Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Відділення ПУМБ: пр-т Дмитра Яворницького, 100, Дніпро

Адреса:
Дніпро, пр-т Дмитра Яворницького, 100
Телефон:
+38 (044) 290-72-90
Час роботи:
Пн-Пт: 08:30-17:30 (каса: 08:30-17:00), Cб: 10:00-14:00 (каса: 10:00-13:30 ), без перерви, Нд: вихідний
Відгуки про відділення:

Поділіться враженнями про це відділення

Щоб написати відгук, потрібно зареєструватися . Реєстрація займає близько 30 секунд.
1 не зарахована
12 серпня 2025, 17:52
Я вже кілька разів стикався з блокуванням свого банківського рахунку. З кількох причин з боку банку.
1- Я отримував платіж за криптоактиви, після отримання коштів, банк був заблокований на підставі скарги.
У зв’язку з цим, протягом двох місяців я розбирався з банком і домігся розблокування рахунку, тому що надав всі необхідні докази. А також звернувся до НБУ зі скаргою, що банк незаконно утримує мої гроші і блокує мої рахунки.
Після всіх звернень до банків я успішно розблокував свій рахунок, пройшов перевірку фінансового моніторингу.
А також прочекав 60 календарних днів з моменту блокування, адже на підставі їхнього договору банк і утримував мої кошти цей термін.
2-Після чергової угоди з продажу криптовалюти і суми зарахування на 18000 грн з ОщадБанку і протягом двох годин з моменту отримання коштів я отримую блокування рахунку і банківської картки.
Наступного дня я відразу ж відвідую фіал банку і задаю питання, чому я був заблокований? Це скарга по платежу?
На що отримую відповідь, ні, це не скарга.
Просто банку здається підозрілою ця транзакція, поясніть, звідки надійшли гроші, і так далі.
Я описую інформацію, що отримано гроші за угодою, показую докази, звідки я взяв початковий капітал, щоб продавати активи.
І звітую повністю.
Банк розблокували.
Буквально наступного дня я отримую черговий платіж за ордером.
Так само з ОщадБанку на суму 16000, і банк також вимагає надати пояснення.
Коли я запитую, чи це скарга? Мені кажуть, що ні.
Я вкотре надаю такі самі докази, як і минулого разу, але цього разу банк мені каже.

«Добрий день, Романе!

Надана інформація недостовірна — вимоги банку здійснювати лише повернення."

І у мене виникає питання, яким чином банк спочатку при першій такій ситуації знімає мені блокування.
При повторній стверджує, що інформація не достовірна.
Якщо все, що я надаю, є правдою і прямим фактом.
Я даю їм PDF квитанцію з біржі Binance і показую верифікацію на даній біржі, а мені кажуть, що «ви надаєте ордери, апеляцію і верифікацію з різних платформ.»
У банку не розуміють, як перевіряти відповідні документи, але сміливо блокують рахунки просто так.
Тому що їм не подобається платіж
Коментарі (15)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
12 серпня 2025, 18:44
Вітаємо!
Нам прикро, що у Вас виникло негативне враження про наш банк. Бачимо, що звернення вже було зафіксовано через інший канал звернень і фахівці вже працюють над ним. Обов'язково повернемось з відповіддю після отримання остаточних результатів.
1
17 травня 2025, 8:00
ПУМБ є банком партнером для інтернет магазинів ТОВ Уапром, і зі слів менеджменту банк затримує зарахування коштів на рахунки продавців цієї площадки. В моєму випадку після зміни реквізитів рахунку на який надходить оплата з продажу банк протягом 10 тижнів не віддає кошти сплачені покупцем за отримані товари. Для таких випадків ПУМБ сам собі надав термін 4−6 тижнів, що теж незрозуміло багато, але сам же порушує свої правила. Цитую відповідь маркеплейсу «Строк виплати залежить від Банку-партнера, через який здійснюється транзакція. ТОВ „Уапром“ не контролює та не має прямого впливу на строки зарахування чи повернення коштів, встановлені банком»
Коментарі (9)
Ответ банка
ПУМБ
17 травня 2025, 10:19
Вітаємо!

Банк не може зарахувати кошти лише по зверненню користувача до банку по платежам від торгівельної точки ТОВ «УАПРОМ» (Bigl.ua, Рrom.ua, Shafa.ua).
Оскільки Ви змінили номер карти, Вам необхідно повідомити про це торгівельну точку.
ТОВ «УАПРОМ» направить на нас офіційний лист, щодо зарахування конкретного платежу на нову карту. Після чого Вам надійдуть кошти.

У випадку, якщо Вам не відбулось зарахування платежу по угоді з торгівельною точкою, необхідно уточнити в службі підтримки сервісу, № вихідного листа, який був відправлений до банку, для того щоб ми могли перевірити чи надходив цей лист, та допомогти в зарахуванні коштів.

