Мінфін - Курси валют України

Встановити

контакт центр та продукти банку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Kvitulya 23 вересня 2015, 10:20
Співпрацюю з банков вже більше 10 років. Завжди була впевнена в якості послуг та продуктів, що для мене головне – все чесно. Працівники відразу розповідають про всі комісії, про плюси та мінуси кожного продукту, залежно від моїх потреб. Але… якість роботи контакт центру останнім часом значно погіршилась. Час очікування на лінії часто перевищує 3 хв., кваліфікація його працівників, теж залишає бажати кращого. Враховуючи те, що банк намагається, як змога більше клієнтів перевести на альтернативні канали, роль контакт центра в якості обслуговування клієнтів зростає.
Тому, рекомендую керівництву банку контролювати високий рівень кваліфікації не лише на відділені, але й в контакт центрі.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися