Створили борг по депозитній карті 505грн!
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Сьогодні прийшло повідомлення, що у мене на карті, що була відкрита до депозиту, борг 505 грн! Нонсенс!
Саме головне, коли я робив платіжки, жодних комісій мені не показувало в системі. А через декілька днів мені створили борг по картці!
Дякуємо за звернення!
При здійсненні клієнтами платежів у системі дистанційного обслуговування «Південний My Bank», Банк попереджає і звертає увагу клієнта на те,
що стягуватиметься комісія. Попередження, про можливе списання комісії, надається клієнтові в інтернет-банкінгу,
до підтвердження ним платежу, та у СМС-повідомленні з кодом.
Однак, ми розуміємо незручність, яка виникла, та працюємо над тим, щоб найближчим часом додати інформацію про розраховану комісію на всіх етапах створення платежу.
Для більш детальної консультаціі стосовно тарифів, просимо зателефонувати до Центру клієнтської підтримки за телефоном 0 800 30 70 30 безкоштовно по Україні.
Приносимо вибачення за будь-які незручності в користуванні продуктами або послугами Банку.