Мінфін - Курси валют України

Встановити

Квитанція є - а оплати немає

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
NastasiiaR 13 квітня 2020, 16:40
Зіткнулася з такою ситуацією: на руках є квитанція про зарахування коштів на рахунок організації. Назва співпадає, IBAN співпадає, а ось в коді ЄДРПОУ платник допустив помилку і вписав зайву цифру.

Що має відбутися в теорії та в ідеалі? Платіж не пройде, відправник побачить помилку, виправить її та здійснить оплату нормально? Я теж так гадала. Але ні.

Насправді маємо ситуацію наступну. У платника на руках реальна квитанція з підписом та печаткою банка, яка успішно перевіряється на сервісі pb.ua/check. Окрім квитанції, на рахунку у відправника ще й кошти, які (цілком логічно) нікуди не пішли, бо організації з ЄДРПОУ із 9 цифр не існує. =)

Оператор ПриватБанку видає геніальну відповідь: квитанція є і буде відображатися в pb.ua/check, тому що операція відбулася, просто кошти потім повернулися, бо було вказано некоректні дані.

То як же вона відбулася, шановні, якщо дані некоректні? Чому ще на етапі оплати не виникло помилки через невідповідність кількості цифр ЄДРПОУ? І навіщо ж ви видаєте та підписуєте абсолютно безглузду квитанцію? Я ж як клієнт вірю своєму банку, гадаю «якщо вони підписали квитанцію, то певно ж все гаразд», бачу назву своєї організації і знайомі цифри і ОК. А ні. Виходить, я ту квитанцію має з лупою переглядати, бо ПриватБанк видає квитанції навіть на транзакції з некоректними реквізитами, при яких кошти автоматично повертаються платнику.

Просто рай для авантюристів – зроби помилку в одній цифрі того гігантського IBAN і перевіримо, чи помітить це інша сторона, чи ні. =)

Дрібниця, звичайно, можна й з випискою звірити. Але неприємно. Зверніть, будь ласка, увагу. Можливо, можна додати хоч якусь перевірку на етапі оплати для таких очевидних випадків помилки в реквізитах.
Приватбанк
Відповідь банку
13 квітня 2020, 16:53
Добрий день!
Дозвольте зазначити, що у випадку, якщо були введені невірно реквізити оплати – платіж скасовується та кошти повертаються на картку.
Квитанція формується на момент проведення оплати, про що й свідчать дані в ній.
Клієнт надає банку дистанційне доручення і банк проводить оплату за вказаними даними, що й фігуруються в квитанції.
У разі, якщо оплата проводиться на Ваш рахунок — рекомендуємо перевіряти коректність реквізитів, які вказані в квитанції для підтверждення оплати.
З повагою, ПриватБанк.

Коментарі - 5

+
0
NastasiiaR
NastasiiaR
13 квітня 2020, 17:42
#
Любі співробітники банку, я перевірю свої оплати, справа не в цьому. Просто коли я формую платіж за реквізитами в кабінеті «Приват24 для бізнесу» мою оплату відправлять на перевірку співробітнику банку перш ніж вона пройде і у мене буде квитанція. А ось коли фізична особа відправляє гроші за реквізитами, хіба не можна встановити хоч якусь елементарну перевірку форми? Ну принаймні на кількість цифр?

Окрім звичайних відділень банку, що виконують звичайні банківські функції і «просто проводять оплату за вказаними даними» у вас ще є безліч електронних сервісів. І саме на сервіс я звертаю увагу. Я ні в якому разі не звинувачую вас в тому, що людина помилилась в реквізитах, або в тому, що кошти не надійшли мені. І вони дійсно повернулися платнику, я чітко це зазначила. Я просто гадаю, що МОЖНА зробити так, аби такі безглузді помилки не допустити в принципі.

Або можливо, просто не варто видавати квитанцію до тих пір, поки транзакцію не буде успішно завершено? Бо інакше взагалі не бачу сенсу в сервісі перевірок квитанцій, якщо там існують і такі.
+
0
Jokets
Jokets
13 квітня 2020, 19:00
#
Человеческий фактор вы никак не исключите. Банком и есть проверка согласно которой забракован перевод и вернут
+
0
NastasiiaR
NastasiiaR
13 квітня 2020, 19:15
#
Нет, то что перевод заблокирован и возвращен - это ответ системы, которая просто не может перечислить деньги по несуществующим реквизитам. Это автоматически. Тут нет человеческого фактора. А я о нем и не говорю. Можно элементарно добавить в форму ограничение хотя бы на количество цифр в ЄДРПОУ. А еще лучше, реально рассмотреть возможность выдачи квитанции лишь после успешной транзакции. Ведь для этого квитанции и нужны, правда? Если квитанция есть, а платежа нет - это глупость.
+
0
Филипп Филиппович
Филипп Филиппович
13 квітня 2020, 21:09
#
Вам система тихо вернула деньги, или в выписке об этом есть информация?
+
0
NastasiiaR
NastasiiaR
13 квітня 2020, 21:49
#
Мне ничего не возвращалось. Оплачивала же не я, а мне на счет организации. Клиенту, который ошибся, деньги вернулись, все хорошо. А вот я, если бы не сверила с выпиской, даже не знала бы, что оплата не прошла. Квитанция-то есть, клиент тихонько молчит =) Это, конечно, моя забота все проверить. Просто было бы хорошо доверять немного и квитанциям. Ситуация с 9 цифрами в ЄДРПОУ на официальном документе просто смешная.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку

Курс валют в Приватбанк

Валюта Купівля Продаж
EUR 44.2 45.2
USD 40.9 41.5
Всі курси банку