×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Полікомбанк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.65 | 44.15 |
PLN | 10.1 | 10.4 |
USD | 41.2 | 41.6 |
Всі курси банку |
Картка з кешбеком
Написати коментар
Банк не обслуговує в своїх банкоматах картки пенсіонерів виданих другими банками
Написати коментар
вигідні кешбеки
Написати коментар
Все влаштовує.
Написати коментар
Високий кешбек.
Написати коментар
Якісна служба підтримки
Написати коментар
Проблеми з видачею ₴
4.07 купувала доларів на мою вимогу отримати нові зразки мені було відмовлено, хоча передімною жіночці поміняли на нові, чоловікові який стояв після мене в черзі теж видали всі нові зразки…
Хочу дізнатися в чому така привілегії?
З таким відношення доведеться співпрацювати з іншим банком!
Коментарі (1)
не виконання Банком постанови КАБІНЕТа МІНІСТРІВ УКРАЇНИ
Коментарі (2)
Банку не потрібні клієнти
2. Охроники зразу посилають відвідувачів у «банк через дорогу».
3. Касир не прийняла ледь потерту купюру без посилання на законодавство.
Написати коментар
Положительное впечатление.
Написати коментар
ОСТОРОЖНО!!!
Т. е. на платеже в 26 грн этот чудо-банк заработал 60 (!!!)
Еще раз. Заплатив 2 платежки по 13 грн я отдал этому банку в сумме 86. Восемьдесят шесть (!!!)
Даже в этой стране настолько дерзкий лохотрон со стороны оф. учреждения не лезет ни в одни ворота.
Зарекаюсь когда-либо еще в своей жизни пользоваться услугами данного банка и никому его не рекомендую.
Написати коментар
Касир хотіла вкрасти 100$
Далі віддав касирові Дудко.В.О. 200$ щоб поміняти на гривню. Касир взяла гроші, але поміняла лише 100$ і ще 100$ вже іньшою купюрою відала мені. Після цього сказав що я віддав 200$ і хочу поміняти 200$. На що мені сказали: ви дали лише 100$. На що мені тоді віддали ще 100$? В Відповідь мене звинуватили в тому що я їх доклав після.
Я запросив камери відеоспостереження, якісь чоловік почав бігати як скажений. І так я простояв 15 хвилин після чого сказав що викликаю поліцію. Тільки після цього, до мене підійшла співробітниця банку і почала говорити російською, незрозуміло з чого не державною, але в цьому місти закони не працюють. Вона наказала касирові поміняти ще 100$ і віддати мені.
Касир з обуреним обличчям кинула мені гроші і все. Я ще раз запитав співробітницю банку чи це взагалі нормально на що отримав відповідь, знов таки російською: — Молодой человек, если вы тут будете разбираться это никому не поможет.
Запитання до глави правління цього банку, чи це адекватна ситуація і які дії будуть проведені?
Коментарі (2)
Касиры невнимательны
Написати коментар
ШОК! Отказали в получении перевода, нахамили
11.03.2019 года приблизительно в 15.10 я посетила отделение по адресу г. Чернигов, ул. Рокоссовского, 37 с целью получить перевод Western Union. Мне было отказано в получении перевода по какой причине — мне не рассказали. На вопрос о предоставлении документа, внутреннего распоряжения на основании чего я не могу получить перевод мне отказали. Сотрудники отвечали не ссылаясь ни на какие документы или распоряжения от руководства банка, а от себя.
На вопрос о предоставлении мне книги жалоб и предложений — сказали что у них ее нет в наличии и что жалобы никто оформлять не будет. После моей просьбы поговорить с заведующим или выполняющим обязанности главного по отделению, сотрудник банка отошла позвать, но ко мне так никто и не вышел. Неужели это так сложно? Мне было не сложно с маленьким ребенком в коляске выделить время на посещение отделения. Перевод я так и не получила, хотя на вопрос к касиру есть ли такая сумма и валюта в начилии ответили что есть. Записи видеонаблюдений в банке ведуться.
Прошу ответить мне на вопрос, почему я не могу получить перевод Western Union в отделении даного банка при условии что у меня есть все документы для удостоверения личности, данные о деталях перевода, а именно ФИО отправителя, страна, валюта, сумма перевода, дата перевода и время, номер перевода и т.д.
Прошу рассмотреть мое заявление и дать ответ в установленой банком форме. Спасибо за понимание!
Написати коментар
Рекомендую.
Пользователь предоставил документы по запросу администрации сайта, подтверждающие, что он является клиентом или пользовался услугами данного банка.
Коментарі (1)
Не советую
Коментарі (1)
Сумно.
Написати коментар
Касир не вміє рахувати без машинки
Касир відмовилась обміняти металеві гривні на купюри.
Аргументувала свою відмову відсутністю машинки для підрахунку монет.
Коментарі (1)
банк не зацікавлений у кліэнтах
Коментарі (1)
Ужасный сервис
Написати коментар