Мінфін - Курси валют України

Встановити

Погана підтримка

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Rommma41 25 жовтня 2024, 17:21
Раніше підтримка завжди намагалася допомогти клієнтам, зараз такого нема. Наприклад, акційній кешбек не нараховувався, а під час звернення в підтримку говорили, що магазин вказав неправильну адресу. Менеджер поводилася по-хамськи. Почала тикати в описи акції, закривати звернення без пояснень. Акції навмисне зроблені так, щоб покупку клієнт зробив, а обіцяного кешбеку не отримав (((
Прокредит Банк
Відповідь банку
ProCredit 29 жовтня 2024, 14:51
Вітаємо!

Нам прикро, що ця ситуація може негативно вплинути на подальшу співпрацю з Вами, і ми готові докласти всіх зусиль для її обговорення. ПроКредит Банк не бере участі у програмі «Національний кешбек». Якщо Ваше звернення стосувалося нашої акції з Visa та АЗК «ОККО», будемо вдячні, якщо Ви зателефонуєте до нашого контакт-центру та залишите свої контактні дані.
Ми зв’яжемось з Вами для отримання докладнішої інформації з приводу ситуації, що склалась, і разом знайдемо розв’язок.

З повагою
ПроКредит Банк

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися