Мінфін - Курси валют України

Встановити

Заблокирована карта

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
не зарахована Модерація сайту не підтвердила відгук
marinavo 9 листопада 2021, 16:51
Добрый день, сотрудники банка Пивденный.

Сегодня мой муж решил воспользоваться картой, чтобы снять деньги в банкомате, но забыл пароль и его карту заблокировали.
Он позвонил на горячую линию в Киевский офис банка Пивденный для того, чтобы разблокировать карту и ему оператор задавала вопросы, чтобы идентифицировать личность. Муж правильно указал кодовое слово и ответил на все вопросы, кроме последнего — дата последней операции. Т.к. это было около месяца назад, то точной даты он не помнит и ему отказали в разблокировке карты.
Так вот хотелось бы узнать, зачем создавать такие препятствия, человек правильно назвал кодовое слово и правильно дал свои данные. Почему он должен помнить даты своих валютных операций. Почему банк усложняет человеку доступ до его личных средств, все данные для идентификации были предоставлены. Банк — это обслуживающая сфера и сотрудники должны стараться на пользу клиента и нужно учитывать, что не у всех карта привязана к телефону и это право человека.
Південний
Відповідь банку
16 листопада 2021, 8:21
Доброго дня!
Акціонерний Банк «Південний» піклується про безпеку коштів Клієнтів. При зверненні клієнтів в Центр клієнтської підтримки Акціонерного Банку «ІВДЕННИЙ» з метою зміни даних по платіжній картці обов’язковою умовою є проведення поглибленої ідентифікації, яка включає ряд питань, один З яких сума – дата однієї з останніх операцій. При отриманні відповідей на питання поглибленої ідентифікації, Клієнт отримує сервіс.
Дякуємо за звернення!

Коментарі

Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися