Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Суперечлива практика: кошти зараховані, доступ і закриття рахунку заблоковані

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
перевіряється
Oksana Bachevska 23 грудня 2025, 20:07
Зверталась до Банку Південний з питання врегулювання ситуації щодо рахунку та коштів.

Хочу звернути увагу на непослідовну та суперечливу практику банку, яка викликає обґрунтовані запитання.

Раніше, коли на мій рахунок надходили відносно невеликі суми, банк вимагав значну кількість підтверджуючих документів, а перевірка тривала 2−3 тижні, попри те, що суми не були значними. Я надавала всі запитувані пояснення, переписку, квитанції та підтвердження призначення платежів.

При цьому наголошую, що жодних встановлених банком лімітів мною перевищено не було, операції здійснювалися в межах допустимих обсягів, про що банк був поінформований.

Водночас пізніше, коли на мій рахунок була зарахована значна сума коштів, банк безперешкодно прийняв платіж, без будь-яких додаткових запитів, при тому що на той момент рахунок уже був заблокований, а доступ до онлайн-систем обмежений самим банком.

Саме через це наразі на рахунку знаходиться велика сума коштів, якою я не можу розпоряджатися, оскільки банк:
— блокує доступ до рахунку та онлайн-кабінету;
— унеможливлює дистанційне закриття рахунку;
— наполягає на вирішенні питання виключно через відділення, при тому що у моєму місті відділення банку відсутнє, а поїздка на значну відстань є проблематичною.

Окремо зазначаю, що я надала банку повний пакет пояснень і документів щодо кожного зарахування, включаючи переписку з платниками та платіжні підтвердження.

Також вважаю абсолютно необґрунтованими посилання банку на можливе утримання 30%. Така практика ґрунтується виключно на внутрішніх положеннях банку і не передбачена нормативними актами НБУ.
Внутрішні правила банку не можуть суперечити вимогам законодавства та позиції регулятора.

Більше того, саме банк прийняв значну суму коштів на заблокований рахунок без перевірок, що створило поточну ситуацію. У разі розгляду цього питання регулятором обґрунтованість таких дій банку також буде предметом оцінки.

У підсумку склалася ситуація, коли банк:
— ретельно перевіряв невеликі суми протягом тривалого часу;
— безперешкодно зарахував значну суму на заблокований рахунок;
— після цього фактично позбавив мене можливості розпоряджатися власними коштами або закрити рахунок дистанційно.

Прошу банк надати реальний, законний та доступний дистанційний механізм врегулювання ситуації та повернення коштів без необґрунтованих утримань і без обов’язкового особистого відвідування відділення

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.25 50.1
USD 41.8 42.35
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 49.25 50.1
USD 41.8 42.35
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝 / Суперечлива практика: кошти зараховані, доступ і закриття рахунку заблоковані