У випадку, якщо лист до банку не надходив то зарахування коштів не можливе без відповідного звернення торгівельної точки.
1
14 квітня 2025, 17:02
С 05.03.2025 моя карта и мой счет в «АТ-БАНК ПУМБ» заблокированы по нескольким причинам.

Причина первая — банк потребовал подтвердить источник моих доходов в связи с запросом от НБУ, так как мною был проведён оборот более чем в 140 000 грн за месяц.

Вторая причина — опротестование ненадлежащего платежа.

По первой причине банку было предоставлено полное разъяснение о происхождении средств по моим картам и счетам. Банк принял все документы и разблокировал карту.

По второй причине банку также было представлено доказательство по операциям в размере 19 000 грн (получены 03.03.2025) и 7 000 грн (получены 04.03.2025). Данные средства были получены за счёт продажи криптоактивов в виде USDT. Я предоставил банку скриншот ордера, где указаны мои реквизиты на получение средств, номер ордера, сумма получения в грн и сумма отправки в USDT покупателю. Также банку были предоставлены PDF-квитанции по данным платежам, полученным от отправителя средств.

Банк, ссылаясь на пункт 17 статьи 86 Закона Украины «Про платіжні послуги», имеет право удерживать средства до 30 календарных дней. Банк нарушает закон и не даёт возможности воспользоваться средствами; заявлений на меня в полицию или киберполицию на 14.04.2025 нет.

Не рекомендую данный банк для сотрудничества.
Коментарі (11)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
14 квітня 2025, 19:39
Вітаємо!

Нам шкода, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми проведемо перевірку та обов’язково надамо Вам зворотний звʼязок.
5 не зарахована
30 січня 2025, 12:53
Заблокували рахунок після платежу на 27135 гривень за криптовалюту USDT з ордеру Binance від 10 грудня. Отримавши гроші перевів usdt, а наступного дня банк заблокував рахунок з іншими моїми грошима на рахунку по причині скарги на цей платіж, а також не віддають інші гроші з рахунку поки я не переведу 27135 грн. мошеннику якуй поскаржився на платіж. Усі данні з криптобіржи предоставляв у відділення банку. Вот так служба безпеки банка заботиться о кліентах блокуючи кошти на користь ***.
Коментарі (4)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
30 січня 2025, 13:58
Вітаємо!

Нам прикро, що Ви маєте негативний досвід роботи з нами. Ми бажаємо перевірити детальніше інформацію, тому написали у приватні повідомлення для уточнення даних. За результатами перевірки неодмінно надамо Вам зворотний зв'язок.
1
26 грудня 2024, 15:24
Я торгував криптовалютою через картку пумб моєї дівчини. Це мої кошти офіційно зароблені як ФОП. Я надав всі виписки, скріншоти і ордери з платформи «binance», як мене попросили працівники відділення і запевнили, що це може допомогти в вирішенні питання. Через декілька днів працівники відділення сказали, що мені потрібно тільки повернути всі кошти по картам, від яких були надходження, хочу це МОЇ! кошти і банк ніяк не доказує того, що я вкрав або якимось нечесним шляхом заволодів цими коштами, але наполягає, щоб я повернув кошти відправникові(я отримав ці кошти легально за продаж криптовалюти).

Я знаю, що моя дічина порушила договір з банком і передала дані 3 особі(мені), але ж тоді банк повинен розірвати договір і повернути кошти, бо я не порушував чинного законодавства України. Я ніяк не можу зв’язатися з центральним відділенням банку для вирішення питання, застосунок заблокований, на гарячій лінії відповідає бот і каже, що треба звернутися у відділення банку (ми там були 5 разів! і чуємо одне й те саме, що треба повернути МОЇ кошти відправникові і це єдиний варіант).

Будь ласка, шановна підтримка банку, я дуже сподіваюся, що я зможу отримати роз’яснення щодо дій банку в моїй справі та контакти центрального банку, щоб ми смогли вирішити це питання в цьому році.
З наступаючими Вас святами!
Коментарі (10)
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
26 грудня 2024, 19:47
Вітаємо!

Нам шкода, що Вас спіткала така ситуація.
Для остаточного владнання власнику рахунку необхідно звернутися у відділення.
Інформація щодо рахунку іншої особи не може бути надана третій особі.
2
12 вересня 2024, 17:36
ПУМБ для клієнтів підприємців надає pos-термінали з прро додатком Є-чек. І хоча ПУМБ такий собі банк не кращий і не гірший за інших, але обираючи таких партнерів буде потерпати за їх некомпетентність. Користуюсь і банком і Єчеком близько року, банку міг би ставить 4−5 зірок, але завдяки Є чеку тільки 2, тому що не має оновлення додатку на pos-терміналі ПУМБ і виходить що я працюю на застарілій версії, додаток не має ніякої підтримки, у месенджерах є бот який шукає консультантів по дві доби, при цьому раз на годину питає чи вирішене моє питання. Підтримка банку ніяким чином не допоможе у найпростіших питаннях пов’язаних з додатком, який банк сам встановив на термінал і тепер не відповідає за його оновлення чи коректну роботу.
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
12 вересня 2024, 19:03
Вітаємо!

Шкодуємо, що у Вас виникло негативне враження про роботу нашого банку. Ми бажаємо детальніше розібратись та написали Вам в особисті повідомлення для уточнення деталей. Після цього обов'язково надамо Вам зворотний зв'язок.
1 не зарахована
15 вересня 2023, 21:33
Шахрай викрав сторінку в Фейсбуці та Інстаграм, вимагав коштів з друзів
Надав їм інформіцію по карці 5355 2800 1989 3492, знаходиться в м.Дніпро чи поряд
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
PUMB
15 вересня 2023, 21:44
Вітаємо!

Ми передали Ваше звернення на розгляд відповідального підрозділу. Якщо Ви постраждали від шахрайських дій, просимо оперативно повідомити про це, зателефонувавши на гарячу лінію банку. Це дозволить нам швидше вжити необхідних заходів та проконсультувати Вас щодо подальших дій. Номери телефонів:
+38 044 290 7 290
+38 096 290 7 290
+38 050 290 7 290
+38 093 290 7 290
1
31 серпня 2022, 11:18
Красиво все на сайте, пересмотрел кучу карт, выбрал ту что мне надо, а кнопки оформить заказать так и нет, смысл во всех этих картах тогда если нельзя заказать и воспользоватьсяч…
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
31 серпня 2022, 12:40
Вітаємо!

Стати клієнтом банку та отримати віртуальну карту можна за посланням: https://www.pumb.ua/pumbonline
Якщо Ви хочете отримати пластик то необхідно звертатись до відділення.
1
25 серпня 2022, 15:01
На цьому тижні вже тричі замовлюю валюту 1700$ зі своєї картки ПУМБ, чекав добу, набрали вранці 24.08, що немає в місті Дніпро валюти. Як це так?! І чому обіцяли, що точно буде після 15:00 та я час прогаяв. Запропонували в грн видати по неринкову своєму курсу, але шановні я хочу свої власні $. Домовився, що замовлять на наступний день 25.08, звонять зранку та теж ж саме говорять, що в Дніпрі взагалі немає у них $. Це або сговір, та тримають у себе валюту, але я замовив ще раз, та думаю марно чекати. Якщо так далі буде, то мабуть закрию рахунки, чого всім пораджу також. Інші банки видають долар без проблем по замовленню, для чого ця послуга взагалі?!
Коментарі (1)
Ответ банка
ПУМБ
25 серпня 2022, 15:23
Вітаємо! Перепрошуємо за незручність. Всі ключові служби нашого банку працюють в посиленому режимі, проте, на жаль, бувають випадки, коли немає змоги доставити вчасно й необхідну кількість валюти на відділення. Якщо Вас проінформували, що на дату Вашого замовлення валюти не буде, зробіть, будь ласка, повторне замовлення.
3
24 листопада 2021, 22:00
Пополнил счет банка в банкомате на сумму 100 грн, пришла смс с остатком на счету -777777, оказалось что система банка автоматически заблокировала мой счет, посчитав какие-то действия мошенническими. Обратился в банк в конце сентября с целью закрыть банковский счет, меня убедили в том, что нужно вначале счет разблокировать, и для этого консультант связался со службой безопасности, подал заявку на рассмотрение и обещал перезвонить. Поступил звонок через пару дней, но нужных и обещанных вопросов задано не было, счет так и остался заблокированным, а проблема не решенной. Звонил в банк, переадресовывали на разных «специалистов», в итоге сказали обращаться в отделение, в котором был. Проблема в том, что возможности приехать у меня нет, а ближайшее отделение банка находится в другом городе в ~50км от меня. Хотелось бы решить эту проблему.
Написати коментар
Ответ банка
ПУМБ
25 листопада 2021, 9:34
Добрый день! Понимаем Ваши эмоции и то, что сложившаяся ситуация неприятна. Действительно, баланс, который начинается на «-777777», означает, что система безопасности заблокировала Ваш счет. Пожалуйста, смените пароль во вход в мобильное приложение ПУМБ online, а также PIN- код к карте. Будем рады помочь Вам и разобраться детальнее в сложившейся ситуации. Напишите нам, пожалуйста, в личные сообщения Ваш ФИО, ИНН, номер телефона, а также дату и время обращение в отделение и на горячую линию. Мы обязательно все проверим и предоставим Вам обратную связь.
Сторінки: 123
Головна / Банки України 🏦 / ПУМБ 💰 / Відділення та банкомати ПУМБ в Дніпрі 🏦 / Відділення ПУМБ: пр-т Дмитра Яворницького, 100, Дніпро