Мінфін - Курси валют України

Встановити

Процедура подачи обращений граждан немного изменилась

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
без оцінки
Виталий Панасенко 4 лютого 2014, 12:10
Добрый день, уважаемые сотрудники ПриватБанка!

О том, что сотрудники ПриватБанка не принимают письменных заявлений от клиентов я уже не однократно слышал от сотрудников в отделении банка и читал даже на этом сайте. Вот пример:
«Действительно, с недавнего времени отделения не принимают письменных обращений и процедура подачи обращений граждан немного изменилась.» (http://minfin.com.ua/company/privatbank/review/21130/)

«Процедура подачи обращений граждан немного изменилась» — это как? сама изменилась?
Укажите, пожалуйста, где можно ознакомиться с этой «изменённой» процедурой подачи обращений граждан.

Если, конечно, это не противоречит законодательству Украины.

Закон України «Про звернення громадян»
Стаття 1. Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об'єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.
Приватбанк
Відповідь банку
4 лютого 2014, 14:19
Виталий, добрый день!

ПриватБанк работает по законодательству Украины и никогда его не нарушает. Запросы регистрируются только в Головном офисе, поэтому клиенту рекомендуется отправить письменный запрос по адресу: г.Днепропетровск, Набережная Победы, 50.

Хотелось бы обратить Ваше внимание, что регламент обработки устной заявки — 3 дня, письменной — 30 дней. Устную заявку можно подать написав на нашу почту web-hotmail@privatbank.ua, заполнив форму на сайте privatbank.ua/voprosi-jalobi-predlojeniya/, по телефону 3700, в службе чат онлайн (privatbank.ua), в отделении банка.

Со всеми нововведениями, продуктами банка, тарифами и возможностями можно ознакомиться на нашем сайте privatbank.ua.

С уважением, Елена.
ПриватБанк.

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Приватбанк 💰 / Відгуки про Приватбанк 📝 / Процедура подачи обращений граждан немного изменилась