Multi від Мінфін
(8,9K+)
Встановити

Некомпетентні працівники служби підтримки

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
Macaruns 21 січня 2025, 11:35
Неприємне враження залишила робота служби підтримки. При переказі коштів через систему My bank з мене зняли комісію, хоча оператор гарячої лінії запевнив, що комісії не буде

Коментарі - 1

+
0
coolman4ik
coolman4ik
20 лютого 2025, 21:06
#
Якщо оператор служби підтримки ввів вас в оману щодо комісії, банк може нести відповідальність за неправдиву інформацію.
📌 Що можна зробити?
✅ Зверніться до банку з письмовою скаргою (через чат у додатку, електронну пошту або відділення). Вимагайте пояснення щодо зняття комісії та повернення коштів, якщо інформація оператора була неправильною.
✅ Посилайтеся на Закон України «Про захист прав споживачів» — банк зобов’язаний надавати достовірну інформацію про свої послуги (ст. 19).
✅ Якщо банк не реагує - зверніться до НБУ (гаряча лінія 0 800 505 240) або залиште скаргу на їхньому сайті.
✅ Якщо сума значна, можна звернутися до суду або Держспоживслужби.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝 / Некомпетентні працівники служби підтримки