Курс валютв ПУМБ |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.4 | 44.1 |
PLN | 9.85 | 10.35 |
USD | 41.7 | 42.3 |
Всі курси банку |
Відділення ПУМБ: Кременчук, вул. Перемоги, 32/3
Адреса:
Полтавська область, Кременчук, вул. Перемоги, 32/3
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Сб: 09:00-13:00 (каса: 09:00-12:30), без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
16 вересня 2024, 12:43
Вітаємо!
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Прикро, що у Вас склалась така думка про наш банк. Ми бажаємо детально розібратись у даній ситуації, тому написали в приватні повідомлення. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
Маю кредити в даному банку, поки платила все було добре.Але працюю на підприємстві, яке залежить від об'єкта, який неодноразово піддавався ракетним атакам. В березні 2023 року написала заяву у вайбер- чат, з проханням оформити кредитні канікули На зустріч ніхто не пішов. Зараз виникла прострочена по кредитним продуктам, суми я взагалі не розумію.Зверталася на електрону пошту банку з проханням надати графіки погашення кредитів, пояснити звідки взялася така заборгованість.Писали шаблоні фрази, 07.06.2023 року звернулися з листом на почту банку, знов почалися якісь шаблоні фрази,(моя електрона поста та номер телефону, офіційно вказані в кредитних договорах).Коли пригрозила написати скаргу в НБУ, подали запит на формування графіків погашення по кредитним продуктам.Зараз 10.06.2023 поки суцільна тиша з боку банку. Графіки погашення благаю ще з квітня місяця, в додатку до договорів є графіки але вони не відповідають дійсності.
Коментарі (3)
Ответ банка
10 червня 2023, 13:14
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Просимо Вас надіслати нам в особисті повідомлення Ваші ПІБ, фінансовий номер телефону, а також адресу ел.пошти з якої Ви звертались до підтримки. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок!
Неприємно вражений ситуацією з банком ПУМБ, клієнтом якого я є вже тривалий час. У лютому сплатив остаточний залишок по кредиту (500 грн), який відображався у додатку банку. Через три місяці банк повідомляє, що я маю борг у розмірі 1035.00 грн.
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
Коментарі (1)
У телефонній розмові мені повідомили, що непогашене тіло кредиту, — 4.88 грн.(!!!), а 1028.00 грн- комісія за обслуговування кредиту за три місяці)))), що саме цікаве, на моєму особистому рахунку є і були кошти, які банк має право списати за умовами про договірне списання, але ж краще нарахувати на 4.88 грн комісію, так? Прикро
Ответ банка
2 червня 2023, 12:33
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації, перевірити всі деталі та неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Добрий день, маю кредит в даному банку. Ніразу непросрочувала платіж, але в кінці березня стався прильот на фірму де я првцюю, попрохала про кредитні канікули. Ніхто не пішов на зустріч. Писала в чат. Ніякої реакціїї не має. Почали терорити мою стареньку матір, ви взагалі дотримуєтеся законодавства, ви не маєте права дзвонити моїм родичам.
Коментарі (5)
Ответ банка
31 травня 2023, 16:26
Вітаємо!
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Нам прикро, що дана ситуація викликала у Вас негативні емоції. Ми бажаємо розібратися у ситуації та перевірити деталі. Ми неодмінно надамо Вам зворотній зв'язок.
Користувався банком, все було добре, але 11 травня зайшовши в додаток в мене борг 999999999999 за підозрілі операції. Вирішити як в інших банках дистанційно проблему неможливо, треба тільки їхати в банк. На те що зараз немає бензину і мені їхати 35 км сказали це не їхні проблеми.
11 травня приїхав в відділення міста Кременчук, привіз ок-5, ок-7 та справку з налогової, також зробив і на батька, бо він мені теж пересилає кошти на мій рахунок.
Досі відповіді не має, заблоковані кошти в розмірі 57 320 грн, це гроші які мені скинув батько з ПриватБанку, квитанції по цим операціям в мене є, по всим іншим операціям я також можу надати інформацію, нічого протизаконного я не робив, як мені далі довіряти вашому банку якщо ви блокуєте кошти без попереджень, якщо ви бачите що підозріла операція то можна її не зарахувати як це роблять інші банки.
Надайте мені відповідь, мені розблокують рахунок, чи потрібно їхати і писати хаяву на закриття рахунку з переводом моїх коштів які мені відправив мій батько на карту іншого банку?
Мені потрібні кошти які ви в мене забрали щоб далі існувати, я довірив вашому банку майже все що в мене було…
Дякую за допомогу, Слава Україні!
Коментарі (6)
11 травня приїхав в відділення міста Кременчук, привіз ок-5, ок-7 та справку з налогової, також зробив і на батька, бо він мені теж пересилає кошти на мій рахунок.
Досі відповіді не має, заблоковані кошти в розмірі 57 320 грн, це гроші які мені скинув батько з ПриватБанку, квитанції по цим операціям в мене є, по всим іншим операціям я також можу надати інформацію, нічого протизаконного я не робив, як мені далі довіряти вашому банку якщо ви блокуєте кошти без попереджень, якщо ви бачите що підозріла операція то можна її не зарахувати як це роблять інші банки.
Надайте мені відповідь, мені розблокують рахунок, чи потрібно їхати і писати хаяву на закриття рахунку з переводом моїх коштів які мені відправив мій батько на карту іншого банку?
Мені потрібні кошти які ви в мене забрали щоб далі існувати, я довірив вашому банку майже все що в мене було…
Дякую за допомогу, Слава Україні!
Ответ банка
17 травня 2022, 18:12
Героям Слава!
Вітаємо, Володимир Володимирович!
У Вас перевищення ліміту 400 000 грн. Ліміт накопичувальний, діє з 17 березня 2022 року на підставі розділу II п. 3. ч. 12 ЗУ №2120-IX від 15 березня 2022 року.
На даний момент розблокування рахунків в роботі. Необхідно очікувати, у разі потреби додаткових документів з Вами зв'яжуться.
Також відповідно до цього ж закону:
• рішення про закриття рахунку та зняття коштів буде прийматися після закінчення воєнного стану в Україні;
• зняти ліміти можна, якщо Клієнт планує перевести з рахунку суму на:
√ рахунок Збройних Cил України для надання допомоги Збройним Cилам України та спеціальний рахунок, відкритий Національним банком України для надання допомогиЗбройним Силам України.
√ поточний рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Національному банку України для благодійної допомоги та забезпечення підтримки найуразливіших категорій населення.
√ рахунки банків України для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації».
Зараз Ваші документи знаходяться на розгляді, необхідно очікувати, про розблокування Вас додатково проінформують.
Дякуємо.
Вітаємо, Володимир Володимирович!
У Вас перевищення ліміту 400 000 грн. Ліміт накопичувальний, діє з 17 березня 2022 року на підставі розділу II п. 3. ч. 12 ЗУ №2120-IX від 15 березня 2022 року.
На даний момент розблокування рахунків в роботі. Необхідно очікувати, у разі потреби додаткових документів з Вами зв'яжуться.
Також відповідно до цього ж закону:
• рішення про закриття рахунку та зняття коштів буде прийматися після закінчення воєнного стану в Україні;
• зняти ліміти можна, якщо Клієнт планує перевести з рахунку суму на:
√ рахунок Збройних Cил України для надання допомоги Збройним Cилам України та спеціальний рахунок, відкритий Національним банком України для надання допомогиЗбройним Силам України.
√ поточний рахунок Міністерства соціальної політики України, відкритий в Національному банку України для благодійної допомоги та забезпечення підтримки найуразливіших категорій населення.
√ рахунки банків України для придбання облігацій внутрішньої державної позики «Військові облігації».
Зараз Ваші документи знаходяться на розгляді, необхідно очікувати, про розблокування Вас додатково проінформують.
Дякуємо.
Нормальный банк в целом. Но по теме кешбека проблема:
1. Хотел сделать покупку через другой банк, но подключил кешбек в ПУМБ
2. Узнал заранее перед покупкой на горячей линии, что кешбек точно будет начислен при оплате валютной картой, только понятно в гривне
3. Кешбек не был начислен. Снова обратился на горячую линию, но точный ответ дать не смогли.
Пожалуйста, исправьте проблемы с кешбеком.
Коментарі (6)
1. Хотел сделать покупку через другой банк, но подключил кешбек в ПУМБ
2. Узнал заранее перед покупкой на горячей линии, что кешбек точно будет начислен при оплате валютной картой, только понятно в гривне
3. Кешбек не был начислен. Снова обратился на горячую линию, но точный ответ дать не смогли.
Пожалуйста, исправьте проблемы с кешбеком.
Ответ банка
22 квітня 2021, 13:37
Добрый день! Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваши ИНН и полные ФИО. Мы проверим информацию и обязательно разберемся в ситуации.
Более недоделаного банковского учреждения я еще не видел. Фирма работает с двумя банками, и нужно было мне выбрать именно этот недобанк то((.
ну по порядку.
1. Согласно политике банка у меня нет возможности платить в сети на международных сайтах таких как eBay, которые всегда в случае чего возвращают деньги, при малейшем намеке на мошенничество. Аргументируют представители банка, мол вы не можете платить так как это наша система безопасности не пропускает. ПУМБ, АУУУУУ… система PayPal работает во всем мире, успешно и без проблем, почему ВЫ считаете ее опасной и к ней нельзя привязать карту?? Видимо аналитики ПУМБ считают aliexpress и Амазон более надежными, это при условии того, что там PayPal отлично работает тоже. Проще говоря для возможности осуществления платежа, за свои деньги, я должен потратить еще час времени чтоб ВЫ разрешили мне на 3 дня тратить мои деньги???? Это что за банк с ориентацией на клиента.
2. Теперь о косяках работы банка с aliexpress. Оформил заказ, деньги сняли, но по нелепому стечению обстоятельств продавец не смог мне отправить товар и aliexpress вернули мне обратно деньги. НО, дальше по порядку. с карты было списано 38 баксов с копейками по 26,30 на общую сумму 1006 грн. а вот мегаПУМБ решил, что курс при возврате 2,63 грн, и зачислили на карту 100,6 грн. Ну я как нормальный человек посетил отделение, где из меня сделали идиота, мол я не шарю и это все происки aliexpress, да и банк тут вовсе не виноват, ну и как всегда море хамства от сотрудников, отказ от обслуживания по причине не предоставления им паспорта и ИНН. Опять потратив кучу времени на оформление заявок, ведение переписок, с банком через некоторое время банк мне просто зачислил еще 900 грн. без каких либо назначений платежей и прочего.
ИТОГ. ПУМБ мне больше напоминает еврейского лавочника, который всячески старается тебя обмануть. Или банк научится работать по правилам, или отправится к орде банков покойников.
Оценки банка. Ужас,
Коментарі (3)
ну по порядку.
1. Согласно политике банка у меня нет возможности платить в сети на международных сайтах таких как eBay, которые всегда в случае чего возвращают деньги, при малейшем намеке на мошенничество. Аргументируют представители банка, мол вы не можете платить так как это наша система безопасности не пропускает. ПУМБ, АУУУУУ… система PayPal работает во всем мире, успешно и без проблем, почему ВЫ считаете ее опасной и к ней нельзя привязать карту?? Видимо аналитики ПУМБ считают aliexpress и Амазон более надежными, это при условии того, что там PayPal отлично работает тоже. Проще говоря для возможности осуществления платежа, за свои деньги, я должен потратить еще час времени чтоб ВЫ разрешили мне на 3 дня тратить мои деньги???? Это что за банк с ориентацией на клиента.
2. Теперь о косяках работы банка с aliexpress. Оформил заказ, деньги сняли, но по нелепому стечению обстоятельств продавец не смог мне отправить товар и aliexpress вернули мне обратно деньги. НО, дальше по порядку. с карты было списано 38 баксов с копейками по 26,30 на общую сумму 1006 грн. а вот мегаПУМБ решил, что курс при возврате 2,63 грн, и зачислили на карту 100,6 грн. Ну я как нормальный человек посетил отделение, где из меня сделали идиота, мол я не шарю и это все происки aliexpress, да и банк тут вовсе не виноват, ну и как всегда море хамства от сотрудников, отказ от обслуживания по причине не предоставления им паспорта и ИНН. Опять потратив кучу времени на оформление заявок, ведение переписок, с банком через некоторое время банк мне просто зачислил еще 900 грн. без каких либо назначений платежей и прочего.
ИТОГ. ПУМБ мне больше напоминает еврейского лавочника, который всячески старается тебя обмануть. Или банк научится работать по правилам, или отправится к орде банков покойников.
Оценки банка. Ужас,
Ответ банка
10 травня 2018, 15:55
Добрый день! Сожалеем о сложившейся ситуации и приносим извинения за доставленные неудобства.
1. Система безопасности действительно проводит мониторинг транзакций и может заблокировать операции, которые вызывают подозрение. Отключить систему безопасности в интернете в телефонном режиме можно сроком до 1 года если к карте подключен 3D Secure. В свою очередь, 3D Secure можно подключить также на горячей линии ПУМБ или самостоятельно в ПУМБ online.
2. В случае возврата средств сумма сразу поступает на счет в полном объеме. Очевидно, что в вашем случае произошла ошибка. Если вопрос еще актуален, будем рады помочь. Уточните, пожалуйста, когда и в какое отделение вы обращались, а также ваш ИНН в личные сообщения. Спасибо за подробную обратную связь!
1. Система безопасности действительно проводит мониторинг транзакций и может заблокировать операции, которые вызывают подозрение. Отключить систему безопасности в интернете в телефонном режиме можно сроком до 1 года если к карте подключен 3D Secure. В свою очередь, 3D Secure можно подключить также на горячей линии ПУМБ или самостоятельно в ПУМБ online.
2. В случае возврата средств сумма сразу поступает на счет в полном объеме. Очевидно, что в вашем случае произошла ошибка. Если вопрос еще актуален, будем рады помочь. Уточните, пожалуйста, когда и в какое отделение вы обращались, а также ваш ИНН в личные сообщения. Спасибо за подробную обратную связь!
Это просто бред. Как в дии не оригинал паспорт ?!