валютнi мiняли
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 4
- +
- +4
- olekstvorog
- 10 травня 2016, 14:58
- #
А чем собственно руководствовались Вы? Как можно было позволить сотруднику провести валютную операцию по столь завышенному курсу?!
Я намагалась вiдмовити, але за мене вже все вирiшили. Ще й пiдiйшла iнша працiвниця i вони менi почали пояснювати як на бiржi iдуть торги i курс постiйно змiнюеться. На ранок був курс 26,10, а вже на 15год. курс 26,95. Можливо треба було дзвонити на всi гарячi лiнii, тому що в цьому вiддiленнi добитися свого я не змогла.
- +
- 0
- olekstvorog
- 13 травня 2016, 10:26
- #
Вообще… на будущее. В течении дня можно отказаться от депозита. Они бы просто удалили ваше внесение на вклад и все.
Я вiдмовлялась, але моя думка схоже нiкого не цiкавила. «Ви знаете скiльки операцiй менi потрiбно вiдмiнити!!» i тому подiбне.
Клiентом банку Фiнанси i кредит я була з 2009року. Менi могли запропонувати, порадити, але нiколи не нав«язували свое рiшення. А тут хоч я декiлька раз вiдмовлялась моя думка нiкого не цiкавила. Очевидно через можливiсть пiдзаробити працiвниця забула як треба працювати з клiентами. Вона ж старалась не для прибутку банку, а для власноi кишенi.
Клiентом банку Фiнанси i кредит я була з 2009року. Менi могли запропонувати, порадити, але нiколи не нав«язували свое рiшення. А тут хоч я декiлька раз вiдмовлялась моя думка нiкого не цiкавила. Очевидно через можливiсть пiдзаробити працiвниця забула як треба працювати з клiентами. Вона ж старалась не для прибутку банку, а для власноi кишенi.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Ледве дочекалась 3 мiсяцi щоб забрати депозит. Руслани Богданiвни не було. Менi звичайно ж запропонували продовжити депозит, але я вiдмовилась. Вiд часу, коли я переступила порiг банку i видачею грошей пройшло 5 хв.
Отже через те, що одна працiвниця вирiшила заробити, на курсовiй рiзницi я втратила 5469грн, крiм того втратила на вiдсотках(могла отримувати по 1000грн в мiсяць), ще й долар подешевшав. Чому я мала радiти, що менi помiняли долар по 26,95 я так i не зрозумiла.
( В цей день в обмiнних пунктах можна було придбати долар по 25,70, банк продавав по 26,10)