Курс валютв Прокредит Банк |
||
---|---|---|
Купівля | Продаж | |
EUR | 43.2 | 44.15 |
USD | 41.65 | 42.25 |
Всі курси банку |
Відділення Прокредит Банку: Дніпро, вул. Ливарна, 17-А
Адреса:
Дніпро, вул. Ливарна, 17-А
Телефон:
0 (800) 500-990, (044) 590-10-00, + 38 (050) 352 94 03
Час роботи:
Пн-Пт: 09:30-16:30 за попереднім записом по номеру 0 800 500-990 або (044) 590-10-00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Хотілось би поділитися досвідом використання даного банку, користуюсь ним близько 3 місяців. Подавши заявку на сайті, декілька днів банк взагалі ні як зі мною не зв’язувався, на 3 день, мені подзвонив співробітник, що звірив данні вказані в анкеті і сказав очікувати дзівнка менеджера. Два дні ніхто зі мною не звязувався, і я написав у підтримку з приводу цієї ситуації, у цей же день, менеджер підібрав зручний мені час для звернення у відділення, для підписання документів. Відділення дуже сучасне, в інших банках я такого не бачив (автоматизоване), співробітниця була також приємною. Завантаживши додаток, я був дещо розчарований, так як він «сирий» і не сучасний, але користуватися можливо. Тарифи банку з одної сторони приємливі з іншої вартість обслуговування і операціями з карткою велика (перевипуск і т.д), 165грн у місяць (без валютних рахунків) я вважаю великою вартістю, за таку сумму можливо було б давати картку вищого класу, а не Visa Classic. Підтримка банку працює добре. Також засмутило те, що банк не дає виконувати транскордонні перекази. Очікування пластику було довгим, близько двох місяців (як пояснювали співробітники, картка виготовляється за кордоном, і із-за війни є перебої). Також для мене стало дивним те, що п2п перкази зароховуються протягом 10хв (на моєму досвіді), такі операції в інших банках виконується моментально. Впринципі мені сподобався цей банк, але ще раз наголошую, вартість — 165грн у місяць, дорого для того рівня обслуговування, додатку тощо, що є на данний момент. Тому я прийняв рішення, що скоріше всього закрию картку/рахунки у данному банку
Написати коментар
Ответ банка
26 липня 2022, 9:08
Дякуємо за такий розгорнутий відгук.
Дійсно, в період, коли ви відкривали рахунок, були затримки в отриманні певних послуг. Наразі ми повернулись до штатного режиму роботи. Так, на заявки на відкриття рахунку ми відповідаємо день в день, а час очікування пластикової картки – до 18 днів. При цьому, очікувати пластикову картку немає потреби, адже у вас одразу є можливість користуватись діджитал карткою у мобільному застосунку, просто додати її в електронний гаманець для розрахунків.
Ми цінуємо у своїй роботі прозорість та простоту, тому пропонуємо один фіксований тариф, до якого включено всі банківські послуги безкоштовно, такі як зняття готівки, перекази з картки на картку, перекази за реквізитами в межах України, зарахування коштів, SMS-інформування та багато іншого.
Щодо обмежень переказів в іноземній валюті, то ми керуємось виключно вимогами НБУ, що діють під час воєнного стану.
Ми постійно працюємо над оновленням функціоналу мобільного застосунку та обов’язково повідомляємо клієнтів у месенджері.
Будемо раді вас бачити й надалі нашим клієнтом.
Ваш німецький банк
Дійсно, в період, коли ви відкривали рахунок, були затримки в отриманні певних послуг. Наразі ми повернулись до штатного режиму роботи. Так, на заявки на відкриття рахунку ми відповідаємо день в день, а час очікування пластикової картки – до 18 днів. При цьому, очікувати пластикову картку немає потреби, адже у вас одразу є можливість користуватись діджитал карткою у мобільному застосунку, просто додати її в електронний гаманець для розрахунків.
Ми цінуємо у своїй роботі прозорість та простоту, тому пропонуємо один фіксований тариф, до якого включено всі банківські послуги безкоштовно, такі як зняття готівки, перекази з картки на картку, перекази за реквізитами в межах України, зарахування коштів, SMS-інформування та багато іншого.
Щодо обмежень переказів в іноземній валюті, то ми керуємось виключно вимогами НБУ, що діють під час воєнного стану.
Ми постійно працюємо над оновленням функціоналу мобільного застосунку та обов’язково повідомляємо клієнтів у месенджері.
Будемо раді вас бачити й надалі нашим клієнтом.
Ваш німецький банк
Предисловие: БОЛЬШОЕ человеческое СПАСИБО сотруднице банка Анне Гиптенко. Уверен, Вы, Аня, прочитаете мой фидбек!
