ОТП Банк — реалії обслуговування, в формі питань до Керівництва банку
×
Введіть ваш E-mail
для оформлення передплати:
Підписатися
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Уважаемый Андрей!
У додатку до оформення підписки
ви можете також отримувати:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
×
Отримуйте по E-mail найголовніші
фінансові новини України і світу:
Підписку оформлено успішно
На вказану вами електронну пошту відправлено
лист з підтвердженням передплати.
Ми раді, що ви з нами!
Повернутися на сайт
Коментарі - 2
- +
- 0
- Иван Слободянюк
- 2 червня 2021, 15:08
- #
Від моменту написання цього відгуку, абсолютно ніякої реакції із сторони ОТП Банку не було, взагалі ніякої, клієнт залишається сам із своїми проблемами…
Полностью вас поддерживаю. Писала им оф письма, ответа 0!!! Писала в НБУ, пришел ответ, что банк вам прислал ответ, очень смешно получилось так как банк не отвечает где же мой ответ. НБУ тоже отфутболили обращаться в банк за ответом. И всем пофиг!!! Возникает вопрос чем занимается НБУ и проверяет ли он банки, как должен?
Щоб залишити коментар, потрібно
увійти або
зареєструватися
Курс валют в ОТП Банк
Валюта | Купівля | Продаж |
EUR | 43.25 | 44 |
USD | 41.1 | 41.6 |
Всі курси банку |
Чому, ігноруючи законодавство України, той же Закон України «Про звернення громадян», будь-яке звернення до банку чи то запит через службу підтримки, чи офіційний лист переданий через систему Clik otpay (так в цьому банку називається система дистанційного обслуговування або Клієнт-банк, як зазвичай називають цю систему звичайною зрозумілою мовою) чи то лист на офіційну електронну адресу банку чи то запит через відділення — результат один — абсолютно нічого. Чи банк працює в Україні по Угорському законодавству (так як бенефіціари цього банку в Угорщині), а там можливо відповіді на питання клієнтів не передбачені. Що потрібно зробити чи в який орган написати щоб мені чітко пояснили наступні нагальні питання:
1) Чому у м. Вінниця вже третій тиждень!!! не працюють банкомати АТ ОТП Банк? Який керівник в банку в цілях економії при заміні банкоматів не передбачив можливі нюанси в цій справі і залишив багатьох клієнтів банку в місті та області без можливості зняття готівки. Аргумент, що знімайте в касі чи знімайте в банкоматах Альфа-Банку чи Креді Агріколь Банку не завжди доречний, оскільки каси мають власний режим роботи і для зняття там потрібно просидіти півгодини з електроним чеком по електронній черзі коли в черзі нікого не має чи може бути один клієнт, але вкладено кошти в систему електронної черги, адже «кількість клієнтів тут як в ПриватБанку і черга стоїть на кілометр, щоб потрапити до відділення банку» (аж два-три клієнта в час), а без чека категорично не можна заходити в банк, або коли є бажання зняти готівку для поточних потреб, то в цей час каси відділення вже не працюють, а от щоб знімати готівки в банкоматах Альфа Банку чи Креді Агріколь Банку з карти ОТП Банк це ще той квест: в одному меню банкомату можливо зняти 500 гривень в іншому аж 5000 гривень, тому що є обмеження на зняття по картах інших банків, а як же зняти 20000 чи 30000 гривень? Якщо працівники ОТП банку відсилають в інші банки знімати готівку, можливо і рахунки можна відкрити теж в іншому банку? Якщо цей відгук читають представники Альфа Банку і Креді Агріколь Банку, то можете надіслати в особисті повідомлення пропозиції по обслуговуванню малого і середного бізнесу, можливо у Вас хоч клієнтам відповідають на звернення і банкомати можливо у Вас працюють постійно?
2) Чому служба підтримки Фізичних осіб- підприємців та системи Clik otpay ні одного разу під час звернення (там же звернення мають записуватись) не було ні однієї спроби вирішити питання чи аргументовано пояснити чому не працює Клієнт-Банк, чи коректно не формується відомість по зарплатному проекту, повторюю, жодного разу не було коректного вирішення питання по зверненню з моєї сторони до цієї служби. Для яких цілей чи для якої мети існує ця Служба підтримки? Що вона може зробити, крім вимовити стандартну фразу: Ми працюємо над вирішенням Вашого питання".?
3) Чому коли банкомати АТ ОТП Банк працюють (інколи вони працюють), то завжди перед затяжними вихідними (коли їх більше трьох) то ці банкомати обовязково мають бути не завантаженими і в них відсутні взагалі кошти (по цьому питанню я звертався до ОТП Банку ще рік назад, на відповідь досі очікую)???
4) Що за норма цікава завантажувати банкомати в після операційний час (після 18−00). Тобто якщо о 9−00 ранку в банкоматі коштів не має то на протязі дня їх і не буде??? Це як? Кошти на електронну систему чергу є, а на оплату інкасації Авалю, ПУМБу чи Укргазбанку, щоб приїхали і завантажили банкомат протягом двох-трьох годин кошти відсутні???
5) Чому банк не приймає банкноти номіналом 500 євро? Чому всі інші приймають, а ОТП Банк з материнським банком в Євросоюзі не приймає? Чому???
Взагалі Національний Банк України перевіряв цей банк на предмет дотримання вимог банківської ліцензії, яку їм видано???
Не тільки мені, як клієнта, а багатьох інших клієнтів АТ ОТП Банк цікавлять відповіді на ці питання, оскільки, ці відповіді не реально отримати звичайним цивільним шляхом, можливо в публічному просторі можливо…