Мінфін - Курси валют України

Встановити

Цей банк чхав на своїх клієнтів

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Слава_ Україні 24 жовтня 2022, 16:44
Відділення за адресою: Черкаси, вул. О. Дашковича, 34
Маю картку з тарифним планом «„Стартовий“ для отримання виплат». Сьогодні переглянув виписку та помітив, що кожного разу, коли я отримував готівковку в банкоматах Приватбанку, з мене стягували комісію 5 грн, при чому не відразу, а через декілька днів, чому і не помітив цього. В день підписання договору ця комісія становила 0%. Зателефонувавши до гарячої лінії мені повідомили, що в червні сталися зміни в тарифі і відтепер комісія становить 1.5 %, мінімум 5 грн і що це є на сайті в розділі «Документи» документ «Тарифи банку з обслуговування поточних рахунків…». Мене не повідомили про ці зміни, взагалі ні як!!! Ходити на сайт щодня і перечитувати все я не можу, я не божевільний. Національний банк України на своєму сайті зазначив: «Мало хто з клієнтів має звичку щодня моніторити новини свого банку на його вебсайті. Тому ми рекомендуємо банкам повідомляти про зміну тарифів не лише на вебсайті, а й у месенджерах, мобільних додатках чи по телефону. Таким чином фінансова установа продемонструє свою орієнтованість на клієнта і відповідно отримає навзаєм його лояльність.»

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися