Отримання коштів з рахунку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
- Валерка Котовский
- 3 вересня 2024, 15:29
- #
Составьте иск в суд, банк не имеет право блокировать клиента с выдуманными рызыковостямы. Как составить иск через электронный суд расписал у себя в блоге.
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Пишу я в чат 07.08 зі свого номеру, то співробітник підтримки сказав, що рахунок ще не закритий (хоча кошти з рахунку були списані банком) і сказав звернутись до відділення через 1−2 дні і забрати кошти готівкою. Приходжу я до відділення 10.08, а у відділенні кажуть ми не бачимо коштів, треба писати на головний офіс в понеділок. Тобто мало того, що не можуть побачити кошти і їх видати, вони не попередили що це треба робити в будній день, оскільки у відідеьенні не знають, як побачити кошти. В добавок до усього кошти в банку знахдяться майже 2 місяці. Невже в банку немає процедури видачі коштів одразу при закриті? Різні консультації в підтримках, нікто окрім головного офісу не знає де кошти.
Скарги не приймають в підтримці в чаті через телеграм (прошу розглянути чи це також не порушення закону про звернення громадян