Прощавай Банк, Прощавай клієнт із майже 10 роками обслуговування.
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Курс валют в ОТП Банк
| Валюта | Купівля | Продаж |
| EUR | 48.55 | 49.25 |
| USD | 41.8 | 42.25 |
| Всі курси банку | ||
Як впарювати якусь ПОСЛУГУ, так я у них Прєміум клієнт, ПОВАЖНИЙ пан, царь ва дварца. А от як спірну транзакцію заблокувати — так «ніт, ми не можемо, у нас лапкі, разві шо заблокуйте карточку» та пешіть заявку на оскарження транзакції.
Дякую, я блокую у вас вже третю картку за всі рокі із вами, й написана колись давно заява на спірну транзакцію так й лишилася без уваги вже років зо-п'ять!
Не хочеться визнавати що квазі банки кращі, але факт — у квазі банку я заблокував картку за 1 хв, а за іншу хвилину я вже випустив нову із новими реквізитами та підв'язав її до G-pay двома кліками, у квазі банку я можу змінити CVV код самотужки, та припинити будь-яку спробу списання спірних транзакцій.
Тенденція, коли спірна транзакція банку «неінтєрєсна» — наштовхує мене на думку, що й клієнт який вже більше 9 років із банком їм також неінтересний.
Це треба мати від'ємний рівень клієнтоорієнтованості, коли клієнт що має довгорічну відкриту та безпроблемну кредитну лінію, ФОП рахунок, депозит, пенсійний рахунок та навіть користувався інвестицийними послугами банку — отримує «облизня за комірець» коли справа стосується якихось спірних транзакцій. Та будь-які гарантії банку закінчуються на словах оператору «ну може ви самі ввели свою картку в шахрайську систему, ми нічєво зробити не можем».
Тобто, коли ти 4 години поспіль не можеш оплатити квиток на Imagine Dragons, а потім дзвонить оператор та питає чи ти «обобрямс» транзакцію (ДЯКУЮ ЩО ХОЧ СКАЗАЛИ!) — то це нормас, в принципі ми тут заблокували, а то МАЛО ЛІ ШО, ти зазвичай на концерти не ходиш, а тут отака несподіванка! Це нормально, ну ти в Україні на українському сервісі оплачуєш квиток — падазрітєльно, локнєм транзакцію тобі. Але коли якася транзакція в Туреччині списує по 1−2-3−5-10 лір за хвилину — то тут «наші повноМОЧІя всьо».
Дякую, дуже дякую, нешановний ОТП Банк, тут й ваш клієнт багаторічний «всьо».
Коли я покидатиму вас, я голосно гримну дверима, та заберу свій депозит, закрию кредитну лінію, заберу ФОП рахунок, переведу ОТП Пенсію в КУА КІНТО, а ви й далі розводьте ручкамі та пропопуйте написати заяву на оскарження транзакції.
Щаслівого плаванія, бувайте!
* Я сподіваюся станом на 2021 у вас завівся таки відділ моніторингу соцмереж, та ви отримаєте цей відгук собі в систему поганих відгуків, а якщо ні, ну то й не треба.
** Мій «особистий» консультант із преміум банкінгу не може відповісти на мою скаргу хоча-б кількома добрими словами вже більш ніж пів години.