Мінфін - Курси валют України

Встановити

Отримання коштів з рахунку

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Отп банк вирішив обмежити мене у зв’язку з ризоковістю операцій. Добре. На рахунку залишилось 29 000 грн, які необхідно було за пати. Співробітник відділення перший по дзвінку сказав що кошти треба буде по заяві перерахувати на інший банк, прийшов я до відділення другий співробітник сказав, що отримання тільки готівкою, але сказав попробуємо додати реквізити для перерахунку, якщо не перерахується то 7.08 звернутись і забрати готівкою.
Пишу я в чат 07.08 зі свого номеру, то співробітник підтримки сказав, що рахунок ще не закритий (хоча кошти з рахунку були списані банком) і сказав звернутись до відділення через 1−2 дні і забрати кошти готівкою. Приходжу я до відділення 10.08, а у відділенні кажуть ми не бачимо коштів, треба писати на головний офіс в понеділок. Тобто мало того, що не можуть побачити кошти і їх видати, вони не попередили що це треба робити в будній день, оскільки у відідеьенні не знають, як побачити кошти. В добавок до усього кошти в банку знахдяться майже 2 місяці. Невже в банку немає процедури видачі коштів одразу при закриті? Різні консультації в підтримках, нікто окрім головного офісу не знає де кошти.
Скарги не приймають в підтримці в чаті через телеграм (прошу розглянути чи це також не порушення закону про звернення громадян
Мінфін
Відповідь адміністратора
20 вересня 2024, 18:35
Даний відгук став учасником редакційного огляду: https://minfin.com.ua/ua/2024/09/20/134793898/.

Коментарі - 1

+
0
Валерка Котовский
Валерка Котовский
3 вересня 2024, 15:29
#
Составьте иск в суд, банк не имеет право блокировать клиента с выдуманными рызыковостямы. Как составить иск через электронный суд расписал у себя в блоге.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися