перевів мені кошти за товар який я не відправив, хоча такого товару не було (а саме мобільний телефон який я начебто мав йому продати, а він мені за нього відправив повну суму) банк заблокував мій рахунок і на протязі трьох місяців не міг навіть пояснити через що в мене блокування. Я надав всю інформацію по транзакції яка цікавила співробітника банку але відповіді від служби безпеки банку отримати нереально, консультант телефонує а у відповідь тиша. Знову просидів годину в банку і пішов без результату маю намір звертатися до суду.
Коментарі (6)
Ответ банка
ПУМБ
1 листопада 2022, 9:46
Вітаємо! Напишіть, будь ласка, нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, ІПН та номер телефону, щоб ми перевірили інформацію.
5
26 липня 2021, 11:35
Очень вежливые девочки. и консультанты, и кассиры. что большая редкость для этого банка.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
26 липня 2021, 11:45
Добрый день! Благодарим за положительный отзыв относительно обслуживания в отделении. Комфорт клиентов является нашим неизменным приоритетом, поэтому обращаем внимание, что в случае наличия негативных впечатлений от сервиса Вы всегда можете поделиться деталями в личных сообщениях и мы непременно разберемся в ситуации и учтем Ваши пожелания для улучшения качества обслуживания. Спасибо.
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Одесі 🏦 / Відділення ПУМБ: вул. Героїв Крут, 24-А, Одеса
На сторінці зібрана вся інформація про відділення ПУМБ за адресою Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А. Якщо ви збираєтеся відвідати відділення, для того щоб відкрити депозит в ПУМБ - порівняйте попередньо ставки по депозитах в банках вашого міста. Якщо ж ви зібралися зробити обмін валют в відділенні  ПУМБ розташованому за адресою  Одеса, вул. Героїв Крут, 24-А- конвертер валют допоможе вам порахувати на яку суму ви можете розраховувати. Нема часу чекати схвалення кредиту від, а гроші потрібні терміново? Оформіть кредит онлайн за 5 хвилин в кращих мікрофінансових організаціях України.