Мінфін - Курси валют України

Встановити

Верните мне мои деньги.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Снимала деньги банкомат деньги не выдал пришла смс что выдал.Обратилась в банк написала заявление реакции ноль.Сегодня опять тоже самое.Когда вернут мне мои деньги.Или надо по другому решать вопрос?
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 10 березня 2020, 17:50
Дякуємо Вам за звернення!

Терміни розгляду Заяви про спірну транзакцію передбачені п. 6.28.3. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Акціонерного банку «Південний» та становлять 30 днів з моменту фактичного списання коштів з рахунку, в разі якщо операція відбулася в банкоматі Акціонерного банку «Південний».
Такі терміни встановлені у зв'язку з технічними особливостями, які включають в себе необхідність розвантаження банкомату, яка може становити до 30 днів. До моменту розвантаження банкомату відсутня можливість однозначного визначення успішності / неуспішності операції.
Після розвантаження АТМ проводиться службове розслідування, за результатами якого можливі такі ситуації: 1) Операція пройшла з помилкою. В такому випадку Вам зараховують грошові коштів назад на поточний рахунок. 2) Операція пройшла успішно. У такому випадку, за адресою, вказаною в Договорі, укладеному між Вами та Банком, за направлено лист, що повідомляє про успішну видачі грошових коштів.
Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» здійснює заходи для прискорення термінів вирішення запитів клієнтів.
Гарного дня!

Коментарі - 2

+
0
Irisha151982
Irisha151982
6 березня 2020, 19:34
#
Верните мне мои деньги 1400 грн.Что за издевательство.
+
0
JareJare
JareJare
10 березня 2020, 13:19
#
Срок рассмотрения чарджбэка - минимум до 30 дней.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися