Більше півроку неможливо користуватися веб-версією клієнт-банку для корпоративних клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
А запилить виртуальную машину, эмулирующую ''Виндоус'' и через нее работать с браузерами под ''Виндоус''?)
И яблочники должны страдать)
И яблочники должны страдать)
- +
- 0
- IvanPetrov
- 6 січня 2019, 14:47
- #
Так ведь в Украине вроде бы не один десяток банков, и уж в Киеве выбор точно есть. Проголосуйте кошельком, и вся недолга. Не работает КБ? Приват. Там все работает практически на всех устройствах и под большинством известных человечеству операционных систем. Не можете жить без кассовых операций? Пожалуйста, Ощадбанк, там Вас с радостью обслужат.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Що ж пропонує банк у особі операторів тех. підтримки та адміністраторів? Початкова пропозиція була тримати окремий комп«ютер з Windows та Internet Explorer, де є Java. І начхати, що у мене комп»ютери з іншою операційною системою і я користуюся іншим браузером.
Минуло кілька місяців і з«явилася веб-версія. Але от халепа: користі від неї нуль, тому що у Firefox на macOS „Вхід в систему неможливий. Вам необхідно встановити плагін.“ Після кількох звернень у кол центр дізнаюся, що веб-клієнт працює тільки у Google Chrome. Ну не те, щоб працює, а не видає помилку про плагін. Але й не працює, тому що 1) Ключ у файловому сховищі створити не можна: програма при створенні просить вказати файл і після вибору файла браузер висне з відкритим вікном вибору файлу. Кілька звернень в тех. підтримку і 3+ місяці — ситуація та ж, що й була. 2) Ключ із апаратного пристрою коректно зчитується рівно один раз, а потім пише, що пристрій не ініціалізовано.
Змирившись з неспроможністю тех. підтримки і адмінім банку зробити хоч щось, звернувся до розробника клієнт банку з тим, що клієнт не запускається в Firefox. Розробник сказав, що випустив і передав банку версію, де цю проблему вирішено, але від банку залежить викласти оновлення на сайт банку. Знову дзвінки в тех. підтримку, спілкування з технічним спеціалістом, невиконані обіцянки і „забування“ про мене незручного клієнта.
Висновок: банк тільки справно піднімає ціни на послуги, а якість послуг при цьому погіршується. В контексті погіршення слід згадати відмову від валютообмінних операція для фіз. осіб кілька років тому, закриття відділень (зараз на Оболоні немає відділень, найближче на Подолі), зменшення до одного відділення, в якому працюють з готівкою.