Некомпетентні працівники служби підтримки
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Неприємне враження залишила робота служби підтримки. При переказі коштів через систему My bank з мене зняли комісію, хоча оператор гарячої лінії запевнив, що комісії не буде
Написати коментар
Коментарі - 1
- +
- 0
-
- coolman4ik
- 20 лютого 2025, 21:06
- #
Якщо оператор служби підтримки ввів вас в оману щодо комісії, банк може нести відповідальність за неправдиву інформацію.
📌 Що можна зробити?
✅ Зверніться до банку з письмовою скаргою (через чат у додатку, електронну пошту або відділення). Вимагайте пояснення щодо зняття комісії та повернення коштів, якщо інформація оператора була неправильною.
✅ Посилайтеся на Закон України «Про захист прав споживачів» — банк зобов’язаний надавати достовірну інформацію про свої послуги (ст. 19).
✅ Якщо банк не реагує - зверніться до НБУ (гаряча лінія 0 800 505 240) або залиште скаргу на їхньому сайті.
✅ Якщо сума значна, можна звернутися до суду або Держспоживслужби.
📌 Що можна зробити?
✅ Зверніться до банку з письмовою скаргою (через чат у додатку, електронну пошту або відділення). Вимагайте пояснення щодо зняття комісії та повернення коштів, якщо інформація оператора була неправильною.
✅ Посилайтеся на Закон України «Про захист прав споживачів» — банк зобов’язаний надавати достовірну інформацію про свої послуги (ст. 19).
✅ Якщо банк не реагує - зверніться до НБУ (гаряча лінія 0 800 505 240) або залиште скаргу на їхньому сайті.
✅ Якщо сума значна, можна звернутися до суду або Держспоживслужби.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися