Мінфін - Курси валют України

Встановити

Південний гаряча лінія

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Для того щоб задати питання, потрібно увійти або зареєструватися
123456L
123456L
11 грудня 2016, 11:41
Одесса
Здравствуйте. Мой отец временно не дееспособен, а ему нужно перевыпускать карту (пенсионную) Есть ли возможность вызова представителя банка на дом? Спасибо.
Alyona310884
Alyona310884
11 грудня 2016, 0:02
Alyona
Здравствуйте. Я забыло пароль в Мой Банкинг и мне заблокировали вход в систему из — за частых попыток входа. Что делать?
Південний
Відповідь банку
12 грудня 2016, 9:33
здравствуйте, обратитесь, пожалуйста, в Контакт-центр по тел. 0800-30-70-30
46917900
Наташа Самофалова
9 грудня 2016, 20:42
Наташа
Здравствуйте я изменила номер телефона который был привязан на новый, мне приходят Смс но я не могу совершить оплату в интернете потому что там указан старый номер на который приходит Смс потверждения, что делать?
Південний
Відповідь банку
12 грудня 2016, 9:36
Здравствуйте, если Вы регистрировались на сайте в интернете, то нужно поменять номер телефона, т.е внести изменения в регистрационные данные на сайте.
20922890
Евгений Мичкань
9 грудня 2016, 18:22
Евгений, Украина, Запорожье
Здравствуйте, можно ли в вашем банке пользоваться кредитным лимитом? И если можно то как?
Південний
Відповідь банку
12 грудня 2016, 10:04
Здравствуйте, в нашем банке есть продукт «Кредитная карта», подробно можно ознакомиться на сайте банка по ссылке:http://bank.com.ua/ru/individuals/loans/credit-card/
Kyshkun1989
Kyshkun1989
9 грудня 2016, 17:54
Алексей, Одесса
Здравствуйте. Скажите пожалуйста, могу ли оплатить покупку в США с карточкой Gold на сумму товара 2000 у.е.? И какие ограничение по платежам существуют и существуют ли они?
Південний
Відповідь банку
12 грудня 2016, 9:55
Здравствуйте, можете оплатить покупку.Никаких ограничений по безналичным операциям в торговой сети нет.
larlarica
larlarica
9 грудня 2016, 8:02
лариса, івано-франківська обл
В яке відділення банку «Південний „і в якому місті можна звернутись для отримання депозиту банку “Фінанси і кредит», так як відділення банку«Південний » в Івано-Франківську немає.Читала, що для отримання коштів потрібно записатись на чергу. Дякую
Південний
Відповідь банку
9 грудня 2016, 17:53
Здравствуйте, Вам необходимо позвонить в Контакт-центр по тел. 0800-30-70-30 и зарегистрироваться для получения выплат.Регистрирующий Вас сотрудник все объяснит, где и когда Вы сможете получить выплату от ФГВФЛ.
Staicy21
Staicy21
1 грудня 2016, 10:48
Анастасия
Добрый день! Как можно вернуть платеж по герцу, если я дважды его оплатила. Т.е. за один и тот же месяц, два раза проплатила, сама ошиблась.Благодарю!
vitekomega
vitekomega
30 листопада 2016, 17:41
26.300 это можно купить или плюс два процента?
34854013
Дима Шапошник
26 листопада 2016, 12:06
Дима, Одесса
Здравствуйте! Мне отправляет на карту юр.лицо денежную сумму. Перезванивает Ваш оператор колл-центра, просит подтвердить реквизиты( ФИО отправителя, номер моей карты и ее срок действия) это действительно так? Вы перезваниваете и спрашиваете именно эту информацию или это очередной развод для снятия денег с карты? Спасибо.
Південний
Відповідь банку
28 листопада 2016, 9:40
Доброе утро, похоже. что это была попытка «очередного развода», зачем срок действия карты?
Alexsander356
Alexsander356
24 листопада 2016, 16:20
Алекс, Киев
Добрый вечер! Есть ли у вас возможность заказа кредитки онлайн?
Південний
Відповідь банку
25 листопада 2016, 10:06
Здравствуйте, в настоящее время такой возможности нет, но мы планируем реализовать данную операцию через сайт банка.
Vova777333123
Vova777333123
17 листопада 2016, 22:41
Вова, Киев
Національний банк закінчив перевірку операцій із пов'язаними особами 58 банків 15.11.2016 прес-реліз https://bank.gov.ua/control/uk/publish/article?art_id=39499792&cat_id=55838

Звертаюсь до Вас із проханням надати роз’яснення з приводу пов’язаних осіб, оскільки це питання потребує детального тлумачення, адже кожен працівник банку та його родичі та однофамільці можуть бути пов’язаними особами, так чи інакше.
Прошу надати відповіді ситуаціям: підлягають чи не підлягать зазначені вкладники, виплаті коштів через ФГВФО у разі ліквідації банку:
1) Клієнт обслуговується в банку на індивідуальних умовах по депозитній угоді та є родичем Голови правління;
2) Клієнт обслуговується в банку на загальних умовах по депозитнії угоді та є родичем Голови правління;
3) Клієнт ПАТ «Банк Південний» обслуговується в одному із відділень, а саме оформив депозит на загальних умовах, а його родич є одним із перелічених осіб ПАТ «Банк Південний»:
— голова правління;
— члени Правління банку;
— радник з економічних питань;
— керівник служби безпеки;
— начальник юридичного відділу;
— начальник менеджменту;
— начальник маркетингу;
— начальник відділення;
— начальник по обслуговуванню фізичних осіб;
-начальник по обслуговуванню юридичного відділу;
— керівник філії;
— начальник безбалансового відділення;
— в.о. начальника відділення;
— т.в.о. начальника відділення;
— заступник начальника відділення;
— касир.
Додаткові питання до вищезазначених ситуацій:
3.1.Чи отримає клієнт, зазначений у п.1-3 кошти через ФГВФО, якщо клієнт обслуговувався на загальних умовах?
3.2.Чи відноситься клієнт (п.1-3) до пов’язаних осіб?
3.3.Чи відноситься клієнт (п.1-3) до пов’язаних осіб, якщо клієнт не знав де працює його родич?
Південний
Відповідь банку
6 грудня 2016, 14:20
На Ваше звернення Акціонерний банк «Південний» повідомляє наступне.
Перелік ознак, за якими визначаються пов’язані особи Банку, визначений зокрема ст. 52 Закону України «Про банки і банківську діяльність» (далі – Закон).
Відповідно ст. 55 Закону, передбачено, що відносини Банку з Клієнтом регулюються законодавством України, нормативно-правовими актами Національного банку України та угодами (договорами) між Клієнтом та Банком.
Відкриття та обслуговування рахунків здійснюється Банком, відповідно до чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» та Положення про здійснення банками фінансового моніторингу, затвердженого Постановою Правління Національного банку України № 417 від 26.06.2015 року.
Умови відшкодування коштів за вкладами фізичних осіб, зокрема, порядок визначення вкладників, які мають право на відшкодування коштів за вкладами, випадки, на які поширюється або не поширюється гарантія фонду, передбачено ст.ст. 26-27 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб».
Щодо умов гарантування вкладів фізичних осіб, повідомляємо, що частиною 4 ст. 26 Закону України «Про систему гарантування вкладів фізичних осіб» визначено перелік випадків, в яких Фонд гарантування вкладів фізичних осіб не відшкодовує кошти за вкладами.
Рішенням виконавчої дирекції Фонду гарантування вкладів фізичних осіб 26 травня 2016 року N 825 затверджено Порядок здійснення Фондом гарантування вкладів фізичних осіб захисту прав та охоронюваних законом інтересів вкладників. Даним Порядком визначено обов’язки банку з метою захисту прав та охоронюваних законом інтересів вкладників, зокрема, щодо розміщення на веб-сайті банку та в приміщеннях банку відповідної інформації для вкладників; включення до змісту договорів банківського вкладу, договорів банківського рахунку умов гарантування ФГВФО відшкодування коштів за цим вкладом.
Додатково зазначимо, щодо надання роз’яснень чинного законодавства не відноситься до компетенції Банку, для отримання відповідних роз’яснень чинного законодавства Ви можете звернутись до відповідних державних органів.

З повагою,
Акціонерний банк «Південний».

Vova777333123
Vova777333123
17 листопада 2016, 22:41
Вова, Киев
3.4.В яких випадках клієнт не отримує кошти через ФГВФО, в разі ліквідації банку, враховуючи вищеописані ситуації?
3.5.В разі, якщо клієнт (п.1-3) обслуговується в одному відділенні, а одна із перелічених осіб в п.3 іншому, чи потрібно розголошувати комерційну таємницю тій чи іншій особі, враховуючи негативні наслідки, які можуть виникнути в подальшому, а саме можливе неотримання коштів через ФГВФО?
4) НБУ, як контролюючий орган, забов’язує банки оприлюднювати список пов’язаних осіб з банком, щоб клієнти могли орієнтуватись, чи потрібно їм вкладати кошти в той чи інший банк? Якщо так, в яких банках даний список вже існує і де з ним можна ознайомитись?
5) НБУ, як контролюючий орган, відслідковує шаблони банківських договорів? Якщо в депозитному договорі не було пункту про пов’язаних осіб і клієнт був неповідомлений, чи підпадає він під виплату по ФГВФО.
6) Чи повинен банк повідомляти клієнта, про те що він належить до пов’язоних осіб?
7) На офіційному сайті НБУ міститься наступна інформація:
«ПОВ’ЯЗАНА ОСОБА (related party) – фізична особа, яка за своїм службовим статусом, родинними зв’язками або майновим станом пов’язана з діяльністю та управлінням банком і може одержати певні матеріальні переваги в процесі виконання банком своїх функцій.
П.о. можуть бути: 1) керівники банку; 2) власники істотної участі в банку; 3) близькі родичі, чоловік, жінка, діти, батьки керівника або власника істотної участі в банку; 4) афілійовані особи банку, керівники та власники істотної участі в афілійованих особах, а також їх близькі родичі.»

Чи належить клієнт до пов’язаной особи, в разі якщо він обслуговується на загальних умовах, і чи він отримує кошти в разі ліквідації через ФГВФО?
Dudia
Dudia
17 листопада 2016, 20:43
Доброго времени суток подскажите пожалуйста как считают конвертацию с валютной карточки
Південний
Відповідь банку
18 листопада 2016, 11:21
Добрый день, комиссия за конвертацию начисляется согласно тарифам в случае отличия валюты операции от валюты счета, согласно курсам установленным Управлением дилинговых операций на день списания.
AnnaM204
AnnaM204
17 листопада 2016, 16:45
AnnaM204, Киев
Добрый вечер. А до какого числа была акция от Мастер кард и больше??
Південний
Відповідь банку
18 листопада 2016, 9:44
Здравствуйте, срок действия акции был до 10.11.2016г
mori
mori
15 листопада 2016, 17:24
Валентина, Одесса
Здравствуйте! Скажите у вас можно получить смс с уведомлением о начисление денежных средств? И возможно ли это сделатью заранее спасибо
Південний
Відповідь банку
16 листопада 2016, 9:21
Здравствуйте, Вам необходимо обратиться в любое отделение банка и подключить услугу получение информации с помощью электронных SMSуведомлений.
irenjane
irenjane
14 листопада 2016, 12:25
Jane, Kiev
Здравствуйте! Скажите у вас можно получить денежный перевод с золотой короны? Вы работаете с этой системой?
Південний
Відповідь банку
14 листопада 2016, 12:44
Здравствуйте, нет, мы не работаем с этой системой.
justundine
justundine
13 листопада 2016, 0:33
Доброй ночи! Проверяю счет по номеру 0800307030 все вводу правильно. Мне говорят что не правильно ввели данные.
41790397
Ирина Красюк
12 листопада 2016, 19:20
Ирина, Украина, Одесса
Добрый день! Подскажите мне, пожалуйста, возможен ли перевод денег с карточки зарубежного банка на карту Пивденного? Или переводы можно осуществлять лишь с карты этого банка?
Спасибо.
Південний
Відповідь банку
14 листопада 2016, 9:51
Здравствуйте, перевод доступен между картами, выпущенными любым банком Украины.
35713563
Валерия Титаренко
11 листопада 2016, 13:30
Валерия, Украина, Одесса
Добрый день, не активна кнопка пополнения мобильного в приложении на iOS, это только у меня такая проблема?
kate8791
kate8791
9 листопада 2016, 15:47
Катя, Запорожье.
Добрый день.Была перевыпущена карта, с привязкой к номеру телефона.Карта активирована, деньги получила… Ни одной смс о зачислении.о снятии нет.Была в отделении банка 3 раза!!! писала заявление на подключение смс… что делать? Опять ехать?
Головна / Банки України 🏦 / Південний 💰 / Гаряча лінія Банку Південний