Мінфін - Курси валют України

Встановити

Категорично не раджу!

×

Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!


Уважаемый Андрей!

У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:

Підписатися

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
×

Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:

Підписку оформлено успішно

На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.

Ми раді, що ви з нами!



Повернутися на сайт
Підписатися
Oksnochka 5 жовтня 2021, 20:42
Відкрито рахунок на заробітну плату. Через тиждень приходить смс, що знято кошти 500 грн. Телефоную на гарячу лінію, з’ясувалось, що це мені банк відкрив депозит. Я юрист, дуже уважна до документів. Пам’ятаю, що при відкритті зарплатного рахунку не давала згоди банку на відкриття будь-яких інших рахунків. Залишаю заявку на закриття рахунку, кажуть обробиться на протязі дня. Через 3 дні заходжу в додаток-депозит не закритий. Дзвоню на гарячу лінію, оператор каже депозит закрито. Довіряю оператору. Сьогодні приходить смс банк списав 15 грн. Дзвоню знову, питаю куди списано. Кажуть страхування підключено. Хочу залишити заявку на закриття, оператор просить кодове слово. Кодове слово змінила в системі. Називаю кодове слово, на мій подив оператор говорить, що вказано якесь інше слово, дивуюсь, але погоджуюсь узяти паспортні дані і перетелефонувати. Дзвоню знову,
оператор Євген зауважує, що закрити страхування в телефонному режимі неможливо, відправляє до банку. Також Євген повідомив, що депозит теж не закрито!!! Хоча попередній оператор повідомив про закриття. Я категорично не раджу іншим споживачам користуватись послугами банку, який на власний розсуд відкриває користувачам рахунки! До цього банку, зарплату отримувала в іншому і ніяких проблем не було, в телефонному режимі так навіть не проблем закрила картку. Такого введення в оману споживачів як тут ще не бачила!
Полезный комментарий
Oksnochka 7 жовтня 2021, 10:36
Всім Дякую за увагу! Після звернення до відділення банку проблему було вирішено.

Коментарі - 2

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
5 жовтня 2021, 20:57
#
Каждый банк зарабатывает, как умеет.
+
0
Oksnochka
Oksnochka
7 жовтня 2021, 10:36
#
Корисний коментар
Всім Дякую за увагу! Після звернення до відділення банку проблему було вирішено.
Щоб залишити коментар, потрібно увійти або зареєструватися