Чи є сенс в довірі до банку.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 41.95 | 42.95 |
USD | 39.3 | 39.9 |
Всі курси банку |
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібними труднощами.
Поспішаємо запевнити, що оформлення miniКАРТИ, не є обов'язковою умовою при подачі заявки на збільшення кредитного ліміту. Щоб збільшити кредитний ліміт на платіжній карті «Універсальна», достатньо подати заявку в особистому кабінеті «Приват24», меню «Всі послуги» — «Кредити» — «Змінити кредитний ліміт», за телефоном гарячої лінії 3700 або написавши в чат-онлайн на сайті privatbank.ua.
Сума кредитного ліміту розраховується в індивідуальному порядку і залежить від
певних факторів, наприклад, активності використання Вами банківських карток і рахунків. Це зроблено, щоб Вам легше було погашати кредит і по карті не виникали прострочення.
Щоб підвищити свої шанси на позитивне рішення щодо збільшення кредитного ліміту в наступний раз, Ви можете:
-надати довідку про доходи.
-активно користуватися платіжною карткою «Універсальна», в межах свого ліміту.
-поповнювати карту особистими грошима.
Як ми зрозуміли із звернення, Вами поповнювалась через термінал самообслуговування «Карта для виплат».
Хотіли нагадати: за поповнення «Карти для виплат» в Приват24 безготівковим платежем зі своїх карт, через термінал самообслуговування, касу банку, безготівковим платежем від третіх осіб, стягується комісія 05% від суми.
Якщо сума не була зарахована або здача від операції нікуди не переведена, рекомендуємо звернутися за телефоном гарячої лінії 3700. Співробітником перевіряється успішність транзакції і в разі її збою, подається заявка на повернення коштів. Заявка обробляється протягом 3-х банківських днів, так як обов'язковою умовою її обробки, є наявність інкасації терміналу після транзакції.
Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.