Видають зношену готівкову валюту
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Серед нормальних купюр видали одну надірвану та суттєво зношену купюру, другу наче нічого але з жовтими плямами. На прохання замінити, погодилися замінити дуже надірвану, з плямами категорично відмовилися. На питання чому я не можу обрати іншу, якщо вона у вас є сказали що не зобов’язані виконувати моє прохання. На мою відмову брати купюру і прохання повернути на рахунок, примушували забрати її, відійти від каси та оформити внесення та потім повернути. На мій коментар що я повинен перевіряти гроші не відходячи від каси, казали що гроші видані по програмі, далі це мої проблеми, також сказали що зараз послуга інкасо скасована НБУ, купюри що пройшли детектор усі зобовʼязані приймати незважаючи на їх стан без комісії. Я не вимагав нову купюру, мене влаштував би 1996 рік, але без плям. Я очікував що мені хочаб дадуть кілька на вибір. Може банк мені нічого і не винен, проте з таким ставленням і небажанням піти на зустріч, хоча б пояснити ввічливо свою позицію стикнувся тільки тут. У Харкові тільки одне працююче відділення, я не можу навіть обрати інше. Подзвонив на гарячу лінію, сказали що касир веде себе вірно. Не раджу цей банк для роботи з готівковою валютою у наш час.
Написати коментар
Коментарі - 4
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 20 липня 2023, 17:51
- #
У вас есть право у течение 15 мин отказаться от любой валюты, также кассир обязан провести операцию «сторно». Нужно было отказываться. Можете оформить жалобу в НБУ, хотя сомнительно что помогут. Вообще перед тем как что-то брать в руки, просите у кассира выбрать нормальные неубитые купюры. То что после того как вам сунули в окно куча неприятностей может быть вроде того что вы описали
- +
- 0
- KotletaDollarov
- 20 липня 2023, 18:00
- #
Плохую купюру можете попробовать всунуть в терминал привата и пополнить приват-вклад, если повезет в привате найти и забрать купюру в норм состоянии. Убитый хлам не берите, купюра может в УФ светиться большими пятнами, не все машинки такое видят
- +
- 0
- Dmytro Ukhlov
- 20 липня 2023, 18:31
- #
Дякую за інформацію. Але не розумію, якщо я відійду від каси, відмовлюсь через 15 хвилин, вони ж можуть сказати що то я іншу купюру приніс. Типу вони мені гарну дали, а я їм погану намагаюсь повернути. Номера ж ніде не фіксуються. Я по факту і відмовився. 100 уо лежать на рахунку, зніму іншим разом, може пощастить. Витрачати час щоб писати в НБУ нема сенсу. Я був здивований тим що настільки не цінують клієнта. Вирішив поділитись досвідом.
Я як співробітник банку заявляю :1.ви не повинні нікуди відходи.ви відразу кажете-робіть операцію сторно.інакше звоню в гарячу лінію НБУ.Вони покбояться штрафу 500.000 грн.2. обов’язкова фіксація на камері.якщо вам висунули саме цю купюру.Ви можете її обміняти на грн.Якщо відмовляться брати'-визивайте головного.ні-знову штраф 500.000 грн
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися