Мінфін - Курси валют України

Встановити

Старі проблеми не вирішені, нові ще гірше

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Антон Бец 1 листопада 2024, 13:52
Класична проблема банку з відсутністю відділень ніяк не вирішена.

В зонах самообслуговування серйозна та критична проблема — при поповненні стається збій і зараховується не вся сума.
Якщо ви це не помітили — то забудьте про свої кошти.
Якщо ви помітили — то через підтримку доведеться все пояснювати і це не вирішення питання, вас направлять писати заяву на перерахунок.
Одного разу перерахували та знайшли 2000, що було не враховані.
Другого разу нещодавно різниці в 5−6 тис гривень та отримана відповідь, що нічого не находять, по камерам дивитись не можуть та т.п.

Отже можете легко втратити кошти і ніяк не довести, а система працює точно не стабільно.
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 6 листопада 2024, 13:16
Антоне Юрійовичу, вітаємо!

Нам прикро, що у Вас виникли труднощі в користуванні нашими послугами. Дякуємо, що зазначили слабкі сторони процесу — ми допрацьовуватимемо всі недоліки, щоб досвід наших клієнтів від користування обладнанням був максимально комфортним.
Наші фахівці докладають усіх зусиль, щоб розв’язати проблему. У випадку незарахування коштів проводиться інкасація та залучається інженер для перевірки роботи пристрою. Втрата коштів неможлива, оскільки відбувається фіксація всієї інформації про внесені кошти та ті кошти, що фактично є в терміналі.
За операціями, які Ви вказали, Банк ініціював розслідування і виконав всі потрібні процедури, після чого надіслав офіційну відповідь. Сподіваємося на продовження плідної співпраці.

З повагою
ПроКредит Банк

Коментарі - 1

+
0
natashaGra
natashaGra
18 листопада 2024, 16:11
#
Если ваши «специалисты» действительно что-то делали , то наверное сервис «европейского» банка не был бы таким убогим. Знаю работу данного банка по другой стране — абсолютно другой уровень сервиса и терминалы в доступных местах и 3 отделения по городу. Так что это «местные «профи такое допускают и разработчик о приложении так до сих пор не счёл нужным ответить
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Прокредит Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.3
USD 41.4 41.95
Всі курси банку

Курс валют в Прокредит Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 43.35 44.3
USD 41.4 41.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Прокредит Банк / Відгуки про Прокредит Банк 📝 / Старі проблеми не вирішені, нові ще гірше