клієнт не на першому місці...
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- PrivatBanker
- 3 грудня 2012, 16:22
- #
Шановний клієнт, надана Вами інформація буде перевірена і будуть прийняті відповідні заходи.
З повагою, ПриватБанк
З повагою, ПриватБанк
- +
- 0
- PrivatBanker
- 4 грудня 2012, 14:22
- #
Шановний клієнт, вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані для зворотного зв'язку з Вами.
З повагою, ПриватБанк
З повагою, ПриватБанк
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в Приватбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Всі курси банку |
«Ви оформлювали картку у менеджера, яка була у нас у відділенні на заміні і тому вашу картку надіслали у її відділення (№32 у м.Києві). Вам треба поїхати туди і забрати її там».
Я пояснила, що картку я оформлювала у цьому відділенні і забирати її теж буду тут, особливо беручи до уваги те, що я на 7 місяці вагітності, а відділення знаходиться на іншому кінці міста. Менеджер, м’яко кажучи, не дуже зраділа моєму поясненню і кривлячи обличчям почала вирішувати цю проблему. У кінці кінців сказала, що можливо вони якимось чином скооперуються і вона принесе мою картку, але це буде не раніше, ніж за два тижні. Ось така мені послуга від неї…
5 жовтня – картки немає. Пояснення менеджера: «У меня не было времени заниматься этим». Я записала її прізвище та імя (Сидорович Ольга Василівна) та попередила про написання скарги, сподівалася, що це пришвидшить процес. Але ні. 25 жовтня я надіслала 6 (!!!) скарг (справа вже набула принципового значення) на різні посадові імена — жодної реакції.
Скрізь тикаєте свої послуги та картки, а коли доходить до справи, то ні картки, ні коштів. Досить неприємна ситуація, особливо враховуючи те, що картка не є безкоштовною і за її відкриття я заплатила кошти (хай і невеликі).