Як важко бути клієнтом «Полтава-банку»
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Полтава-Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.9 | 44.3 |
PLN | 10.13 | 10.37 |
USD | 42 | 42.4 |
Всі курси банку |
Здійснивши покупки 29 січня спробував оплатити їх банківською картою. В цей момент дізнався що термін дії карти закінчився 20 грудня. Першого лютого звернувшись у відділення на вул. Пилипа Орлика 40А замінив недійсну карту. Ніяких претензій немає. Персонал ввічливий і операція заміни відбулася протягом 3-х хвилин. Оператор сказала що активація карти відбудеться протягом 30 хв. Через 45 хв. в банкоматі в переході біля Корпусного парку (єдиний працюючий з чотирьох) я дізнався що карта ще не активна. Через годину у відділенні на вул. М. Бірюзова (зуп. Школа № 11) карта ще була неактивнахоча працівники банку декларували 30 хвилин на активацію.Банкомат біля відділення також непрацюючий.
Другого лютого обійшовши банкомати в районі Центрального ринку (вул. Європейська22.вул Шевченка 52) зайшов у відділення по вул. В. Чорновола і потрапиву наступне коло послуг «Полтава -банку».Підійшовши до операційного вікна змушений був чекати поки оператор закінчить колупатися в якихось паперах і милостиво зверне на мене увагу. Наше спілкування відбувалося у такому форматі що я відчував себе винним в тому що хочу отримати свої кошти. Якщо керівництву банку цікаво то нехай уточнить хто саме із операторів працював о восьмій годині сорок хвилин. Тому що на працівниці не було бейджика і вона не назвалася.
От такі підсумки «співпраці» з «Полтава-банком». Я дізнався про розташування банкоматів в кількості шести (працюючий один) і поспілкувався з ввічливим оператором (на ПилипаОрлика 40Ф) і не зовсім (на В Чорновола)
Дуже хотілося б отримати відповідь коли можна сподіватися на позитивні зміни в політиці банку.