«Полтава - банк» де совість?
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Полтава-Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.01 | 44.3 |
PLN | 10 | 10.19 |
USD | 41.53 | 41.79 |
Всі курси банку |
Я пенсіонерка і мій єдиний дохід — це пенсія в сумі 2025 грн., які намагалася отримати. З 29 жовтня 2018 року почався мій шлях у пошуках правди.
29 жовтня 2018 року я звернулася у відділення банку із заявою про неотримання готівки з банкомату. Через два тижні провели інкасацію банкомата, мене повідомили «лишніх коштів не має і що це стандартна ситуація.» Я просила щоб мені показали відеозапис з банкомата. Співробітники відповідали, що у всьому розберуться самі. Можливо для них це і стандартна ситуація, а для мене це здирання останньої сорочки. Те, що залишили мене без пенсії нікого не хвилює.
Скільки разів я їм телефонувала і ходила у відділення і центральний офіс не перерахувати. Письмову відповідь надали, що кошти видані клієнту. В мене питання :« Якому?»
05 грудня 2018 року я звернулась по телефону на гарячу лінію Національного банку України зі своїм зверненням. Національний банк України повідомив, що моє звернення направили до АТ « Полтава-банк» для розгляду і вжиття заходів щодо врегулювання цього питання, про що АТ « Полтава -банк» повідомить мене додатково. На сьогодні 21 грудня 2018 року відповіді не має.
Хочу запитати у АТ « Полтава — банк» де совість?