Банк заволодів моїми власними коштами
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.55 | 49.25 |
| USD | 41.8 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Для уточнення можливості розблокування вам необхідно звернутись до відділення банку з документами що підтверджують походження коштів»
Я знаходжусь не в Україні і найближчим роки не планую повернутися. Про що я повідомив співробітика банку. Але він спеціально мені пропонує тільки один варіант. На моє прохання закрити мої рахунки співробітник також відповів що треба звертитися до відділення. Хоча у договорі прописано
«Клієнт може закрити Картковий рахунок, подавши до Банку відповідну заяву про закриття Карткового
рахунку зі свого Фінансового номеру мобільного телефону через Довідковий центр та/або за допомогою
облікового запису Клієнта в месенджерах Viber та/або Telegram, що зв’язаний із Фінансовим номером
мобільного телефону Клієнта, шляхом надсилання такого повідомлення/доручення на офіційний обліковий
запис Банку в месенджері Viber та/або Telegram (посилання на відповідні облікові записи розміщені на Офіційному сайті Банку)». Про відділення банку тут навіть і не сказано.
Моє прохання, пред’явити мені інформацію з договору що я повинен вирішувати це питання саме у відділенні, проігнорували. Тобто банк знає що я не повернуся в Україну, вирішив заволодіти моїми коштами і довгостроково користуватися ними ігноруючи договір