Multi від Мінфін
(8,9K+)
Оформи кредит — виграй iPhone 16 Pro Max!
Встановити

Південний гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
Svyrydmar
Svyrydmar
25 лютого 2022, 12:32
Могу ли я оформить кредит, если у меня статус переселенца
Південний
Відповідь банку
25 лютого 2022, 14:07
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Заяви на оформлення кредитів тимчасово не приймаються
getto5
getto5
25 січня 2022, 17:33
getto5, Київ
В цьому банку є іпотека? мої друзі стверджують, що брали кредит на житло в ьцому банку, але на сайті не можу знайти про це інформацію.
Південний
Відповідь банку
26 січня 2022, 7:44
Доброго ранку! Акціонерний Банк «Південний» надає іпотечні кредити
З умовами іпотечного кредитування Ви маєте можливість ознайомитись на офіційному сайті Банку за посиланням https://bank.com.ua/credit/credit-property

Дякуємо за звернення!
Kulpavel1
Kulpavel1
21 грудня 2021, 16:11
Павел
Я нахожусь в англии у меня банкомат проглотил карту можно как то оформить карту типа монобанк чтобы расплачиваться через телефон в магазинах по европе
Південний
Відповідь банку
22 грудня 2021, 15:16
Доброго дня, Павло!

Будемо вдячні, якщо Ви залишите електронну адресу на idea@pivdenny.ua
Фахівці Акціонерного банку «Південний» нададуть відповідну консультацію щодо вирішення Вашого питання.

Дякуємо за звернення!
AlexeyMark
AlexeyMark
19 грудня 2021, 11:40
Правда ли, что вы не удаляете персональные данные клиентов по требованию клиентов после закрытия счета а оставляете их в своем архиве, чтоб потом использовать в своих целях ссылаясь на закон?
pazoul
pazoul
9 грудня 2021, 18:41
pazoul
Добрый вечер! Есть ли возможность оформить страховку на сайте вашего банка, не обращаясь в отделение?
Південний
Відповідь банку
10 грудня 2021, 10:39
Доброго дня!
На офіційному сайті Банку https://bank.com.ua/insurance є можливість оформити страховку: ОСЦПВ (Автоцивілка), Туристичне страхування (для виїзду за кордон), Страхування житла, Зелена карта, Auto Assistance. Для оформлення страховки необхідно залишити заявку. За тими видами страхування, за якими не потрібно паперовий поліс, поліс надійде на електронну адресу. Якщо паперовий поліс потрібен, необхідно звернутися до відділення Акціонерного Банку «Південний».

Дякуємо за звернення!
vasi6
vasi6
6 грудня 2021, 12:10
Здравствуйте, Можно ли перевести в ваш банк деньги из России по карте VIZA ВТБ банк. Какие условия для перевода и процентные ставки.
Південний
Відповідь банку
7 грудня 2021, 10:25
Доброго дня, переказ коштів згідно Вашого запиту можливе з картки Mastercard, що імітована банківською установою Вашої країни на платіжні карту, імітовану Банком України. Такий переказ Ви можете здійснити на сайті нашого Банку за посиланням https://bank.com.ua/ru/transfer-worldwide. Також за цим посиланням Ви можете ознайомитись з умовами переказу, лімітами та тарифами.
shevchenkoSHeVa
Шева Шевченко
24 листопада 2021, 10:16
Шева
Доброго дня, хочу відкрити у вас депозит доларовий. Скажіть, будь ласка, що краще Прибутковий чи Преміум вклад? В чому різниця? ДЯкую.
Південний
Відповідь банку
24 листопада 2021, 13:10
Доброго дня!

Дякуємо за зацікавленість до депозитних програм Акціонерного Банку «Південний»

Депозит «Прибутковий» та Депозит «Преміум» зі строком розміщення від 3 міс до 13 міс, з відсотковою ставкою від 1,0 % до 1,15 %. Однак, головною різницею в депозитних програмах є сума вкладу.

В обидвох депозитах є додаткові переваги, таких як виплата відсотків щомісячно, поповнення депозиту та ряд інших.

Для більш детальної консультації, будь-ласка, залиште Ваш контактний номер телефону на idea@pivdenny.ua та наші фахівці зателефонують Вам для надання консультації.

Додатково з депозитними програмами можливо ознайомитися на офіційному сайті банку https://bank.com.ua/deposits

З повагою,
Акціонерний Банк «Південний»
iul
iul
11 листопада 2021, 15:48
Здравствуйте! Скажите, пожалуйста, при получении карты пин- код карты теперь банк присылает по смс, а не запечатанный в конверте?
Південний
Відповідь банку
11 листопада 2021, 17:54
Доброго дня! Дякуємо за запитання! З метою підвищення зручності у використанні Банк надсилає індивідуальні повідомлення з вказаним кодом, який Ви маєте можливість змінити на більш зручний у банкоматі Банку, у додатку My bank або в терміналі у відділенні. Перша зміна безкоштовна
ib1277899
ib1277899
4 листопада 2021, 19:19
Константин, Одесса
Второй месяц не приходит СМС с зарплатой, что делать
Південний
Відповідь банку
5 листопада 2021, 8:18
Доброго дня! Дякуємо за запитання!
Для отримання інформації щодо підключення Вашого номеру телефону до інформування стосовно руху грошових коштів та відправки СМС повідомлень на Ваш номер телефону рекомендуємо звернутись до Центру клієнтської підтримки Банку.
Тел .: 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні)
Тел .: +380482 307030 (для дзвінків з-за кордону)
Skype: pivdenny_bank
Ви можете скористатися чат-ботом на сайті банку
https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)
marvvvel123
marvvvel123
20 жовтня 2021, 10:59
Максим, Киев
Здраствуйте.Могу ли я взять кредит в банке «Пивденный», если у меня есть кредиты в других банках, хочу у Вас взять кредит, щоб закрыть все?
Південний
Відповідь банку
20 жовтня 2021, 11:02
Доброго дня!

Консультацію щодо необхідного пакету документів та можливості оформлення кредиту Ви можете отримати, звернувшись у будь-яке зручне для Вас відділення Акціонерного Банку «Південний» або зателефонувавши на гарячу лінію Банку за номером 0800 30 70 30.

Дякуємо за Ваше звернення!
qazxcv123
qazxcv123
30 вересня 2021, 11:44
Катерина
Скажите как лучше пополнить счет ФОП через ваш банк? Я являюсь вашим клиентом? Какая комиссия будет если я буду пополнять счет через кассу? и какая если закину деньги на свой счет и сделаю перевод? И по фин мотиторингу какая разница если через карту и если через счет?
Південний
Відповідь банку
30 вересня 2021, 12:03
Доброго дня, дякуємо за звернення!

Для отримання якісної консультації по всім пунктам Вашого запиту та обрати найбільш прийнятний метод зарахування рекомендуємо звернутись до Центру клієнтської підтримки Банку.
Тел .: 0 800 30 70 30 (безкоштовно по Україні)
Тел .: +380482 307030 (для дзвінків з-за кордону)
Skype: pivdenny_bank
Ви можете скористатися чат-ботом на сайті банку
https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)
andrei22
andrei22
15 вересня 2021, 16:03
Людмила, Львів
Хочу оплатити за комунальні послуги. Ввела номер картки, а потім чекаю на СМС з кодом. СМС не надходить на мій мобільний телефон. Прошу вирішити цю проблему.
Південний
Відповідь банку
15 вересня 2021, 16:17
Доброго дня!

Шановна Людмило, для здійснення інтернет платежів необхідно до мобільного номеру телефону підключити послугу 3D Secure. Послугу можливо підключити самостійно в будь-якому банкоматі банка «Південний» або зателефонувавши до Центру Клієнтської підтримки за номером 0800 30 70 30. Також є можливість звернутися у Чат бот на сайті банку ( Viber,Telegram, Messenger).

Дякуємо за звернення!
ivanowiktor1978
ivanowiktor1978
1 липня 2021, 10:46
Добрый день. Нужны ли какие то дополнительные реквизиты для полкчения денег с Мальты в ваш банк? На Мальте говорят, что деньги возвращаются обратно, как такое возможно?
Південний
Відповідь банку
1 липня 2021, 11:00
Добрый день!
Своевременное зачисление средств зависит от корректности заполнения реквизитов. набор реквизитов зависит от системы, по которой осуществляется перевод.
Рекомендуем связаться с Центром клиентской поддержки для получения актуальных реквизитов Вашего счета, а так же получения более детальной консультации.
Каналы для связи:
Тел.: 0 800 30 70 30 (бесплатно по Украине)
Тел.: +380482 307030 (для звонков из-за рубежа)
Skype: pivdenny_bank
ЧАТ на сайте https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)

ivanowiktor1978
ivanowiktor1978
30 червня 2021, 17:56
Добрый день. С Мальты не могут зачислить мне деньги в ваш банк. Деньги возвращаются. Как решить вопрос?
Південний
Відповідь банку
1 липня 2021, 9:56
Добрый день!

Банк «Пивденный» работает со разными системами мгновенных переводов: MoneyGram International, Western Union, RIA Money Transfers, Welsend.
Если у Вас возникли сложности с получением перевода по одной из них, рекомендуем обратится в службу поддержки соответствующей системы денежных переводов.
Также, перевод из-за рубежа возможен по системе переводов SWIFT. Для зачисления перевода необходимо корректное заполнение всех реквизитов, соответствие валюты счета и валюты перевода и др.
Рекомендуем связаться с Центром клиентской поддержки для получения актуальных реквизитов Вашего счета, а так же получения более детальной консультации.
Каналы для связи:
Тел.: 0 800 30 70 30 (бесплатно по Украине)
Тел.: +380482 307030 (для звонков из-за рубежа)
Skype: pivdenny_bank
ЧАТ на сайте https://bank.com.ua (Telegram, Viber, Facebook)
OrhideaX
OrhideaX
26 травня 2021, 1:33
Наталья, Запорожье
Здравствуйте, вчера воспользовалась услугой uplata24.com, чтобы перевести деньги со своей карты банка Пивденный на карту другого человека, сумма была 50 грн., но пришла смс о списании 2000 грн., со службы поддержки клиентов банка позвонили и сообщили, что я стала жертвой мошенников, но я хочу знать почему банк Пивденный не заблокировал этот перевод? Как работает система безопасности банка для защиты данных своих клиентов?
Південний
Відповідь банку
27 травня 2021, 9:52
Доброго дня, дякуємо за звернення!

У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток Банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, — це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом
nata197702
nata197702
29 квітня 2021, 11:44
Наталья
Добрый день, хочу сообщить Вам о Вашем клиенте Белов Андрей карта № 402961******0322 мошенник, получил деньги по переводу и заблокировал и сайт и телефон. Прошу Вас посодействовать в данной проблеме
Південний
Відповідь банку
29 квітня 2021, 11:46
Доброго дня!
У разі підозри щодо шахрайських дій, вчинених з використанням карток банку, Вам необхідно звернутися із заявою про вчинений злочин до правоохоронних органів.
Звертаємо Вашу увагу на те, що кримінальне провадження, відкрите за Вашою заявою, – це єдиний передбачений чинним законодавством механізм можливого повернення грошових коштів, які були викрадені з Вашого рахунку, або отримані третіми особами шахрайським, або іншим злочинним шляхом.
Katja1234
Katja1234
23 квітня 2021, 10:48
Добрый день! Мужу пришло сообщение, что на его имя пришли деньги и, чтобы ускорить их зачисление надо позвонить на горячую линию. Он это сделать не может так как находится за границей и плохо работает связь. А деньги сейчас очень нужны. Доверенное лицо его мама, может ли она имея доверенность решить эту проблему?
Південний
Відповідь банку
26 квітня 2021, 9:35
Доброго дня! Дякуємо за звернення!

З метою безпеки, інформація щодо незарахованих платежів надається лише власнику рахунку. У разі неможливості звернення власника телефоном до Центру клієнтської підтримки, він може звернутися до Банку для отримання консультації за допомогою чат боту або додатку My Bank
Tedwin2006
Tedwin2006
11 березня 2021, 11:32
Берлиоз
Есть ли у вас детские карты или для студентов?
Wetro5544
Wetro5544
4 березня 2021, 8:35
Киковец Виталий, Николаев
Здравствуйте скинул банкинг приведенный 24 не могу зайти помогите пожалуйста
Vova11031987
Vova11031987
22 лютого 2021, 20:27
Добрий вечір. Скільки мені нині перекинули нарахунок?
Південний
Відповідь банку
23 лютого 2021, 8:42
Доброго дня! Дякуємо за звернення. Для уточнення суми зарахування просимо звернутися до Центру клієнтської підтримки або перевірити у додатку My Bank

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.65
USD 42 42.4
Всі курси банку

Курс валют в Банк Південний

Валюта Купівля Продаж
EUR 48.8 49.65
USD 42 42.4
Всі курси банку