Пропали деньги в банке Пивденный по адресу: г. Запорожье, пр. Соборный,226 со счета 26202300009405 в размере 1000 (одна тысяча) долларов, которые я положила 03 березня 2021 г. Когда оформляла счет мне сказали, что деньги можно снять лично только мне по предоставлению паспорта в отделении банка.
12января 2024 г., когда мне понадобились деньги я обратилась в то же отделение банка. Мне сообщили, что на счету у меня 0 и что деньги сняты 22.02.2022 г. Сказали, что в банке все строго, ведется видеонаблюдение никто посторонний не мог снять деньги.
Кто в таком случае мог снять деньги с моего счета.
В отделении банка я была последний раз в жовтне 2021 года при замене пенсионной карточки, у которой закончился срок действия. До 12 января 2024 года меня там ни разу не было.
Сам собой напрашивается вывод, что кто-то из сотрудников банка, кто имеет доступ к копиям документов и счетам и скорее всего не один человек (ведь кассир выдает выдает деньги человеку при предоставлении паспорта, а не копии) мог снять мои деньги.
Это все легко отследить в банке: кто оформлял получение денег и кто выдавал. Для этого надо поработать службе безопасности банка.
Как я уже сообщала, в банке была последний раз в жовтне 2021 года, паспорт не теряла и ни кому не передавала.
Прошу разобраться, наказать виновных и вернуть мне деньги.
Не рекомендую ложить деньги в этот банк.
Відділення Банку Південний: Запоріжжя, пр-т Соборний, 226
Адреса:
Запоріжжя, пр-т Соборний, 226
Телефон:
0 800 307-030
Час роботи:
Пн-Пт: 09:00-18:00, (касса: 09:00-17:30), перерва: 13:00-14:00, Сб-Нд: вихідний
Відгуки про відділення:
Поділіться враженнями про це відділення
Щоб написати відгук, потрібно
зареєструватися
.
Реєстрація займає близько 30 секунд.
Ответ банка
14 лютого 2024, 12:01
З боку банку «Південний» проведено аналіз викладеної Вами інформації. Детальну відповідь було надіслано Вам на поштову адресу, згідно з вашим запитом.
Запевняємо Вас, що Акціонерний банк «Південний» відповідально ставиться до своєї ділової репутації та забезпечує суворе дотримання співробітниками вимог законодавства та правил роботи з клієнтами, гарантуючи збереження їх коштів і прав користування рахунками.
У разі потреби в додаткових коментарях пропонуємо звернутися до відділення.
Запевняємо Вас, що Акціонерний банк «Південний» відповідально ставиться до своєї ділової репутації та забезпечує суворе дотримання співробітниками вимог законодавства та правил роботи з клієнтами, гарантуючи збереження їх коштів і прав користування рахунками.
У разі потреби в додаткових коментарях пропонуємо звернутися до відділення.
Год назад написал о первом впечатлении.
Надеялся, что сотрудничество будет плодотворным.
Прошел год-так и есть. Отличный банк, приемлемые условия, порядочные сотрудники.
Надеюсь текущий год сотрудничества с «Пiвденним» не станет разочарованием.
Банку желаю побольше клиентов и процветания.
Написати коментар
Надеялся, что сотрудничество будет плодотворным.
Прошел год-так и есть. Отличный банк, приемлемые условия, порядочные сотрудники.
Надеюсь текущий год сотрудничества с «Пiвденним» не станет разочарованием.
Банку желаю побольше клиентов и процветания.
Персонал приветливый и профессиональный.
Уделили времени столько, сколько нужно.
Ответили на все интересующие вопросы.
Оформление депозита заняло некоторое время, но все было без задержек и не утомило.
Посмотрим, как будет дальше. Надеюсь сотрудничество будет приятным и плодотворным.
Коментарі (4)
Уделили времени столько, сколько нужно.
Ответили на все интересующие вопросы.
Оформление депозита заняло некоторое время, но все было без задержек и не утомило.
Посмотрим, как будет дальше. Надеюсь сотрудничество будет приятным и плодотворным.
С Новым годом!
Прошу Вас ответить на один вопрос. Мои пожилые родители, проживающие в Запорожье, внесены в реестр на получение возмещения вкладов по депозитам в банке «Финансы и кредит» за счет средств Фонда страхования вкладова. В банке-агенте («Пивденный») их записали в очередь на месяц вперед, на конец января. При этом сотрудники банка сообщили им, что денег в конце января уже может не быть и настойчиво посоветовали положить деньги в банк на депозит (тогда можно оказаться в очереди на их получение на более ранний срок). Иначе им якобы придется ждать следующего транша от Фонда страхования вкладов.
Мне кажется, что их просто вводят в заблуждение. И что, если они уже включены в реестр на выплату денежных возмещений во второй волне (с 23 декабря по 3 февраля), то и деньги им Фондом, вероятно, переведены.
Но они люди пожилые, боятся потерять деньги и доверяют сотрудникам банка-агента.
Прошу экспертов дать совет. Как им все-таки получить деньги без проволочек?
Коментарі (7)
Прошу Вас ответить на один вопрос. Мои пожилые родители, проживающие в Запорожье, внесены в реестр на получение возмещения вкладов по депозитам в банке «Финансы и кредит» за счет средств Фонда страхования вкладова. В банке-агенте («Пивденный») их записали в очередь на месяц вперед, на конец января. При этом сотрудники банка сообщили им, что денег в конце января уже может не быть и настойчиво посоветовали положить деньги в банк на депозит (тогда можно оказаться в очереди на их получение на более ранний срок). Иначе им якобы придется ждать следующего транша от Фонда страхования вкладов.
Мне кажется, что их просто вводят в заблуждение. И что, если они уже включены в реестр на выплату денежных возмещений во второй волне (с 23 декабря по 3 февраля), то и деньги им Фондом, вероятно, переведены.
Но они люди пожилые, боятся потерять деньги и доверяют сотрудникам банка-агента.
Прошу экспертов дать совет. Как им все-таки получить деньги без проволочек?
А я дозвонился на ГЛ и записался на 25 Декабря 15г. на Днепропетровское отделение, но поехать в Днепр у меня не получилось. Я пришёл на отделение на пр.Ленина 226 и попросил администратора (Игорь Иванович), чтобы записал меня на получение в Запорожском регионе. Он пообещал мне помочь и вскором времени сообщил мне, что я могу получить на Запорожском отделении и в другой город ехать за много вёрст мне не прийдётся. Очень благодарен тёплому приёму и тем, что сотрудники этого отделения пошли мне навстречу. Получил деньги без проблем и в полном объёме. Сотрудники банка ненавязчиво предлагали несколько раз, чтобы переоформил договор у них, но вынужден был отказать им, поскольку я задолжал большие деньги у людей и мне крайне необходимо было вернуть все долги в уходящем году. Спасибо всем сотрудникам банка «Пивденный». Всем советую обслуживаться именно на этом отделении г.Запорожье пр. Ленина 226. Тёплый приём вежливых сотрудников банка и качественное обслуживание клиентов меня приятно впечатлило...)
Написати коментар
4 ноября забрала возмещение ФГВО по недобанку «Финансы и Кредит».
Организация выплат налажена на 5+, утром записались, днем пришли на нужное время в отделение и все забрали. Куратор был максимально вежлив и приветлив, предлагали разместить депозит но ничего не навязывали. Очень довольна, что выплаты назначили нам именно в этом банке.
Коментарі (1)
Организация выплат налажена на 5+, утром записались, днем пришли на нужное время в отделение и все забрали. Куратор был максимально вежлив и приветлив, предлагали разместить депозит но ничего не навязывали. Очень довольна, что выплаты назначили нам именно в этом банке.
У відділенні начальник відділу роздрібного бізнесу повідомила мене, що банк розриває зі мною відносини в односторонньому порядку. Також мене повідомили що всі мої кошти в банку будуть переведені в інший банк (повернення через касу не передбачено), а за переказ з мене будуть стягнуто 30% комісії. ЖОДНИХ ПОЯСНЕНЬ НЕ НАДАЛИ. В мене запросили документи щодо походження коштів та операцій за останні 30 днів.
03.05.2024 я надав повне пояснення щодо походження коштів та руху коштів по рахунках в банку Південний: виписки, довідки ОК-7, та всі необхідні документи у відділенні.
06.05.2024 мені подзвонили з відділення де я надавав документи та повідомили що мені погодили вивід коштів, тобто документи, що я надав повністю покривають запит банку. Також співробітник банку сказала мені, що причина блокування, яку назвав фінансовий моніторинг банку Південний — це те що я нібито отримував кошти від осіб з тимчасово окупованих територій.
Всі транзакції за моїми рахунками я також фіксую в себе в спеціальній програмі, тому я бачу всі транзакції які в мене були. Я точно знаю, що за останні 30 днів отримував кошти від сторонніх осіб лише тричі.
Я зв’язався з усіма людьми, хто платив ці кошти — ніхто з них не перебував та не перебуває на тимчасово окупованих територіях. Також вони надали квитанції по цих трьох транзакціях, які я направив до банку. Всі інші надходження за цей період на мій рахунок в банку «Південний» були з моїх власних рахунків в інших банках, можу довести це виписками.
Я написав email до банку Південий на що отримав відповідь 16.05.2024, де вказано що:
«В процесі аналізу операцій Банком виявлено індикатори підозрілості відповідно до пунктів 4, 11 Додатку 19. пунктів 62, 63 Додатку 20 Положення. Враховуючи зазначене, Банком було прийнято рішення про відмову від підтримання ділових відносин…»
Тобто просто загальні слова, а про отримання коштів з ТОТ взагалі не слова, якось дивно. Я переглянув критерії що вказані в положенні НБУ, справедливим є тільки те що в мене великі обороти по картці, однак я можу пояснити кожну транзакцію, адже вони були майже всі з моїх власних карток, просто мені так зручно було мінімізувати комісії за перекази, я можу надати виписки по власним рахункам з інших банків, але Південому байдуже.
Мені вже доводилось проходити фін мон в інших банках і це не викликало складнощів, фін мон вів зі мною діалог, та запитував пояснення та документи, коли я все надавав — всі питання знімались, але банк Південий чомусь без того щоб розібратися вирішив розіврвати відносини та забрати 30% коштів, при тому що в мене там доволі велика сума на депозитах.
У відділенні взагалі нічого не можуть та не хочуть пояснювати.
Хіба це законо? просто сказати — нам здається що ви підозрілий, ми не будемо вас слухати, а просто заберемо у вас 30% ваших коштів???