Мінфін - Курси валют України

Встановити

Південний гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
ib1277899
ib1277899
4 листопада 2021, 19:19
Константин, Одесса
Второй месяц не приходит СМС с зарплатой, что делать
Південний
Відповідь банку
5 листопада 2021, 8:18
Доброго дня! Дякуємо за запитання!
Для отримання інформації щодо підключення Вашого номеру телефону до інформування стосовно руху грошових коштів та відправки СМС повідомлень на Ваш номер телефону рекомендуємо звернутись до Центру клієнтської підтримки Банку.
Тел .: 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні)
Тел .: +380482 307030 (для дзвінків з-за кордону)
Skype: pivdenny_bank
Ви можете скористатися чат-ботом на сайті банку
https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)
marvvvel123
marvvvel123
20 жовтня 2021, 10:59
Максим, Киев
Здраствуйте.Могу ли я взять кредит в банке «Пивденный», если у меня есть кредиты в других банках, хочу у Вас взять кредит, щоб закрыть все?
Південний
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 11:02
Доброго дня!

Консультацію щодо необхідного пакету документів та можливості оформлення кредиту Ви можете отримати, звернувшись у будь-яке зручне для Вас відділення Акціонерного Банку «Південний» або зателефонувавши на гарячу лінію Банку за номером 0800 30 70 30.

Дякуємо за Ваше звернення!
qazxcv123
qazxcv123
30 вересня 2021, 11:44
Катерина
Скажите как лучше пополнить счет ФОП через ваш банк? Я являюсь вашим клиентом? Какая комиссия будет если я буду пополнять счет через кассу? и какая если закину деньги на свой счет и сделаю перевод? И по фин мотиторингу какая разница если через карту и если через счет?
Південний
Відповідь банку
30 вересня 2021, 12:03
Доброго дня, дякуємо за звернення!

Для отримання якісної консультації по всім пунктам Вашого запиту та обрати найбільш прийнятний метод зарахування рекомендуємо звернутись до Центру клієнтської підтримки Банку.
Тел .: 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні)
Тел .: +380482 307030 (для дзвінків з-за кордону)
Skype: pivdenny_bank
Ви можете скористатися чат-ботом на сайті банку
https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)
andrei22
andrei22
15 вересня 2021, 16:03
Людмила, Львів
Хочу оплатити за комунальні послуги. Ввела номер картки, а потім чекаю на СМС з кодом. СМС не надходить на мій мобільний телефон. Прошу вирішити цю проблему.
Південний
Відповідь банку
15 вересня 2021, 16:17
Доброго дня!

Шановна Людмило, для здійснення інтернет платежів необхідно до мобільного номеру телефону підключити послугу 3D Secure. Послугу можливо підключити самостійно в будь-якому банкоматі банка «Південний» або зателефонувавши до Центру Клієнтської підтримки за номером 0800 30 70 30. Також є можливість звернутися у Чат бот на сайті банку ( Viber,Telegram, Messenger).

Дякуємо за звернення!
ivanowiktor1978
ivanowiktor1978
1 липня 2021, 10:46
Добрый день. Нужны ли какие то дополнительные реквизиты для полкчения денег с Мальты в ваш банк? На Мальте говорят, что деньги возвращаются обратно, как такое возможно?
Південний
Відповідь банку
1 липня 2021, 11:00
Добрый день!
Своевременное зачисление средств зависит от корректности заполнения реквизитов. набор реквизитов зависит от системы, по которой осуществляется перевод.
Рекомендуем связаться с Центром клиентской поддержки для получения актуальных реквизитов Вашего счета, а так же получения более детальной консультации.
Каналы для связи:
Тел.: 0 800 30 70 30 (бесплатно по Украине)
Тел.: +380482 307030 (для звонков из-за рубежа)
Skype: pivdenny_bank
ЧАТ на сайте https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)

ivanowiktor1978
ivanowiktor1978
30 червня 2021, 17:56
Добрый день. С Мальты не могут зачислить мне деньги в ваш банк. Деньги возвращаются. Как решить вопрос?
Південний
Відповідь банку
1 липня 2021, 9:56
Добрый день!

Банк «Пивденный» работает со разными системами мгновенных переводов: MoneyGram International, Western Union, RIA Money Transfers, Welsend.
Если у Вас возникли сложности с получением перевода по одной из них, рекомендуем обратится в службу поддержки соответствующей системы денежных переводов.
Также, перевод из-за рубежа возможен по системе переводов SWIFT. Для зачисления перевода необходимо корректное заполнение всех реквизитов, соответствие валюты счета и валюты перевода и др.
Рекомендуем связаться с Центром клиентской поддержки для получения актуальных реквизитов Вашего счета, а так же получения более детальной консультации.
Каналы для связи:
Тел.: 0 800 30 70 30 (бесплатно по Украине)
Тел.: +380482 307030 (для звонков из-за рубежа)
Skype: pivdenny_bank
ЧАТ на сайте https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)
OrhideaX
OrhideaX
26 травня 2021, 1:33
Наталья, Запорожье
Здравствуйте, вчера воспользовалась услугой uplata24.com, чтобы перевести деньги со своей карты банка Пивденный на карту другого человека, сумма была 50 грн., но пришла смс о списании 2000 грн., со службы поддержки клиентов банка позвонили и сообщили, что я стала жертвой мошенников, но я хочу знать почему банк Пивденный не заблокировал этот перевод? Как работает система безопасности банка для защиты данных своих клиентов?
Південний
Відповідь банку
27 травня 2021, 9:52
Доброго дня, дякуємо за звернення!

У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
nata197702
nata197702
29 квітня 2021, 11:44
Наталья
Добрый день, хочу сообщить Вам о Вашем клиенте Белов Андрей карта № 402961******0322 мошенник, получил деньги по переводу и заблокировал и сайт и телефон. Прошу Вас посодействовать в данной проблеме
Південний
Відповідь банку
29 квітня 2021, 11:46
Доброго дня!
У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, – це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом.
Katja1234
Katja1234
23 квітня 2021, 10:48
Добрый день! Мужу пришло сообщение, что на его имя пришли деньги и, чтобы ускорить их зачисление надо позвонить на горячую линию. Он это сделать не может так как находится за границей и плохо работает связь. А деньги сейчас очень нужны. Доверенное лицо его мама, может ли она имея доверенность решить эту проблему?
Південний
Відповідь банку
26 квітня 2021, 9:35
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

З метою безпеки, інформація щодо незарахованих платежів надається лише власнику рахунку. У разі неможливості звернення власника телефоном до Центру клієнтської підтримки, він може звернутися до Банку для отримання консультації за допомогою чат боту або додатку My Bank
Tedwin2006
Tedwin2006
11 березня 2021, 11:32
Берлиоз
Есть ли у вас детские карты или для студентов?
Wetro5544
Wetro5544
4 березня 2021, 8:35
Киковец Виталий, Николаев
Здравствуйте скинул банкинг приведенный 24 не могу зайти помогите пожалуйста
Vova11031987
Vova11031987
22 лютого 2021, 20:27
Добрий вечір. Скільки мені нині перекинули нарахунок?
Південний
Відповідь банку
23 лютого 2021, 8:42
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для уточнення суми зарахування просимо звернутися до Центру клієнтської підтримки або перевірити у додатку My Bank
Ivanna23
Ivanna23
7 серпня 2020, 15:12
Здравствуйте! Как мне с моего счёта перевести деньги на карточку другого банка?
Спасибо
0987362426
0987362426
6 липня 2020, 18:09
Как защитить свою карточку, если все реквизиты злоумышленники
знают(
fenchenko
Андрей Фенченко
6 липня 2020, 13:43
Андрей, Киев
Делали предоплату за аренду квартиры на карту банка Південний 4029-6100-3231-7203 в сумме 1000грн. На следующий день владелец карты удалил чат в вайбере и обьявление на ОЛХ, по номеру телефона 099 0214229 отвечает уже другой человек, который естественно не в курсе всего вышеописанного.
Обьявление в кеше гугла осталось. https://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:qrJSk1xFB4IJ:https://www.olx.ua/obyavlenie/sdam-vlasnu-kvartiru-na-darnits-IDIwzqb.html+&cd=1&hl=uk&ct=clnk&gl=ua
Maksbr
Maksbr
26 червня 2020, 15:09
Как розблокировать карту
95147465
95147465
7 червня 2020, 11:00
как пополнить телефон?
0681360388
0681360388
24 травня 2020, 18:08
Чи можна мені онлайн написати заяву на зміну номера телефону до якого прив'язана картка?
34708475
34708475
21 травня 2020, 15:38
Чернигов
Как можно пополнить депозит? Работаю до 17,00 час.
Когда банк начнет работу в обычном режиме?
wertc
wertc
1 травня 2020, 17:48
Здравствуйте! Карта была потеряна заблокировал сразу через онлайн но потом нашли и вернули как теперь разблокировать карту південний?

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.55
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.55
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Гаряча лінія Банку Південний