Банк не віддає депозит
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в Банк Південний
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.8 | 49.65 |
| USD | 41.95 | 42.35 |
| Всі курси банку | ||
Користуюся послугами цього банку вже більше 5 років.
Депозит відкривав через їх онлайн-систему. Тоді це було в них «новинка». І депозит оформлявся відразу з «автопролонгацією».
Трохи мене це насторожило, але я тоді прочитав договір до депозиту, і їх тодішній «договір комплексного обслуговування», і там написано, що автопролонгація вступає в дію тільки тоді, коли клієнт НЕ звернеться до банку раніше або в день закінчення депозиту.
За чотири дні до закінчення депозиту, 11.09 (п'ятниця) мені подзвонили з банку, нагадали про закінчення депозиту. Я подякував, і сказав, що буду забирати гроші. Мені сказали що для того щоб відмінити автопролонгацію, потрібно написати в системі онлайн-банкінгу повідомлення оператору про те, що «я хочу відмінити». Знову-таки, згідно їх договору, електронні повідомлення прирівнюються до паперової заяви і мають юридичну силу.
Відразу, 11.09 я це написав оператору про відміну автопролонгації депозиту.
Мені відписали, що отримали. Проте посилаючись на те що вже п'ятниця, написали що опрацювання відбудеться пізніше. Також якось дивно «рекомендували перевірити заявку 14.09». Ніби це не банк, а зграя будівельників, яких потрібно постійно перевіряти.
14.09 (понеділок, день закінчення депозиту) я їх, якщо чесно, не перевірив, понадіявся на банк.
17.09, дзвоню, щоб замовити кошти, а виявляється що мій депозит «автопролонгували» ще на один рік. Під 0.001% річних євро. І забрати гроші вже не можна, треба чекати ще рік.
Виявляється, в «договорі комплексного обслуговування клієнтів», яким керується банк, є пунктик, в якому банк «може ЗМІНЮВАТИ в односторонньому порядку БУДЬ-ЯКІ УМОВИ цього Договору комплексного банківського обслуговування, змінювати (вводити) нові Тарифи, а також інші умови надання послуг за цим Договором;», повідомляти клієнта всього лише «на сайті банку».
Коли я підписував договір – був пункт що я мав повідомити банк ДО останнього дня депозиту включно. А по НОВИМ правилам і в новому договорі (про який я звичайно не знав) я «маю вже попереджати про відміну автопролонгації не менше за 2 операційні дні».
Гарно подумайте, чи мати справу з банком, з таким ставленням до клієнтів. З банком, який може міняти свої правила «на ходу». Вам тоді прийдеться щодня заходити на їхню сторінку, щоб подивитися, чи нічого там не поміняли. І що їм тепер завадить прописати якесь «нове правило», що потрібно за депозитом приходити за 20 днів до закінчення, кланятися чотири рази перед входом, і ночувати в банку кожного дня, бо інакше нічого не отримаєте?