Зняття коштів за конвертацію валюти через 3 дні після операції без повідомлення про це
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 1
- +
- 0
-
- MDonchenko
- 23 травня 2022, 13:41
- #
Поточний курс євро на сайті на сьогоднішній день — купівля:31,2; продаж: 33,3
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 44.1 | 44.9 |
USD | 41.05 | 41.8 |
Всі курси банку |
Текст листа:
«Доброго дня!
Хочу повідомити про неприємну ситуацію, яка сталася зі мною при знятті власних коштів за кордоном. Я знайшла філіал банку ОТР за адресою: Koroska Cesta 5, Slovenia.
Перед зняттям готівки я зв«язалася з оператором вашого банку, о 19:00, за номером телефону +380444900526, для зняття ліміту та уточнення даних про курс валют, ліміт. На що мені надали відповідь, що місячний ліміт — 100 000грн, кошти знімуться по поточному курсу (приблизно 32грн за 1€) і ніяких уточнень щодо конвертаційних додаткових списань не було. Також в банкоматі при підтвердженні суми, не було вказано жодної комісії, як це відбувається з банкоматами інших банків.
Я зняла необхідну готівку, залишивши необхідну суму на рахунку. Сьогодні, 23.05.2022, при спробі використати картку для розрахунку я виявила, що у мене не вистачає необхідної суми на рахунку. Коли я зайшла в свій клієнт банк то виявила, що гроші (у сумі 8938,68 грн) з рахунку зникли, без будь-якого попередження. Ніяких смс-повідомлень, зазначень у виписці.
Після спілкування з операторами банку мені повідомили, що списання з мого рахунку відбулося не в день зняття мною готівки, а сьогодні. І списання відбулося по курсу сьогоднішньому.
В зв»язку з тим, що мене було некоректно поінформовано та з нелояльною поведінкою банку до клієнта, прошу розібратися з ситуацією та повернути мені кошти, а саме 8938,68 грн.
Прикріплюю підтвердження про дзвінок та залишок на кінець дня, коли було зняття готівки.
З повагою, Донченко Марина»
Прошу перевірити банк на правову компетентність та допомогти у врегулюванні даної ситуації.