Цей банк чхав на своїх клієнтів
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Маю картку з тарифним планом «„Стартовий“ для отримання виплат». Сьогодні переглянув виписку та помітив, що кожного разу, коли я отримував готівковку в банкоматах Приватбанку, з мене стягували комісію 5 грн, при чому не відразу, а через декілька днів, чому і не помітив цього. В день підписання договору ця комісія становила 0%. Зателефонувавши до гарячої лінії мені повідомили, що в червні сталися зміни в тарифі і відтепер комісія становить 1.5 %, мінімум 5 грн і що це є на сайті в розділі «Документи» документ «Тарифи банку з обслуговування поточних рахунків…». Мене не повідомили про ці зміни, взагалі ні як!!! Ходити на сайт щодня і перечитувати все я не можу, я не божевільний. Національний банк України на своєму сайті зазначив: «Мало хто з клієнтів має звичку щодня моніторити новини свого банку на його вебсайті. Тому ми рекомендуємо банкам повідомляти про зміну тарифів не лише на вебсайті, а й у месенджерах, мобільних додатках чи по телефону. Таким чином фінансова установа продемонструє свою орієнтованість на клієнта і відповідно отримає навзаєм його лояльність.»
Написати коментар