Банк Південний , як роботодавець
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Банк Південний
Валюта | Купівля | Продаж |
USD | 41.15 | 41.6 |
EUR | 43.35 | 44.05 |
Всі курси банку |
Можливо відгук, зможе допомогти комусь прийняти зважене рішення, хто буде знаходитися в подібній ситуації в Південному.
На початку 2023р. Банк заявив фахівцям про свої цілі, одна з яких була збереження ключових фахівців (посаду яку займала я-була ключова)
Але, цілі були змінені, та в травні 2023 мій безпосередній керівник Харук Юлія Віталіївна (на той момент Керівник центру клієнтської підтримки) повідомила вкрай неприємну новину, що відділ мій ліквідовують і, відповідно, мені не буде ким управляти тому я повинна піти на повітря. (зверну увагу, що пішла тільки я та мій зам. Всі оператори залишились їх перевели в іншу групу)
Але Харук Юлія за законом не врахувала те, що:
1. Я працювала на посаді біль ніж моя Колега у нас були однакові посадові інструкції (подруга Юлії * класика жанру*)
2. Моя Команда досягала ліпших KPI + я особисто декілька останніх кварталів працювала на 100% KPI
3. Мій керівних знала, що я сама виховую неповнолітню дитину.
+ до того військовий стан і залишитись на вулиці в цей період без стабільного доходу дуже непросто.
Коли на неприємну новину я звернула на це увагу (порушення закону) + до того уточнила чи можу піти працювати на декілька сходинок нижче, а саме оператором, аби не залишатися просто на вулиці
(на той момент у нас як раз тільки — тільки пару днів як працювали нові фахівці)
мій керівних відповіла: «НІ», та відключилась від розмови (розмова була по Skype)
та пішла радитись до керівництва Банку, як і зазвичай
зверну увагу, що в роботі у нас не було непорозумінь.
Через деякий час на зв’язок вийшла Нетребко Олена Анатоліївна — Заступник Голови Правління, яка, ще раз проговорила про ліквідування відділу,
необхідність піти з посади та запропонувала мені 6 окладів + написання заяви на звільнення за власним бажанням, також звернула увагу,
що коли я звільнюся потім можу моніторити вакансії Банку відгукуватися та мене зможуть взяти в інший відділ банку.
В мене був вибір без вибору, не погодивши на 6 окладів + заява за власним, надалі могло бути ще складніше і змусили б написати заяву без додаткових виплат. Я погодилась.
Нажаль, прикро …
продовження історії — мені не дозволили стати просто оператором Центру клієнтської підтримки, аргументуя тим, що для мене не було місця, але відразу почали набирати нових фахівців
В продовж 2023−2024 тобто рік я відгукувалась на вакансії Банку і в один момент HR дала зворотній зв’язок, що мене не візьмуть ні в який відділ, аби я не витрачала час (зрозуміло що є список фахівців, яким зачинено доступ до Банку)
Далі я спробувала влаштуватися в МТБ Банк та Восток, де після співбесіди рекрутери МТБ та Востоку зателефонували у Південний і отримали негативний відгук про мою начебто погану комунікацію з керівництвом,
дуже розумію що Юлія Харук мала бажання щоб я одразу погодилась звільнитися мовчки підписавши заяву і залишивсь на вулиці з дитиною коли все ж такі мала право за законом займати і далі позицію Керівника іншого відділу (гадаю вона сама так би і зробила — одразу пішла мовчки),
Відгуком хочу уточнити у Керівництва Банку, а саме Харук Ю.В та Нетребко Олена Анатоліївни:
1. Навіщо Ви — керівництво Банку, рекомендували відгукуватися на вакансії Банку коли задача у рекрутера Банка відмовляти мені? Чому не повідомили одразу, що не варто повертатися, або просто не давали мені шансу подібного (виглядає, як знущання)
2. Навіщо Ви — керівництво Банку даєте такий поганий зворотній по моїй роботі, коли я працювала на 100% і Ви виплачували мені декілька кварталів підряд 100% премію + нагороджували почесною грамотою за підняття показників Команди до 100% (ви вже сказали мені «до побачення» навіщо псувати моє подальше влаштування на роботу? (навіть через рік, як я пішла)
3. Після звільнення ви знову поділили команду на 2 групи та начали набирати нових фахівців, прошу дати зворотній зв’язок чому відмовили мені стати просто оператором?
3. Ви залишаєтесь зацікавлені, щоб я не змогла працювати в Банківський сфері, яка Ваша ціль саме в подібних діях?
Ви оплатили мені моє звільнення, вдячна за це, але чому настільки несправедливо повелися з вашим на той момент фахівцем, якого нагороджували грамотою *кращій фахівець кварталу* за те, що підняла KPI Команди до 100%.
P.S Начальник- подруга, яка залишилась на посаді відділу 2-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки на той момент, з якою Керівник центру клієнтської підтримки ходила в робочу годину на спорт (то не моя справа, спорт- то круто, але так…) ми займали подібні посади з практично однаковими посадовими інструкціями щодо обслуговування клієнтів, різниця була тільки в тому, що 2-а лінія обслуговує чат, оцінки якого навчитися можна за декілька годин так само, як я самостійно вчилася бути Начальником відділу 1-ї лінії підтримки Центру клієнтської підтримки.
Заздалегідь вдячна за відповіді.