Мінфін - Курси валют України

Встановити

Ужасный банк из за плохой работы банка должны страдать клиенты

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Проблема вирішена
galyavorobyova 6 березня 2020, 12:56
04.03.2020 в городе Днепр по адресу пр. Мира 61а, в банкомате это банка и с карты этого банка пыталась снять деньги, с карточки деньги списали, а банкомат их не выдал, на горячей линии сказали писать заявление о сборной транзакции, на следующий день я так и сделала, в банке сказали ждать в течении 40 дней, почему я должна ждать свои деньги из за проблем банкомата, мне ребенка не за что кормить из за того что банкомат заглючил, только я сдесь причем? Есть камера можно за минуту все посмотреть и вернуть деньги. Думаю подавать в суд, потому что это уже слишком. Людей людьми не считают!!!
Південний
Відповідь банку
банк "Пивденный" 10 березня 2020, 17:45
Дякуємо Вам за звернення!

Терміни розгляду Заяви про спірну транзакцію передбачені п. 6.28.3. Договору комплексного банківського обслуговування фізичних осіб Акціонерного банку «Південний» та становлять 30 днів з моменту фактичного списання коштів з рахунку, в разі якщо операція відбулася в банкоматі Акціонерного банку «Південний».
Такі терміни встановлені у зв'язку з технічними особливостями, які включають в себе необхідність розвантаження банкомату, яка може становити до 30 днів. До моменту розвантаження банкомату відсутня можливість однозначного визначення успішності / неуспішності операції.
Додатково зазначимо, що Акціонерний банк «Південний» здійснює заходи для прискорення термінів вирішення запитів клієнтів. Гарного дня!

Коментарі - 1

+
0
JareJare
JareJare
6 березня 2020, 14:43
#
Для начала не в суд, а в полицию, ибо доступ к видео можно получить только правоохранительным (и то в очень короткий срок), а иск в суд может обойтись дороже, чем та сумма, которую не выдал банкомат (и которую могут вернуть согласно Заявления, sic!). Банкомат, как и любая машина, не защищена от сбоев на 100% и такие ситуации происходят с завидной регулярностью со многими людьми и многими машинами. Не Вы одна такая, к сожалению.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Відгуки про Банк Південний 📝 / Ужасный банк из за плохой работы банка должны страдать клиенты