Мінфін - Курси валют України

Встановити

Прощавай Банк, Прощавай клієнт із майже 10 роками обслуговування.

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
alexdan 23 листопада 2021, 17:44
Щось ОТП Банк спортився.

Як впарювати якусь ПОСЛУГУ, так я у них Прєміум клієнт, ПОВАЖНИЙ пан, царь ва дварца. А от як спірну транзакцію заблокувати — так «ніт, ми не можемо, у нас лапкі, разві шо заблокуйте карточку» та пешіть заявку на оскарження транзакції.
Дякую, я блокую у вас вже третю картку за всі рокі із вами, й написана колись давно заява на спірну транзакцію так й лишилася без уваги вже років зо-п'ять!

Не хочеться визнавати що квазі банки кращі, але факт — у квазі банку я заблокував картку за 1 хв, а за іншу хвилину я вже випустив нову із новими реквізитами та підв'язав її до G-pay двома кліками, у квазі банку я можу змінити CVV код самотужки, та припинити будь-яку спробу списання спірних транзакцій.

Тенденція, коли спірна транзакція банку «неінтєрєсна» — наштовхує мене на думку, що й клієнт який вже більше 9 років із банком їм також неінтересний.

Це треба мати від'ємний рівень клієнтоорієнтованості, коли клієнт що має довгорічну відкриту та безпроблемну кредитну лінію, ФОП рахунок, депозит, пенсійний рахунок та навіть користувався інвестицийними послугами банку — отримує «облизня за комірець» коли справа стосується якихось спірних транзакцій. Та будь-які гарантії банку закінчуються на словах оператору «ну може ви самі ввели свою картку в шахрайську систему, ми нічєво зробити не можем».

Тобто, коли ти 4 години поспіль не можеш оплатити квиток на Imagine Dragons, а потім дзвонить оператор та питає чи ти «обобрямс» транзакцію (ДЯКУЮ ЩО ХОЧ СКАЗАЛИ!) — то це нормас, в принципі ми тут заблокували, а то МАЛО ЛІ ШО, ти зазвичай на концерти не ходиш, а тут отака несподіванка! Це нормально, ну ти в Україні на українському сервісі оплачуєш квиток — падазрітєльно, локнєм транзакцію тобі. Але коли якася транзакція в Туреччині списує по 1−2-3−5-10 лір за хвилину — то тут «наші повноМОЧІя всьо».

Дякую, дуже дякую, нешановний ОТП Банк, тут й ваш клієнт багаторічний «всьо».

Коли я покидатиму вас, я голосно гримну дверима, та заберу свій депозит, закрию кредитну лінію, заберу ФОП рахунок, переведу ОТП Пенсію в КУА КІНТО, а ви й далі розводьте ручкамі та пропопуйте написати заяву на оскарження транзакції.

Щаслівого плаванія, бувайте!

* Я сподіваюся станом на 2021 у вас завівся таки відділ моніторингу соцмереж, та ви отримаєте цей відгук собі в систему поганих відгуків, а якщо ні, ну то й не треба.
** Мій «особистий» консультант із преміум банкінгу не може відповісти на мою скаргу хоча-б кількома добрими словами вже більш ніж пів години.

Коментарі - 5

+
+19
alexdan
alexdan
23 листопада 2021, 18:18
#
Додам окремо декілька цікавий історій.

Історія перша «розіграш авта»
Дзвонить дуже давно мені на приватний номер якась компанія, яка представляє ОПТ Банк із приводом проведення розіграшу авто, (банк тоді реально проводив розіграш на залучення клієнтів кредитної лінії, десь 2015−16 рік).

Я такий спам не переварюю. Тому спитав, звідки у НЕ БАНКА мій приватний номер та інформація про те, що я клієнт банку ОТП. Операторка мені відповіла, що це банк уповноважив їх провести конкурс як третю сторону.

Далі, зв’язавшись із банком, я розказав історію про «розіграш авта» додавши свої побоювання, що це злодії та фейкова акція для випитування даних, на що мені операторка відповіла що все нормально, таки банк реально передав мій номер третій стороні для проведення розіграшу.

Третя сторона більше не дзвонила, бо я їм пояснив, що може статися при порушенні закону про персональні дані. А банк так й не вибачився.
+
+19
alexdan
alexdan
23 листопада 2021, 18:25
#
Історія друга.

Як я став поручителем по кредиту.

Сиджу, нікого не чіпаю, аж раптом дзвонить мені колєктор та починає заводити шарманку про те, що я знаю якогось должніка, а за ним кредит не покритий, ну одразу «по-колекторськи» та «па-панятіям». Відповідаю колектору, які права він має та яку відповідальність несе за порушення закону про захист персональних даних.

Звісно, колектора це не сильно злякало, тому дзвінки продовжилися протягом тижня, аж поки я не згадав, що андроїд із версії 9 має вбудований спам-фільтр, тож я увімкнув його, та й думав забути про цю історію.

Аж раптом, колектор таки пробився через цей «файєервол» та спалив мені контору, що поручитель із Кіровограду, та має ПОВНЕ СПІВПАДІННЯ моїх ПІБ, а кредит взятий був у ОТП!

Звісно, я відповів, що мені пофіг, та оновив «чорний список» новим номером.

Але мені принципово стало цікаво, чи це правда, тож я пішов у своє відділення на Жилянську, та дочекався черги спитати консультанта про те, чи я не зазначений як поручитель.

Виявилося ТАК, я позначений, й мій номер, й ПІБ записані!!!

ЛИШЕ через скандал, та обіцянку «устроїть щаслівую жізнь» банку із судовим позовом, консультант таки зміг набрати безпеку, привести якогось спєца на мене подивитися, та нарешті виключив мене як поручителя.

Але додав, що до колекторів інформація може дійти за КІЛЬКА ДНІВ, а поки що вони мені набридатимуть.

Нагадаю, я клієнт банку вже майже 10 років! Вони називають мене преміум клієнтом, але навіть НЕ СПРОМОГЛИСЯ набрати мій номер.



+
0
BlackDog36
BlackDog36
24 листопада 2021, 9:04
#
Цікаві розповіді. Пізнавальні.
+
0
someemail
someemail
2 грудня 2021, 11:06
#
Прекратил быть клиентом этого банка после того, как количество мелких косяков стало походить на систему. Стал клиентом квази-банка и постоянно ожидаю от него подвоха. К удивлению, из каждой проблемной ситуации они выходят достойно! С ОТП, смотрю, за год стало еще хуже. Пока еще держатся на потребкредитахзаемщиков сомнительного качества и зарплатных проектах за откат, но рано или поздно вымрут как динозавры. Как бывший клиент, не имею намерения возвращаться, даже в случае «ребрендинга» и «клиентоориентации» (в данный момент отсутствует полностью).
+
0
someemail
someemail
2 грудня 2021, 11:12
#
Особый привет руководству КЦ с их оптимизацией расходов за счет Леси. Квазибанки почему-то сразу отвечают живым человеком. Мода на этот «недоинтеллект» прошла вроде как года четыре назад, но у ОТП, похоже, стоит задача выбесить клиента по-максимуму, чтобы он не добрался до оператора. Можно ведь еще больше оптимизировать и включать просто по кругу автоответчик «на жаль всi оператори зайнятi», и не тратить деньги на какую-то супернеумную Лесю.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися
 

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.65
Всі курси банку

Курс валют в ОТП Банк

Валюта Купівля Продаж
EUR 45 46
USD 41.15 41.65
Всі курси банку
Головна / Банки України 🏦 / OTP Bank 💰 / Відгуки про ОТП Банк 📝 / Прощавай Банк, Прощавай клієнт із майже 10 роками обслуговування.