Наступил момент в жизни, когда пора обзавестись своими квадратными метрами. Половину суммы собрал, а вторую половину решил докредитоватся в банке. Под гос ипотека 7% не проходил, так как превышение по площади понравившейся мне квартиры в новострое. Обратил внимание на обычные ипотеки. Подобрал 6 банков, изучил их веб ресурсы и начал обзвон, уточнять все тонкости и нюансы. В 2х из них у меня были счета и пользовался более 10 лет их услугами. В результате сделал анализ по полученным данным, сведя их в эксель, в том числе и расчеты по кальтуляторам на официальных сайтах банков.
В итоге оказалось, что лидером по всем показателям стал ПроКредит. С ним сотрудничаю с 2009 года.
Покупалась квартира в г. Днепр. В прошлые года по депозитам мне звонила сотрудница Аня с Киева, напоминая об завершении депозитов и другим моментам. Вспомнил, что сохранил ее номер ранее, позвонил. С этого момента начался мой результативный путь к дню сделки. Да, путь был непростым. Много ошибался нотариус от риелторской компании. Но, Аня умничка, мне активно помогала, подсказывала, проявляла свой профессионализм и во время следки поддерживала, так как честно говоря у меня были волнения.
Да, банк очень тщательно все проверяет, как по клиенту, так и по квартире. Все, что говорил о доходах, подтверждал справками/договорами и информацией о счетах с другого банка. Но это только плюс, так как квартира была очень детально изучена и теперь уверен, что она «чистая». начинаю заниматься приятным делом — ремонтными работами в своем уголке. Без преувеличения, на текущий момент самая большая и важная покупка в моей жизни.
Все очень открыто, доступно и прозрачно. Ипотека без подводных камней и скрытых платежей, чего, увы, не могу сказать о других 5 банках.
Надеюсь, кому-то будет полезен мой фидбек, так как сам читаю информацию на минфине.
Написати коментар
Наступил момент в жизни, когда пора обзавестись своими квадратными метрами. Половину суммы собрал, а вторую половину решил докредитоватся в банке. Под гос ипотека 7% не проходил, так как превышение по площади понравившейся мне квартиры в новострое. Обратил внимание на обычные ипотеки. Подобрал 6 банков, изучил их веб ресурсы и начал обзвон, уточнять все тонкости и нюансы. В 2х из них у меня были счета и пользовался более 10 лет их услугами. В результате сделал анализ по полученным данным, сведя их в эксель, в том числе и расчеты по кальтуляторам на официальных сайтах банков.
В итоге оказалось, что лидером по всем показателям стал ПроКредит. С ним сотрудничаю с 2009 года.
Покупалась квартира в г. Днепр. В прошлые года по депозитам мне звонила сотрудница Аня с Киева, напоминая об завершении депозитов и другим моментам. Вспомнил, что сохранил ее номер ранее, позвонил. С этого момента начался мой результативный путь к дню сделки. Да, путь был непростым. Много ошибался нотариус от риелторской компании. Но, Аня умничка, мне активно помогала, подсказывала, проявляла свой профессионализм и во время следки поддерживала, так как честно говоря у меня были волнения.
Да, банк очень тщательно все проверяет, как по клиенту, так и по квартире. Все, что говорил о доходах, подтверждал справками/договорами и информацией о счетах с другого банка. Но это только плюс, так как квартира была очень детально изучена и теперь уверен, что она «чистая». начинаю заниматься приятным делом — ремонтными работами в своем уголке. Без преувеличения, на текущий момент самая большая и важная покупка в моей жизни.
Все очень открыто, доступно и прозрачно. Ипотека без подводных камней и скрытых платежей, чего, увы, не могу сказать о других 5 банках.
Надеюсь, кому-то будет полезен мой фидбек, так как сам читаю информацию на минфине.
Ответ банка
11 червня 2021, 16:22
Ми з Анною дякуємо за ваш детальний та щирий відгук!
Головні принципи нашої роботи — прозорість й чесність, тому ми також щасливі працювати з вами. Ваш німецький банк.
Головні принципи нашої роботи — прозорість й чесність, тому ми також щасливі працювати з вами. Ваш німецький банк.
Банкомат Прокредита съел мою карту и теперь мне нужно ехать в свой банк перевыспускать карту потому что Прокредит отказался достать мою карту и просто мне ее отдать!!! В чем проблема — на карте есть мое имя я могу описать эту карту и назвать полный номер, но нет!!! На отделение сказали ехать в свой банк и перевыпускать, а они отдавать не будут! Просто беспредел!!!
Написати коментар
Завжди швидко і продуктивно вирішується будь-які питання.
Дякую за співпрацю